Outfit 10.2 Jak se obléct na ples

By 9:00 , , , , , , ,

Plesová sezóna je jedno z mých nejoblíbenějších období v roce...
Miluju, když se můžu obléct jako dáma a být krásná...:) 
Miluju společenský tanec, miluju plesovou atmosféru. Už dávno to pro mě není o tom se pořádně ožrat, válet se po někom a s rtěnkou i na vlasech odcházet domů s pár rozmazanými fotkami v mobilu a příběhy o tom, jak jsme se s kámošema parádně zlili, hodili nějakou tu šavli a dělali věci, za které se normální lidi stydí, ale my ne, protože jsme prostě parta hovádek! 

Teď si už plesy užívám jako člověk (a ne jak zvířátko), nicméně i tak pořád ve mně přetrvává touha vyhrát v tombole popelnici, prasečí hlavu, posypovou sůl nebo něco podobně úžasnýho, co mi sice bude úplně k ničemu, ale za tu srandu to stojí - jako nevím, ale jet z plesu taxíkem a držet u toho popelnici, mi pořád připadá pořádně dobrodružný - jako něco, co musím zažít ještě předtím, než budu stará a umřu. Sice absolutně nemám páru o tom, co bych s takovou věcí dělala - ale když se to tak vezme, koš na prádlo mám věčně plný..takže by to vyřešilo dost problémů. Jen třeba nevím, co bych dělala s prasečí hlavou...třeba bych si z ní mohla udělat stojánek na naušnice :D Prasnice Fiflena


Ale teď pryč od prasečí hlavy a posypové soli, se kterou bych si solila čipsy a zpátky k oblíkání...

Často mi chodí zprávy, kde kupuji plesové šaty - většinu z nich mám z Polska (Polský Těšín - trhy u vody). Třeba tyto modré jsem kupovala letos - a i když mi moc do oka nepadly (resp. padly, ale říkala jsem si, že toto byl můj styl, když mi bylo 20 - a teď už jsem z toho vyrostla), nakonec jsem byla "donucena" k jejich nákupu Lukem. A nelituju. Jsou nádherné!!. Navíc za mnou na plese chodily cizí slečny, aby mi je pochválily a to člověku zvedá sebevědomí jak cyp! 
Takže dámy, pokud jste z Moravskoslezského kraje, doporučuju si udělat menší výlet :)


Šaty jsem doplnila o tyto boží botičky, které jsem koupila v CCC a kromě toho, že už 3x byly na opravě podpatku, tak je mám snad ze všech otevřených bot nejraději.
Joo...a pokud vás z vysokých bot bolí nohy, doporučuju si koupit takové ty gelové polštářky v DMku (přímo jejich značka - jsou totiž daleko levnější než jiné značky, ale práci odvedou stejnou)...stojí asi 40,- Kč a už mě zachránily několikrát. Mám je snad ve všech často nošených botách!
Psaníčko je z F&F.


Další šaty jsou z Reservedu.. Čím jsem starší, tím více razím heslo "v jednoduchosti je krása", a tak se snažím oblékat co nejvíce jednoduše - ale petrolejová krajka v kombinaci s modrými boty s mramorovým vzorem mě prostě uchvátila. Boty i kabelka jsou ze Zootu. A v kombinaci s vínovou rtěnkou to všechno vypadá naprosto božsky!



Vybrat si ty správné šaty a doplňky, bývá náročné :) Tentokrát jsem zvolila mint kabelku z Orsay a kožené lodičky Caprice.


Na třetí ples -  v Kopřivnici jsem zvolila tyto bílé šaty s květinovým vzorem z F&F a doplnila k tomu lodičky, které už mám z dob tanečních - tehdy to byla ta nejdražší investice do oblečení/doplňků vůbec, ale i za těch 8 let se boty stále dají nosit a jsou neskutečně pohodlné:) (Jenom v tom semiši nechoďte ve sněhu jako já :D ) Model jsem doplnila rudou rtěnkou a nehty :)


No a posledním modelem, jsou tyto černé krásky, které se mnou byly v roce 2015 na Blogerce roku a od té doby jenom visí ve skříni. Nějak na tu jejich délku nemám odvahu a ani moc nejsou plesové, ale spíše na nějakou jinou příležitost... Šaty jsou z Polska, psaníčko z CCC a boty z C&A.


UPDATE: Samozřejmě, že k plesům patří i dlouhé šaty, které v moji skříni taky visí a loni jsem je nosila ve velkém, nicméně na několika plesech jsem se přesvědčila, že když si obleču něco takového, jsem tam jediná, protože většina lidí na nějaká pravidla kašle, a tak světu vládnou dlouhá trička z New Yorkeru... proto jsem letos zvolila na některé plesy, o kterých jsem věděla, že zas tak luxusní nejsou, kratší model. Ale abyste věděli, že většinou nosím i dlouhé šaty, tady se můžete podívat :)

A co vy, jak prožíváte plesovou sezónu a ten správný plesový obleček?:)

