Outfit 10.5 Vamp makeup

By 15:36 , , , , , ,

Ahoj ahoj...
Dneska tu mám pro vás po delší době outfit...

Miluju tento styling. Roztrhané jeany, slip ony a temný makeup. Přiznávám, že poslední dobou  nechci nosit nic jiného a už vůbec ne jiné kalhoty. Trošku si připadám jako prase, když pokaždé, když jdu na nějaké pochůzky/výlet a nemusím mít pracovní černé kalhoty, tak sáhnu po těchto! A to ani nemají vysoký pas, na který jsem zvyklá a ani nejsou moc dlouhé (aby mi netáhlo na kopejtka). Mají pro mě netypickou barvu, kterou jsem dřív nikdy nenosila a je v nich zima na kolena, takže budu mít určitě revma. Super! Těším se!

Rtěnku mám z kolekce NYX Lingerie - TATO a lak z Lidlu - kolekce La Luxe Paris TENTO.

Kalhoty - Stradivarius, vesta - New Yorker, kabelka - Reserved, tričko - F&F, boty - Sinsay



Tričko - F&F, boty - Sinsay, vesta - New Yorker, kabelka - Reserved, náramek - ebay,











You Might Also Like

8 komentářů

  1. samozrejme aj outfit, ale ten makeup je skvelý! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) Líbí se mi ty náramky a prsteny, hezky, ale přitom nenápadně, tvůj outfit doplňují :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne se ty kalhoty moc nelíbí, ta barva není nic pro mne a mám pocit, že ti trochu deformují postavu -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Nepřijde mi. Asi věc názoru:) Možná mi trošku zkracují nohy...
      Každopádně děkuji za názor:) Až si je příště oblíknu pečlivě to prozkoumám! :D

      Vymazat
  4. Vypadá to nádherně, já osobně kalhoty raději volnější, ale i ta na těhlech je moc pěkná barva:) A hlavně obdivuji náramek a prstýnky, no:D

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit je pěkný a moc se mi líbí ty nehty :)

    Šárka Zelená

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoduché a pekné. Aj makeup sa mi páči. Prvá foto - uplne ako z katalogu :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat