Outfit 10.1 Winter time

By 11:52 , , , ,

Přeji hezký "malý pátek" :)
Poslední dobou se u mě neustále něco děje, každý den je všechno úplně jinak, vzhůru nohama, a to je možná to nejlepší, co mě teď mohlo potkat - člověk pak nemá stres kvůli státnic, které se blíží, a na které když si vzpomenu, běžím pro kyblíček na blinknutí! :D

Od nového roku jsem si dala pár drobných přání, předsevzetí, které bych chtěla aspoň tak lehce dodržet, a musím říct, že se už pomalu plní:
  • Zvládnout aspoň jeden ples - splněno! A minimálně dva další mě čekají. Moje prvotina byl Pivní ples, který moderovala moje drahá polovička. Já si dala tři Friska a po zbytek večera jsem buď byla opilá nebo měla kocovinu. Super práce, Kejto! Opice mě ale přešla ve chvíli, kdy jsme jeli domů a zjistili, že díky padajícímu sněhu je kopec k našemu baráku nesjízdný :D A tak si představte slepici - mě, jak kráčí závějemi v plesových šatičkách, na podpatcích a přemýšlí, jestli se má klepat zimou nebo tím, že ji je parádně blbě. Ano, opít se ze tří lahví Friska je něco jako umění! :D A teple se neobléct taky!
  • Chodit do tanečních s mužem, se kterým chodím - splněno! Já ho normálně ukecala! Ale po první lekci říkám, že to bude ještě hodně zajímavé. Drahouš je totiž netrpělivé děcko (jako já) a pořád se vzteká (jako já), a když všechno hned na začátku není tipťop, chytá nervy (jako já - ale já do toho ještě brečím). Takže jsem mu musela naslibovat, že se kvůli něj naučím bruslit a začneme chodit do fitka! Těším se...moc :( Zase se budu válet na ledě jak mrtvý lední medvěd! A on se mi bude smát! Super!
  • Nenakupovat hadry - jo, jasně :D Tak určitě :D 
  • Nenakupovat kosmetiku - jojo, to se mi zatím daří...ale po státnicích plánuju vletět do Sephory a pořídit si Naked 2!
  • Nežrat jako dobytek - jo, splněno! Místo toho žeru jak celé stádo dobytka!
  • Naučit se moderovat - stále jsem začátečník, ALE už nebrečím pokaždé, když mě 2minuty nikdo nehlídá :D Dokonce jsem si už odmoderovala celou čtyřhodinovku a jedno noční vysílání, během kterého jsem chytla takovou paniku, že jsem něco pokákla, že jsem probudila polovinu moderátorů a hystericky jim brečela do SMSek :D Odpověď byla "Aha, a kvůli tomu mě budíš?" ..ehm...vůbec nechápu, jak někdo nemůže chápat moji hysterii a paniku a to, že jsem ženská, co umí zacházet s noťasem, mobilem, mixérem, ale zbytek technických vynálezů jde mimo ni!


A co se týče fotek, přišla jsem na jednu věc - v zimě je absolutně nemožné něco vyfotit! Každou minutu je jiné světlo, když svítí slunko, tak je to na oslepnutí (proč si myslíte, že na všech fotkách vypadám, že se brzo rozbrečím), když se slunko zatáhne, všechno je tmavé...všude je sníh, který z boty neoklepeš..a nos chytá červenou barvu...
Na sobě mám novou (a svoji první) sportovní bundu - z Takka! Za 7stovek! Tož #nekupto! Košili, kterou jsem koupila ve výprodejích a je to přesně to, co jsem ve svém šatníku postrádala - lidi na mě hází soucitné pohledy a ptají se mě, zda doma nemám žehličku! Mám, ale ta košile je tvrdohlavá jako já a vyžehlit jde asi tak na 2 minuty! :D

Boty - Humanic, kalhoty- F&F, kabelka - H&M, košile - New Yorker, bunda - Takko, podpsenka - New Yorker (DIY)









You Might Also Like

4 komentářů

  1. Košile se zkříženou podprsenkou pod ní je super! :)
    A Naked paletku ti teda budu hodně závidět, je to můj sen! A zrovna dneska se na mě valí plno fotek, jak si ji všichni kolem pořizují :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit! máš moc pěkně sladěnou šálu s kabelkou :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jsem si pořídila hodně podobnou kabelku, akorát ta moje je z Manga a jdou z ní udělat dva tvary. Já jsem byla na plese svém, takže až budu mít po kupě fotky, udělám článek. Moderování v rádiu musí být zajímavá práce a ráda bych si tě někdy poslechla :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfit! Krásná bundička!

    OdpovědětVymazat