Photodiary 3.3 - Christmas day

By 17:11

...tak ...a zase za rok :D 
Stejně je to vtipné, jak dlouho se člověk připravuje na něco, co trvá jeden, dva, tři dny :) Víc jak měsíční přípravy, tolik stresů a hodin strávených v nákupních střediscích..a najednou je zase po všem:)
Letošní Vánoce jsem oslavila dvakrát. V pátek s Lukem a na Štědrý den s našima. No a včerejškem mi veškeré volno taky rychle skončilo, protože dneska ráno jsem už běžela zase do práce - moderovat, což jsem si neskutečně užila (ono, když si z toho uděláte "párty" a máte parťáka, se kterým se vám hrozně dobře konverzuje, všechno je to nějak zábavnější a hlavně to strašně rychle utíká :)) 
No...a jenom, co dopíšu tento článek, vypínám noťas a hurá na hromadu povinností, které se mi už kupí na stole :(



Těžko soudit, které Vánoce byly lepší. Zatímco ty loňské, a moje a Lukovi první  společné, se nesly v duchu "Bye bye, foreveralone girl!", kdy jsem si užívala svá velká poprvé - první dárky od muže, první společná oslava, historicky první vánoční romantika se vším všudy. Ty letošní byly úplně jiné - s takovým tím pocitem, když si uvědomíte, že už druhé Vánoce máte po svém boku někoho, na koho se můžete spolehnout, a víte, že když se probudíte, bude stále ležet vedle vás, neuteče. I když budete mít blbou náladu, nepřestane vás milovat, stejně jako se mu nepřestanete líbit, když se vedle něj probudíte odlíčená, polámaná a s najezeným břichem po té spoustě cukroví. Prvotní zamilovanost je sice pěkná, ale pocitu, když někoho skutečně milujete, se to tak úplně vyrovnat nemůže...Takže oboje Vánoce měly hrozně moc do sebe a já se nemůžu dočkat těch příštích! Zařekli jsme se, že je oslavíme někde v teple! Snad se do té doby navzájem nezabijeme :D


Vím, že je to se mnou někdy těžké, ale TOALETNÍ PAPÍR se zvířátky za vás řekne víc než tisíc slov :D

Asi nová tradice - na oboje Vánoce jsem dostala medvěda. Jestli spolu vydržíme ještě 10 let, asi si otevřu muzeum :) Tento frajer se jmenuje Oliver a je boží ♥


Štědrý večer jsem pak strávila s rodičovstvem a babičkou a tuny salátů, cukroví a řízků jsem zajídala tabletkami na bolest žaludku :D Super kombinace. Jako sorry, ale salátu říct NE neumím :D To se pak raději budu proklínat a nadávat si, že jsem sežrala na kila něco, co jindy vůbec nejít....No co, co tě nezabije, to tě posílí a já stále žiju!



Našim jsem nadělila romantický wellness na Silvestra a hromadu praktických dárků do domácnosti - třeba utěrky s lištičkou nebo držáčky na kartáčky :D




Štědrovečerní look






A nejlepší Dárek, co jsem na Vánoce dostala? Křeč do zad :D (z učení a neustálého vysedávání za volantem :D ). Takže jsem Štedrý večer strávila na karimatce protahováním páteře...ne, vůbec jsem na sobě neměla společenské šaty, hromadu šperků a podpatky :D Ale když se nemůžete hýbat, nějaké převlíkání jde stranou :D


Na Vánoce jsem pak dostala spoustu kosmetiky, pořádné tabletky na růst vlasů, spoustu oblečení, spodního prádla (vsadím se, že podprsenek mám doma víc než ponožek - a to jsou ponožky v páru po dvou :D...ale já za to nemůžu, mám asi nějakou úchylku! Spodní prádlo nakupuju ze všeho nejraději!)





Přiznávám, že jsem si Vánoce užila, ale na druhou stranu je mi příšerně smutno. Nejraději bych teďka ležela v objímákovi a koukala na nějakou vánoční romanťárnu. Všichni říkají, že my, studenti, máme nejpohodovější život - nic nemusíme, máme volno, pohodu. Ehm. Já teda nezažila ještě žádné Vánoce (za posledních 5let na VŠ), kdy bych opravdu měla volno, nemusela stresovat se zkouškama, s tím, co bude, jak to bude. Vánoční atmosféru jsem si každý rok začínala užívat až na Štedrý den a nejpozději 26. jsem usedala zpátky ke knihám, protože se všechny ty povinnosti nedaly jinak stíhat. 
Takže teďka sepisuju článek, je mi špatně z představy, jak hrozně moc jsem ve skluzu a zároveň všem šíleně závidím, že můžou koukat na pohádky, spát, navštěvovat rodiny nebo trávit čas se svými protějšky... To já bych možná mohla taky, ale moje duše perfekcionisty pesimisty, co má na všechno plán a žerou ho výčitky, by mě nejspíše zabila!#MámToSeSebouTěžký

Když ráno vyhodíte prázdný obal vašeho oblíbeného laku na nehty a večer přesně ten stejný dostanete od přítele! Asi nikdy nepochopím, jak je možné, že trefil odstín, když nikdy mou sbírku laků neviděl

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Měli jste úžasnej stromeček a salátu bych taky řekla ne..ale my máme salát tradičně až na nový rok :D A ty stresy o Vánocích, to je klasika a taky mě to štve, taky už bych zase chtěla zažít Vánoce, kdy budu mít klid, pohodu a žádný zkoušky a učení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luciku, vy nemáte salát na Vánoce?:) A co jíte? :)

      Vymazat
  2. Překrásný článek! Voňavka Sí voní nádherně, tak trošku jsem zklamaná, že mi Ježíšek taky jednu nenadělil, ta moje už mi pomalu dochází..
    P.S. Moje dušička pesimistické perfekcionistky pekně trpí, ale zítra to učení už fakt otevřu! :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí! Tak co, otevřela si učení? :D

      Vymazat
  3. Ten stromček je úžasný :))

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky a nádherný stromeček <3. Mě letos čeká také škola, do příštího týdne musím napsat pár seminárek. Zábava:D. Ale moc se mi nechce, jsem ten typ, co to pořád odkládá a užívá si a pak všechno narychlo dohání.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Kačí, tak to přeju pevné nervy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně s tebou souhlasím, že jako student jsem si skoro nikdy ty Vánoce v klidu neužila. Většinou hned druhý nebo třetí den po Štědrém dnu jsem už šprtala nebo psala nějaké závěrečné práce, seminárky atd. Teďka, když jsem už jakože dospělá (hahaha) a chodím do práce, tak je to mnohem lepší, takže můžu slíbit, že lepší zítřky se blíží! :D

    OdpovědětVymazat