Wishlist - Lady or princess??

By 16:34

Jedna z mála věcí, kromě svařáku a tulení u Lásky nebeské, které mám na zimě ráda, jsou plesy.
Hrozně ráda tančím a ještě raději se předvádím v šatech, v dobré společnosti a se skleničkou šampáňa. Miluju plesovou atmosféru. Z holek se na jeden večer stanou skutečné princezny (pokud se ovšem nerozhodnou na ples vyrazit v nejvíc pidi minišatech, s rudou rtěnkou a na 20cm jehlách..pak totiž spíše než princezny připomínají něco trošku jiného...). A z kluků se stávají muži, po jejímž boku chce usínat nejedna princezna. O tom, jak chlapi vypadají dokonale v obleku, tu určitě psát nemusím. Nejedna slečna si právě utřela slinu :)

Plesy jsou asi jediná událost, na kterou si pravidelně kupuju nové šaty, protože mám tak nějak v podvědomí, že 2x a dost! Proto i letos plánuju obrovský nákup..


Červené odstíny jsou klasika a hrozně se divím, že ve své skříni žádné takové nemám a vlastně jsem ani nikdy neměla. Proto bych letos možná mohla po nějaké té rudé/vínové/malinové sáhnout. Hrozně se mi líbí úzké šaty, které jsem doposud ve svém šatníku taky neměla (viz. 4), ale to, zda se mi povede  zhubnout břicho, abych si něco takového mohla dovolit, je ještě ve hvězdách :D
A pokud ne, sáhnu nejspíše po něčem jako jsou šaty číslo 3. Tento střih už mám totiž osvědčený.

Kdo nemá ve skříni aspoň jedny černé šaty, jako by nežil - já jich mám hned několik, dokonce i plesovky, ale co mi opravdu chybí, jsou little black dress. Střihově bych to viděla na šaty č. 1. Na plese bych se pak viděla v šatech posledních - i když opravdu nevím, jak bych v nich tančila :D Ale to, že jsou prostě DO-KO-NA-LÉ nikdo nepopře! NENENE!

Sehnat šaty v petrolejové nebo tmavě zelené barvě je opravdový oříšek. Já je zatím ještě neobjevila. Zálusk mám na šaty č. 2 - ideální na nějaké společenské akce a mé srdce prahne po 4. a 5. šatech, které jsou prostě nádherné! A v kontrastu s mými občas zrzavými vlasy, by mohly být ještě lepší :)


A na závěr trocha neutrálních barev. Už dávno jsou pryč doby, kdy platilo, že bílé/smetanové šaty nosí jenom nevěsty. Bílé šaty se vrací i na taneční parket a musím říct, že vypadají opravdu hezky. Loni jsem si bílé plesovky koupila a tolik kladných ohlasů jsem ještě nezažila! Letos po bílé asi nesáhnu, ale šedé šaty by se mi líbily moc.



Čím zabít krásu šatů a celkového vzhledu? Špatným výběrem bot. Nevím proč, ale všímám si, že většina žen nosí na plesy černé sandálky. Bez ohledu na to, jakou mají barvu šatů. Černá je sice univerzální barva, která by se měla teoreticky hodit ke všemu, ale pokud k bílým antickým šatům plácnete černé lodičky s tlustým podpatkem, úplně tím tu eleganci zabijete. Člověk by se neměl bát barev a originálního zdobení. K jednoduchým jednobarevným šatům vypadají krásně různě zdobené či vícebarevné sandálky/lodičky. Trocha módního experimentování ještě nikdy nikoho nezabila :)

Přiznávám, že výběr psaníčka je vždycky tak trochu hrůza. Člověk by jich potřeboval desítky :D

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tobě by určitě slušely ty petrolejové, krasně by se ti doplňovali k vlasům. Mě čeká maturitní ples a zvolila jsem tmavé modré šaty s pavim okem, tak snad v tom neudělám ostudu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tie čierne šaty sú neskutočne krásne ♥ Všetky! *__*

    OdpovědětVymazat
  3. No hned všechny ty červené šaty mě okouzlily :) Little black dress mi chybí a mám v plánu si je pořídit.

    HAUL | Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
  4. šaty a doplnky, čo si vybrala, sú všetky prekrásne, naozaj ako pre princeznú :) mňa radosť z plesov už nejako prešla, akosi nie som veľkým fanúšikom všetkej tej pompéznosti :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné šaty a psaníčka. :) Škoda, že na plesy už moc nechodím:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Jooo, na obrázku nádherné. Jenže realita toho, když partner má 187cm a vy 185cm je trochu smutnější. Dlouhé šaty v obchodě neseženete, jen v půjčovně a nemůžete mít boty na podpatku. Takže jsem odsouzena k nošení little black dress a botičkám na mini podpatku. Ale i tak sem tam na ples zajdeme...užít si tu atmošku a sejít se s kamarády :) Jen ten dress code je trochu peklo, když máte konfekci M a psa D-E...říkám si, že si koupím látku a nějaké šaty si nechám na míru ušít. A Kačí, pokud tě trápí bříško v šatech (ale s tvojí postavou laňky pochybuji), tak sáhni po stahovacím prádle...úžasný vynález �� já mám z M&S a 1*.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, máš pravdu. Mám sice o 7cm méně než ty, ale stejně je to někdy neskutečné utrpení sehnat šaty ve svoji délce. Ale zatím se mi to vždycky podařilo :) Uvidíme jak letos :)
      A stahovací prádlo je sice dobrá věc, ale když na tebe někdo sáhne při tanci, tak se pak asi hodně diví :D cítím se vždycky trapně i v silonkách, které si vytahuju pod krk (pokud nemám samodržky - ale ty se ne vždycky hodí kvůli délce a střihu šatů) :D

      Vymazat
  7. U mě vedou, jak jinak než všechny ty černé! Hlavně ty 2., 4. a 5.
    Super post!

    OdpovědětVymazat