Outfit 10.6 Když je nálada stejná jako březnové počasí

By 12:03 , , , , , ,

Ahoj!
...vůbec netuším, jak začít tento článek...v hlavně mám prázdno, ale zároveň tolik myšlenek. A pocitů. Jestli mám říct jeden měsíc, který byl pro mě nejemotivnější ze všech, bude jim březen 2017. A to ještě ani neskončil....
Každých pět minut se neustále něco měnilo. Ráno jsem se probouzela s dobrou náladou, večer usínala v slzách. Nebo naopak. Sahala jsem si na dno anebo se utápěla v naději. Ve vidině lepších zítřků, které jsou teď sice zahalené v mlze...ale já stále věřím, že ty lepší zítřky zase přijdou...A ony příjdou:)




Těchto necelých 30 dní mi pomohlo si uvědomit, že některá pouta mezi lidmi jsou skutečná, pravá. Že můžete klopýtnout, dělat scény, brečet, dělat naschvály, chovat se jako idiot, sáhnout si na dno i mít chuť to všechno vzdát, ale pokud je daná osoba vaši osudovou osobou, pokud je vám souzeno, aby jste s dotyčným i nadále udržovali kontakt, tak vám tato osoba odpustí, podpoří vás, bude tu pro vás. I když kolem sebe kopete. A ubližujete sobě. A hlavně pak ji.

Slova jsou krásná, a mnohdy je vyžadujeme, ale činy a chuť to spolu všechno zvládnout, je v každém vztahu to nejdůležitější. Ať už partnerském nebo přátelském.

Jsou lidi, se kterýma se stýkáte, povídáte si a jste v kontaktu. Považujete je za perfektní parťáky do pohody, ale když přijdou komplikace, problémy, potřebujete pomoct, osoba se náhle vytratí, není vám schopna pomoct, postavit se za vás. Není tu pro vás. Odejde nebo tu nechce být...a někdy jenom metaforicky přešlapuje na místě a vyčkává, až zas budete tím sluníčkovým tvorem jako dřív, protože vaše problémy jsou něco, co danou osobu příliš nezajímá.

A pak jsou lidi, do kterých můžete (metaforicky) kopat, můžete třeba omezit vzájemné styky, ale když je třeba, jsou tu pro vás. Jsou ochotni nastartovat auto a přijet za vámi. Vaše problémy jsou najednou i jejich problémy a trápení. Těm lidem na vás záleží...ale to si bohužel uvědomíte až ve chvílích, kdy vám teče do bot... V partnerském životě vám nejspíše dojde, že on/ona by mohl/a být tou/tím pravým/pravou, protože spolu dokážete žít nejenom těmi světlými momenty, ale zároveň spolu dokážete čelit i realitě, stresu, problémům....a to je ze všeho to nejdůležitěšjí. Mít svoji oporu.
V přátelské sféře vám dojde, kdo je skutečný přítel a kdo se z této pozice definitivně vyškrtnul.... Zjištění někdy bývá dost smutné, a snažíme si něco nalhávat...ale stále si stojím za názorem, že raději znát pravdu a nic si nenalhávat, než žít v bublině vytvořené rádoby přáteli...:)

Kalhoty - Stradivarius, boty - C&A, kabelka + šperk - H&M, svetr - New Yorker, tílko - Esmara (Lidl)
Tento outfit jsem ladila do dost pro mě netypických barev.  Khaki jsem nikdy neměla ráda, teď ji zbožňuju. Hořčicová šla mimo mě, teď nahrazuje vínovou (nebo ji dolaďuju k vínové) a hnědou jsme si už taky hodně oblíbila. Je to taková druhá černá.
O kalhotách jsem psala už minule - jsou to ten nejvíc pohodlný kousek v mém šatníku a v této chvíli i nejoblíbenější...jestli mi zkracujou nohy, moc neřeším. Při mé výšce - 178cm, mi nějaké zkrácení ublížit nemůže :)












You Might Also Like

7 komentářů

  1. Moc ti to sluší, pěkný outfit. Já jsem taky nikdy nebyla na takovéhle barvy ani na tu světle hnědou. Momentálně mi taky tolik nevadí a kabelku ve stejném odstínu si pořídila. Mezilidské vztahy jsou zajímavým tématem.

    OdpovědětVymazat
  2. S tím článkem naprosto souhlasím, prakticky vlastně všichni mojí opravdoví přátelé jsou daleko a vídám se s ními jen omezeně, ale vím, že se na ně můžu spolehnout fakt naprosto kdykoliv! A ta hořčícová ti neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsáno a mohla bych se pod to podepsat :) jinak Ti to moc sluší, líbí se mi, jak hezky kombinuješ barvy k těm tvým zrzavým vlasům, to je naprosto top!:D:))

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfit, ty kalhoty a svetřík se mi moc líbí a skvěle si to zkombinovala!

    OdpovědětVymazat