Outfit 10.3 Jaro, hejbni už tím zadkem!

By 13:24 , , , ,

Ahoj, ahoj..

Ono se říká, že tanec lidi sbližuje. Však se podívejte kolik tanečních párů ze Stardance spolu začalo  chodit. Třeba takový Michal Kurtiš a Anna Polívková (toho jsem ale chtěla jááááááá - dokonce chodil na naši školu, takže vůbec nechápu, proč jsem se s ním neseznámila, nechytla ho za pačesy a nenechala ho, ať ze mě udělá královnu tanečního parketu...Kurtiše sice nemám, ale jeho taneční klon se pomalu, ale jistě formuje -  stačí, aby Luk ještě nějakou dobu cvičil a třeba taky bude kroutit zadkem v uzkých kalhotech na latinu).... No, každopádně jsem chtěla říct, že ačkoliv by měl tanec sbližovat, já už byla svědkem několika brutálních hádek a dokonce rozchodu uprostřed tanečního parketu...


S Lukem jsme začali chodit do tanečních pro začátečníky a za sebou už máme 5 lekcí.
Já už kdysi tančila, ale Luk se mnou přišel o "věneček".  Poprvé to prostě nebývá ono, a tak i naše první lekce dopadla hádkou, slzami a štěkáním, ale od té doby je v ráji zase slunečno a mráčky se objeví pouze ve chvíli, kdy jeden tomu druhému podrazí nohy a ten druhý se svalí k zemi jak pytel odpadků (stalo se 2x)
Luk mi už začal tolerovat, že se při latině svíjím jak anakonda, co tančí pole dance,... že když tančíme jive, tak s ním posunuju jak s popelníkem,... quickstep prostě neumíme, protože pravá x levá je trošku problém a při valčíku netančíme na parketu, ale vzájemně si dupeme na hnáty. Tohle je všeobecný fakt a těžko s tím něco uděláme. Ale pak jsou taky věci, které nám jdou moc krásně - třeba "Heil chacha", jejíž prvek "Ňůjork" musel být vymyšlen ve válečném období v Německu :D nebo mambo, u kterého není co zkazit. Pak jsme taky moc krásní u waltzu, pokud si pamatujeme kroky no a s Blues bychom mohli soutěžit na "blůzové olympiádě", protože to je přesně ten typ tance, u kterého se člověk moc nepředře.

Největší vzrůšo ale přišlo na čtvrté lekci. Oblečená do úzkých sexy šatů a vesty, jsem začala tančit jive, když v tom mi spadly silonky a šaty se mi vyhrnuly až ke krku...Ehm...! Ještě teď jsem rudá i na zadku jak mandril....Ale tak stane se! Jedné paní se dokonce šaty vyhrnuly tak, že jsme všichni viděli její samodržky, ale ona s tím narozdíl ode mně nic nedělala... 
Přesvědčená, že se mi už nic horšího stát nemůže, jsem se podívala na nohu a zjistila, že se mi udělala obří díra na černých silonkách a můj paleček si vesele vykukuje skrz taneční boty.  Aby toho nebylo málo, při rychlých otočkách u valčíku jsme si s drahoušem tak krásně podupali nožky (moc lidí a malý taneční parket), že jsem nakonec odcházela na záchod a nechávala za sebou krvavé stopy od těch polámaných a podupaných nehtíků. Nechtějte vědět, jak jsem pak doma trpěla, když jsem si ty nehty stříhala a dezinfikovala. Od té doby jsem taneční boty vyměnila za uzavřené baleríny a úzké šaty za dlouhou sukni. Sice vypadám jak vesnický balík, ale aspoň se případným úrazům můžu jenom zasmát. To se ale nedá říct o některých dalších párech. Někteří to vzájemné šlapání, kopání do sebe, narážení do ostatních a případné neumění kroků nesou tak těžce, že se občas tanečním parketem ozve nějaká ta nadávka, řev anebo pláč. Hádky jsou taky na denním pořádku a dokonce jsme zažili i rozchod...od té doby se z tanečních nestresujeme, když nám něco nejde, neřešíme to..našli jsme si totiž novou zálibu...počítat hádky ostatních a tipovat, kdo se rozejde a kdo s tím sekne tentokrát. A jakožto správní škodolibci, si po každém tanečku dáme hubana a občas se i obejmeme, zatímco kolem nás zuří "válka" :D Tomu se říká láska..





Košile - New Yorker, klobouk - C&A, boty + kalhoty + tílko - F&F, kabelka - H&M

V noťasu jsem našla jeden zapomenutý outfit, a tak vám ho tady hodím. Na otázku, zda mi nebyla zima, odpovídám, že jsem na sobě měla kabát, ale ono když máte 2 kabáty, pár oblíbených šál a troje zimní boty, focení kabátových outfitů je prostě o ničem. Takže se vždycky hezky svlíknu, vyfotím se v tom, co nosím pod tou zimní vrstvou, a pak se ještě několik hodin klepu zimou :D Klasika! Ale náhodou už ve vzduchu cítím jaro!
Btw: ta košile je sice super, ale nesmíte si v ní sednou ani se hýbat :D nebo bude vypadat přesně tak, jak na fotkách :D 













You Might Also Like

6 komentářů

  1. Taky jsem ve vzduchu cítila jaro, dokud jsme dnes u nás ve Zlíně totálně nezapadli sněhem :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takéto nehody sa na tanečnej stávajú, ja som raz dostala defekt vrchného dielu šiat a bolo mi vidieť podpresnku. Obaja sme sa zasmiali a ja som vtedy ďakovala sama sebe, že som si vzala pekné spodné prádlo. Nejako som sa nad tým extra nepozastavovala. Pri tanci sa proste nehody stávajú.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že v tom tipování kdo okolo se s tím druhým rozejde první, vidím i sebe a přítele, taky bysme to určitě takhle řešili :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. :D tú obriu dieru poznám a neznášam keď sa niečo také stane :D Košeľa je super, má skvelú farbu, ale to aj klobúk s kabelkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, to, aby už bola jar si asi hovorí každý z nás:) Super outfit:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Yeah!! :))...looks awesome, i really like it! Thanks for this inspiration and best wishes from schenna südtirol ( http://www.blumenhotel.it )...Bye Maria

    OdpovědětVymazat