Banánové palačinky s malinami

By 19:37

Přeju hezkou zlatou neděli :)
Poslední předvánoční týden začne za pár hodin a než vypukne všechno to šílené obžerství, si ještě ráda vychutnám nějakou tu zdravější formu snídaně.  Zvlášť, když mám po ránu dost času :) Vím totiž, že od 23. budu požírat bramborový salát na snídani, oběd i večeři, budu ho zakusovat vánočkou a včelími úlky! Pak se mi udělá špatně, stoupnu si na váhu, vyděsím se a dám si předsevzetí, že od dalšího dne začínám žít zdravěji :D Ehm..a pak bude oslava narozenin kámošky, pak zase Silvestr..a nakonec nervy se státnicema :D Takže předsevzetí stejně půjde do míst, kde slunce nesvítí a ptáčci necvrlikaji, ale co už :D

Banánové palačinky si v dnešní době dělá skoro každý. Je to jedna z těch lepších a zdravějších variant sladké snídaně. Ze začátku jsem k nim byla skeptická, nyní je mám hrozně ráda. Navíc jsem klasický recept ještě trošku ozvláštnila...
A kupodivu chutnaly i příteli...i když vaječina se slaninou je vaječina se slaninou, že jo!




Co potřebujeme na jednu porci:
  • velký banán
  • maliny
  • ovesné vločky (nejlépe jemné)
  • Rýžové mléko s čokoládovou příchutí
  • kokos

Banán si nakrájíme na kolečka, hodíme do mixéru, přidáme ovesné vločky (cca půl hrnku - záleží na množství banánu) - všeobecně platí, že by těsto nemělo být příliš řídké, ale spíše by mělo mít hustší konzistenci. Přidáme maliny, trochu mléka (může být i kokosové), kokos a pomixujeme dokud se nám nevytvoří kašička. 

Pokud je hmota příliš řídká, přisypeme vločky - čím hustší, tím lépe se nám palačinky budou smažit.



Nakonec vytvoříme na pánvi malé placičky a osmažíme na teflonové pánvi. Můžeme ještě posypat tmavým kakaem.

Vajíčko ani olej nedávám. Pokud je hmota dost hustá, palačinky se z pánve lépe vyndávají.


Olala! A je hotovo!!
K palačinkám si nejčastěji dávám bílý jogurt, protože samy o sobě jsou celkem suché (nedávám vajíčko ani olej) a syté, jogurt tu chuť příjemně doplňuje. Skvělé jsou i v kombinaci s kiwi nebo mraženýma malinama:)


A jaký je váš recept na banánové palačinky?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Vyzerajú úžasne, určite ich vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá dost dobře. Jak já už se těším na cukroví :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já banánové palačinky miluju a dělám je vážně často. Ikdyž vždycky mi příprava zabere hodně času, tak je to spíše taková víkendové snídaně :)

    OdpovědětVymazat
  4. zbožňujem takéto chutné, zdravé a rýchle recepty, super :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Ty vapadají skvěle! To určitě vyzkouším! Aspoň zase oživím snídani :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat