Outfit 10.0 Remember autumn

By 11:36 , , , , ,

Krásné úterý :)

Na zimě mě nejvíc baví to, že všichni jsou neskutečně překvapení, že sněží nebo že dokonce mrzne!! Instagram, facebook a další sockosítě jsou toho plné - všude samé fotky poletující bílé hmoty nebo zamrzlý křak s výstižným komentářem "sněží"  nebo "mrzne" (kdybyste to náhodou nepostřehli). Na internetu se objevují děsivé články o tom, že má napadnout až 5cm sněhové pokrývky, a že by bylo vlastně úplně nejlepší, nevycházet z domu, jinak VŠICHNI TADY CHCÍPNEM (konec světa! Venku uklouzneme nebo umrzneme). Nicméně myslím, že nejvíce se toho drží páni silničáři (a co je to ten štěrk a posypová sůl?), kteří mi připravují pravidelnou dávku emocí ve chvílích, kdy vyjíždím z baráku a můžu jen tipovat, zda ten brutální kopec, v jehož polovině bydlím, vyjedu, nebo spíše sjedu dolů (a pojedu spodní cestou). Taky se mi už letos povedl parádní trik, kdy jsem se na cestě otočila o skoro 360°C. Nemít stoleté auto a tak trochu nebýt káknutá strachy, tak se vydávám za automobilového machra, který jen trénuje nové triky na ledu (ta auta v protisměru to určitě ocení). Vy, co jste z města vlastně vůbec netušíte o čem mluvím (můj ostravský frajer, se mě ptal, co mám za problém, že nechci moc vyjíždět z baráku, vždyť cesty jsou v cajku - pak mě ale přijel vyzvednout domů, a uvědomil si, o čem mluvím, když říkám, že se občas stane, že nezvládnu odbočit do svoji ulice :D )! Ale věřte, že jedna zima na kopcovité vesnici, a vaše řidičské schopnosti, trpělivost, stres a strach jsou rázem na úplně jiné úrovni :D 

Tato zima mě dokonce naučila se teple oblékat, nenosit sukně a podpatky - ne proto, abych nenastydla, ale proto, aby to bylo pohodlnější, když bych náhodou autem sjela do příkopu a musela čekat na odtahovku. Jako sice by to bylo dobrá story, kdyby jedna praštěná zrzka tahala auto z díky v kozačkách nad kolena, na podpatcích a v minišatech, ale tuto specialitku bych už snad nechala těm opravdovým Barbie - v růžové bundě s růžovým chlupem! 





šaty - Pull&Bear, šála + bunda - New Yorker, kabelka - Sinsay, boty - Lasocki, naušnice - H&M

Taaak..a vzhledem k tomu, že venku nádherně mrzne, nenapadlo mě nic lepšího, než si připomenout slunečné dny, kdy teploměry ukazovaly + 17°C. V noťasu jsem objevila ještě pár zapomenutých podzimních fotek:) Takže se pojďme ohřát o víc jak 34 stupňů :)
Na kombinaci vínové a růžové jsem přišla úplnou náhodou (při lakování nehtů), ale od té doby patří k mým oblíbeným (ne, že bych snad měla více jak 4 růžové věci - a všechno doplňky). Boty bych pro příště vyměnila za něco více elegantního - ale ne na každé počasí mám hromadu bot, které bych mohla volně kombinovat s oblečením - a na kozačky to ještě nebylo, ale v balerínách by mi umrzly děti a nemohla bych mít vaječníky, že jo!












You Might Also Like

10 komentářů

  1. Ja ráno nešoférujem, ale chodievam pešo :D len u nás nezvládnu očistiť chodníky, takže vlastne nechodím ale plazím sa a brodím naraz... Zatiaľ ma sneh ešte stále baví :D

    OdpovědětVymazat
  2. No co to tady máme za krasavici? :-* kočka, moc Ti šaty sluší a pěkný nehty

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, už aby bylo teplo. Těším se na tyhle outfity, kdy má člověk více možností. Jak je teď zima, tak nosím furt jen svetry a teplá trika. Klidně ať vypadám blbě, ale ať je mi hlavně teplo. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně vím, o čem mluvíš! :D já bydlím na pár velkých kopcích, není to jen jeden. Pokaždé, když to mám vyjíždět, tak jsem posraná až za ušima. Autem jsem se tedy ještě netočila tak jako ty, ale mamce se to jednou stalo a já jsem byla v autě zrovna. No není to nic příjemného a nové triky jsme rozhodně nezkoušely :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. My bydlíme sice ve městě, ale k nám za celou zimu ani nezajeli s posypem a s ničím, navíc k baráku se dá dostat na parkoviště jen jednou jedinou cestou a to samé nazpět, takže je to docela sranda, když to máme na hlavní do kopce a do zatáčky.
    Outfit super! Barvičky se k sobě skvěle hodí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. WOW!!! You look sooooo good! Great color on you! Love that skirt and your amzzing legs!! You are gorgeous!! :) Great work!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně napsaný článek. Mně právě vždy zaráží, jak jsou všichni děsně překvapení, když do rána napadne trochu sněhu, hlásí to tři dny dopředu a stejně jsou silnice zaváté a po nějakém posypu ani stopa! A to bydlím ve velkém městě. Chodníky jsou tu vždy pěkně prohrabané.
    Vtipně napsaný článek.Pěkná bundička, sluší Vám.

    OdpovědětVymazat