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Nezlob se, ale na ples patří dlouhé šaty, max šaty ke kolenům. Jediné vhodné mi připadají ty modré, ty zelené jsou vyloženě letní a ty kytkaté a černé se na ples vůbec nehodí. Sluší ti, o tom žádná, ale podle etikety to prostě není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to s tebou souhlasím, že na ples patří dlouhé šaty. Ale ono není ples jako ples - je jasné, že na nějaký důležitý ples bych si nic z toho neoblékla. Přiznávám, že ty černé plesové nejsou. Bílé taky tak úplně ne. Ale k příležitostem, ke kterým jsem si šaty oblékla, se takové šaty hodily :) Samozřejmě mám v šatní skříni ještě další troje dlouhé.. :) Ale ono když přijdeš na ples v něčem vyloženě dlouhém a slušném a všichni tam nosí "dlouhá trička" z New Yorkeru, trošku si uvědomíš, že v tomto případě musíš ubrat a přizpůsobit se..:) Na ples fakulty nebo univerzity bych si samozřejmě nic takového neoblékla. Ale díky za názor :)

      Vymazat
  2. Mě se nejvíce líbí ty první šaty a ty květinové z F&F. Já si myslím že dnes je etiketa už trochu jinde. Záleží na plese, není ples jako ples. Na nějaký maturitní ples jako divák je to úplně jedno jestli si vezmeš dlouhé nebo krátké. Kolikrát to co vidím na plesech je fakt otřes. Nákoupit šaty v Polsku je dobrá věc. Určitě se to vyplatí a mají tam celkem výběr. Přesně ty modré si koupila kamarádka a vůbec by nikdo neřekl, že jsou z trhů z Polska za pár korun. Co já vím, tak například u nás v Jihlavě člověk plesové šaty prakticky nesežene. V jednoduchosti je krása ale zase úplný minimalismus také nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :) V Polsku se dá hezky nakoupit, jenom tam poslední 3 roky jezdím tak často, že už všechny šaty znám a už nemám z čeho vybírat :D

      Vymazat
  3. Já naprosto miluji ten styl prvních šatů - jsou nááádhernéé!! Jednou si taky takové pořídím, až budu mít výlet do Polska! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty první šaty jsou vážně nádherné, udělala jsi dobře, že jsi do nich nakonec šla :-). Škoda, že nemám Polsko blíže, přijde mi letos poměrně nadlidský výkon sehnat pěkné šaty za přijatelnou cenu.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem měla v plánu nějaký takovýto příspěvek :D a teď když ho napíšu, tak budu mít pocit, že se opičím.. achjo :D ale jinak skvělé šaty, hlavně ty modrý ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to vůbec neřeš :D Mně to jen tak jednoho večera napadlo, když jsem si prohlížela fotky z foťáku :D Ae věřím, že podobných článků jsou plné blogy :D

      Vymazat
  6. Všechny ty šaty jsou sice pěkný, ale do těch prvních jsem se zamilovala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vsechno jsou to hezke plesove saty a kdyz se v nich clovek citi pekne, tak neni nic spatne si vzit na bezny ples i kratsi saty. Jasne, ze na ples do Opery by se hodily dlouhe saty... ale jinak uz neni 18.stoleti... :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Máš pěknou sbírku šatů, bot a psaníček. Ty první šaty jsou nádherné, přesně takové by se mi taky ve skříni líbily. Jinak já souhlasím s těmito šaty na ples a kord na maturitní. Dlouhé šaty patří na honosné plesy a významné společenské akce. Já jsem měla dokonce na jednom z letošních plesů elegantní overal :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju šaty a viděla jsem tvůj look na Instagramu! Vypadala jsi úchvatně! ,-) Šatičky se mi líbí všechny ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  10. Prvé a posledné šaty sa mi zapáčili najviac ♥ Naozaj nádhera, máš super vkus! :)

    OdpovědětVymazat
  11. První a květinové jsou jediné, které si na ples školy dokážu představit. Ty tyrkysové a černé spíš na nějaký myslivecký na dědině :D. Ale chápu, že dnes je (bohužel) normální nosit na plesy šaty vhodné možná na diskotéku, takže potom člověk v dlouhých plesových vypadá jako idiot.

    Na Polsko jsem zanevřela poté, co se většina věcí dá sehnat u vietnamců a většinou levněji. Na ty první šaty jsem se u nich dívala minulý rok a zvažovala koupi, protože jsou hrozně pěkné :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, souhlasím s tebou. Je to bohužel tak. Loni jsem na všech plesech měla dlouhé šaty, ale jenom na jednom na mě nekoukali jak na vola. Letos, když už jsem šla na stejný ples jako loni, jsem si odvážila vzít ty tyrkysové, protože naprosto odpovídaly tomu, jak byli oblečení ostatní..

      Vymazat
  12. V Polsku jsem mohla být všeho všudy dvakrát, ale pamatuji si, že tam měli šaty všude, pak jsem teda koupila šaty u Větnaamců, protože babi říkala, že jsou stejné kvality a cenově levnější. To sice byly, ale po příchodu na ples měla půlka lidí podobné šaty jako já, nebo dokonce stejné. Nevadí mi, když má jeden, dva lidi něco stejného na sobě, ale v té chvíli to byla fakt většina :-D
    Z šatů se mi líbí nejvíc modré, miluji modrou. Jinak celkově se mi líbí všechny.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký článek a pěkná sbírka šatů!

    OdpovědětVymazat