VLOG - Müllerovi na tripu - budeme mít miminko!

By 12:00 ,

Ahoj ahoj...

vítám vás u našeho dalšího videa...tentokrát na téma "Už nebudeme jenom dva" :)


Dál vás napínat nebudu...koukněte a byla bych moc ráda za jakoukoliv reakci:) Ale buďte na mě hodní. Je to moje první video, které jsem kdy sama sestříhala a upravovala, takže nečekejte zázraky!:)



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Mne bylo úplně jasné, že si děláte prdel :D Už jsem jen čekala, čemu vlastně říkáte miminko :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a sakra..naše herecké umění asi není takové, jak jsme si mysleli:D

      Vymazat
  2. Gratuluji k miminkám:-D také jedno mám, ale trochu jiné a už mu bude v květnu rok :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Hahaa :-D, já čekala, co z toho vyleze. Tipovala jsem akorát pejska, toho sama bych hned brala, ale na bytovce by se chudákovi asi moc nelíbilo. Skvělé video, mimochodem jsi fakt božsky nalíčená :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vendy:)
      Nooo, u nás nemůžeš čekat nic seriozního :D
      Přeju ti, aby se ti tvůj psí sen splnil..já taky hrozně dlouho nevěděla, zda si osmáky pořídit. Zda se o ně budu mít čas starat...a teď je to neskutečná láska. Celá rodina je do nich zblázněná

      Vymazat
  4. Tak to bolo dobré. ALe v podstate sú to ako miminka, treba sa o ne starať :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat