VLOG - Müllerovi na tripu - na skok v muzeu voskových figurín!

By 12:00 ,

Haha!
Já ani nedoufala, že tento den nastane. Že skutečně natočíme nějaké společné video z cest. Když jsme ho natočili, nevěřila jsem, že ho sestříháme (vlastně ho stříhal Luk..já na něj jen psychicky tlačila a každý den se ptala, jak pokročil i když jsem věděla, že ještě nezačal..haha...jsem zlá a podlá ježibaba, já vím)..
Takže naše prvotina je na světě..tak nezapomeňte napsat, co na to říkáte... Jooo..a bohužel to nepřehrajete na mobilu :( Nějaká autorská práva či co:( Takže šup na vaše noťasy! :P a my se těšíme na ohlasy!



Článek k Praze s milionem fotek je tady >> Valentýn v Praze





You Might Also Like

8 komentářů

  1. To je super videjko! Pustila jsem si ho rovnou dvakrát, jde z vás neskutečná pozitivní energie, jste skvělá dvojka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý video, moc vám to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vy se k sobě fakt skvěle hodíte, jak se doplňujete a máte stejný smysl pro humor! Video parádní, jen tak dál ;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste strašně super :D musela jsem se smát, jak Tě Lukáš táhl od obchodu, to mi často dělá David, že se někde zastavím u výlohy a on mě hned tlačí pryč :D. Na video jsem se podívala i na mobilu, ale když jsem dala přejít na youtube, tak to nepřehrálo :). Pro příště Kači doporučuju dát do videa hudbu, která je povolená pro videa, že ji můžeš použít zadarmo, ať se můžou lidi koukat i na mobilu na youtube :) protože pokud budete natáčet dál, tak by bylo škoda o ty videa přicházet :) jste super

    OdpovědětVymazat
  5. Vy dva mne fakt bavíte :D víc takových videí :D a toho kluka s kšiltovkou Nike jak vycházel z New Yorkeru znám, chodí se mnou do ročníku :DDD

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee to video je hrozně super :)) úplně roztomilé a moc vám to sluší <3

    Littlethingsforem

    OdpovědětVymazat
  7. :) Moc všem děkujeme :) Na novém videu se pracuje a s hudbou to nějak musíme vymyslet, jen nevíme jak :(

    OdpovědětVymazat