New In - Jeden čistě slepičí článek

By 10:30 , , , , , , , , , , ,

...Ahoj Ahoj...
Můj blog se sice jmenuje Instatní krása a úplně původně měl být hlavně o kosmetice a nákupech, ale posledních pár měsíců z něj dělám tězký Lifestyle :) To sice oceňují chlapi, kteří to tady čtou (a že jich není málo), ale já úplně utíkám od svého slepičího já :D

Takže si po nějaké době dáme zase jeden článek na téma "jsem největší slépka světa"...pánové mi určitě rádi prominou a dámy aspoň načerpají pár tipů a inspirací..(na nákupy)

Parfémy - ty já miluju a ještě raději je dostávám! Takže se pojďme kouknout na moji sbírku...
Giorgio Armani - Si je sice příjemná, velice jemná a líbivá, ale mám dojem, že výdrž je opravdu slabá, což mě na ni štve. Od vůně potřebuju, aby vydržela aspoň několik hodin.
Giorgio Armani - Si Intense voní dost podobně, ALE intenzivnějí a déle vydrží. Jediné, co mě štve, je neprůhledná lahvička  - nevidíte, kolik parfému vám ještě zbývá. Psala jsem o ni i recenzi -> ZDE
Calvin Klein - Euphoria - nejvíc intenzivní a sexy vůně, kterou jsem kdy měla. Magnet na chlapy, velká výdrž, ale dá se používat jenom v zimě a občas z ní bolí hlava.
Karl Lagerfeld - za mě ne! Výdrž velká, ale není to můj styl.
Escada - ideální vůně na léto, na dovolenou! Jemně květinovo-ovocná!
Nina Ricci a její růžová mašle je můj nejoblíbenější parfém. Příjemný, nebolí z něj hlava, vydrží. 
Mexx - Look up now je taky vhodná na léto. Navíc je svou velikostí ideální na cesty. Recenze ->ZDE





Připravená na ples..chybí jenom šaty...Boty jsem koupila ve výprodejích v C&A a trošku očekávala, že jsou leda tak do divadla nebo na kafčo s kámoškami, a pak zpátky do auta, ale kupodivu ne. Jsou pohodlné a dá se v nich i tančit:) Psaníčko je z Orsay.


Nejkrásnější boty ze Zootu..a taky nejméně pohodlné:( Ale stále věřím, že se v nich naučím pohybovat.. možná jak lenochod, ale aspoň něco:)


Kabelku jsem dostala k Vánocům a natolik si tento styl kabelek oblíbila, že jsem si stihla pořídit ještě další dvě podobné.... #PovánočníVýprodeje
Je z Orsay a už se nemůžu dočkat, až ji na jaře vynosím i k jinému oblečení než je kabát, hrubý svetr a kozačky...zimo, vypadni pryč! Nikdo se tě tu neprosí!


Z výprodeje F&F..mají i černou, které jsem odolala a teď toho lituju. Do kabelky se vejde jak foťák, tak moje sloní peněženka! Juchůůů!


No a poslední kabelkový přírůstek je z Reservedu. Měli ji i v královsky modré barvě. Já nakonec sáhla po tělové, protože poslední dobou si hrozně užívám kombinace barev jako je khaki, šedá, tělová... Kabelka je koupena týden zpátky a vyšla mě na 299,-


Trpím trypofobii (tzv. strachem z děr - pokud nechápete proč, zadejte si tuto fobii do googlu a schválně...komu z vás se z toho dělá nevolno? :D Taky jsem nevěděla, že něco takového existuje, ale když mi naskočila husina a já se začala klepat potom, co jsem viděla včelí vosk, mi nějak došlo, že na takové věci koukat nemůžu) a mám panickou hrůzu z hadů...to je pak nejlepší nápad, si koupit boty s podobným vzorem, že :D Když já si nemohla pomoct. Už se nemůžu dočkat až zahodím kozačky a zase začnu nosit normální boty...Boty jsou z Reservedu a taky stály 299,-
Taky jsem neodolala trendu těchto obrázkových oznaků. Jsou z Pull&Bear


Fén, žehličky i kulmy jsem si vždycky kupovala od značky Remington - zkrátka proto, že mi přišly ze všech nejkvalitnější. Tlustou kulmu jsem chtěla dlouho a měla jsem ji dokonce i vyhlídnutou právě od této značky, nicméně když THX doprodávali za 399,- z 1499,-Kč, nemohla jsem ji tam nechat. A říkám vám, že nákupu lituju!...já nevím, jestli mám tak krátké nebo špatné vlasy, ale vlny mi to neudělá..
Za mě teda NE! Dámy, někdo nějaké tipy nebo zkušenosti?


No a teď si dáme moje kosmetické novinky...
 Laky na nehty KIKO jsou sice super krásné a super krycí, ale výdrž mě dost zklamala :( Ale Bourjois rtěnka je naopak moje velká oblíbenkyně....>> Recenze


Matt Matt Matt od Essence sice není dlouhotrvající, ale na druhou stranu hezky kryje, má přirozený odstín a nevysušuje...




To jsem tak jednoho dne neodolala a udělala si menší nákup v Douglasu. Hodně z vás mi doporučovalo matné rtěnky NYX Lingerie, a tak jsem je šla občíhnout. Díky bohu, že v Douglasu měli skoro všechny vyprodané a už byly k dostání jenom dva poslední odstíny....Sáhla jsem proto po hnědé 01 Honeymoon, se kterou možná vypadám, jako bych olizovala uhlí, ale mně se to líbí! Světlý odstín Corset si koupila mamka a taky je spokojená - je to příjemná tělová barvička.
Ke rtěnce jsem si pořídila i primer, ale že by pak byly rty méně vysušené, si tak úplně nemyslím....
Mamka pak sáhla ještě po rtěnce theBalm - odstín Committed, a jak se zdá, už žádnou jinou rtěnku nechce:) Ale na pořádnou recenzi si ještě počkejte :)

Joo, a cena NYX rtěnek je 219,- a theBalm stojí asi 470,-



No a poslední novinkou jsou tyto plesové šaty -> ČLÁNEK 
Které miluju a nejspíše si je vezmu i na naši závěrečnou v tanečních!


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Euphoriu od Calvina jsem dostala od přítele, také se mi líbí :) hlava mne z ní ale nebolí a mohu ji nosit celoročne :)
    A tak kabelka z Reservedu? To je dokonalost sama o.O
    Já mám úzkou kulmu od značky Babyliss model 271CE, byla levná a svůj účel plní jak má :) jinak kvalitky jako Remington jsem nikdy nezkoušela, tak nemůžu porovnávat :) tak třeba mají i nějakou dobrou širokou :)
    Rtěnky od Bourjois jsou skvělé! :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. ty poslední vě kabelky naprostá bomba! ty by stály za hřích! Šaty jsem už obdivovala v jednom z předchozích článků, jsou prostě úžasné a můžu na nich oči nechat.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši, tak z těch děr v ruce nebudu asi ani spát, na tohle jsem fakt cíťa :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je nějaký překlep nebo ta kabelka z Reserved fakt stála jen 300 Kč??? :O

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tolik kabelek a tolik parfémů! :D To je nebe :D Můj nejoblíbenější parfém je Body od Burberry ♥
    V těch plesových šatech vypadáš úchvatně.

    Kosmetické radosti za poslední dobu

    OdpovědětVymazat