Instapost 2.5 Bye bye, november!

By 17:23

Ahooj!
A je tady prosinec. Nejvíce děsivý měsíc. Tedy spolu s říjnem, listopadem, lednem, úmorem, březnem. Dobré měsíce začínají až s hezkým a teplým počasím, protože kdo si má užívat života v dobách, kdy pořád jenom kýchá nebo se modlí, aby kýchat a smrkat nezačal :D
Listopad jsem z 80% strávila v práci...(Vánoce se blíží a já jsem tvor utrácivý, co si neumí říct NE, navíc co si budeme - v zimních měsících by zaměstnavatelé měli dávat příplatek - na ty léky na rýmičku a kašílek, za které pravidelně dávám tolik jako za nové kozačky:)



První listopadový víkend jsem byla pozvaná na oslavu narozenin Lukova taťky. Och. Z tohoto pozvání jsem byla unešená hned z několika důvodů - u nás doma se už nic moc neslaví, kámoše mám na míle daleko, takže něco jako oslavy jsou v mém životě opravdu výjimečně. Navíc mi hrozně zalichotilo, že "tak trošku patřím do rodiny"...nebo jak nazvat skutečnost, že i když to byla oslava nejbližších přátel, byla jsem čestný host :) A navíc jsem dostala i vlastní štítek a seděla jsem u hlavního stolu. Moje srdíčko zaplesalo! A stále plesá (však ona se blíží plesová sezóna, že jo:)


O jídlo se staral Lukův brácha - slavný italský kuchař a říkám vám, že foodorgasm je něco, co jsem ten večer zažívala nejednou :D




Otevřel šáňo a vyčerpáním usnul :D A já se na něj vrhla a začala ho objímákovat. Ostatně jako to dělám pokaždé, když se nemůže bránit :D

A poslední listopadový víkend jsme pro změnu s Lukem absolvovali další wellness. Sice ne tak luxusní jako ten minulý v Penzionu Jurášek (který jsem vyhrála a byl tak boží a dokonalý, že na něj pořád hrozně ráda vzpomínám -> článek). Tentokrát jsme si ho koupili na slevomatu a zvolili jsme místo hor město - Přerov. Ubytováni jsme byli v hotelu Jana v centru města. Co musím pochválit je samotné wellness centrum - spousta různých saun, vířivka a další super atrakce. I jídlo bylo yummy! Takže pokud nějaký wellness sháníte a nejste nějak extra moc nároční, mohu jenom doporučit:)

Miluju společné snídaně.





bowling jenom pro nás♥
 

Sežral kačenu v den jejího svátku :(


V neděli jsme se z Přerova vydali obhlídnout vánoční trhy do Olmíku. Co si budeme povídat - pro mě to byla srdeční záležitost. Olmík je snad to nejpěknější a nejlepší město v ČR. Ani Praha ve mně nebudí takové pocity domova, útulnosti a štěstí jako právě Olmík. Ono aby ne, když jsem tam zažila nejlepších 5let svého života. Nikde jinde jsem se totiž nenaučila chlastat, pařit, balit kluky a flákat školu :D



Zvířátka!



Jsme sladcí. Oba máme seriózní kabáty a kuriózní smysl pro humor
Olomoucké vánoční trhy jsem letos navšítila hned 3x. Dvakrát jsem byla v Olmíku pracovně - takové to, když máte dvanáctku v práci, která se nakonec promění v roznášení a nafukování balónků a trajdání po náměstí ♥


Kisspatrolky na cestách - Denča, Nikča a já ♥ Nejlepší trio
A po práci hezky na zákusek do Ollies. Peněženka, váha i výčitky páchají sebevraždu, ale hlavně, že my s Deniskou jsme spokojené, nažrané a šťastné :D


Život je jako donut. Krásný napovrchu, ale uvnitř tomu stále něco chybí




Otestovala jsem nové smoothie - kombinaci, o které jsem hodněkrát četla, ale děsila mě. Nakonec jsem ji vyzkoušela a už nechci nic jiného - špenát, mandlové mléko, banán a pomeranč


Jak donutit muže, aby vám vařil? Kupte mu zástěru ♥

A teď hurá na nákupy♥ Pořídila jsem si stativ. Konečně nemusím řešit kdo mi nafotí oblečky, když jsem pořád v práci a venku je brzo tma. Život je hned krásnější :D Už nemusím šmudlit fotky u zrcadla a řešit nepořádek v pokoji :D


Nejvíc nejlepší papuče - F&F

Homedecor z Pepca

Občas mě chytne chuť si totálně přestavět a změnit pokoj. Díky bohu za obchody jako je Pepco - mají tam tolik různých krávovinek, že se tam člověk vždycky vyřádí! Navíc je levné a věci se k sobě perfektně hodí. Navíc se hodí i do koncepce mého bílého pokoje.



Nejsem ten typ holky, co by si fotil a sdílel spodní prádlo, NICMÉNĚ pokud holky stejně jako já toužíte po takové té super Krajkové podprsence s pásky, co vykukuji z trička, v klasických kamenných obchodech to vzdejte. Kromě intimissimi nikde na nic pořádného nenarazíte. Já nakonec sáhla po této formě páskové podprsenky s ozdobnými ramínky, kterou jsem objevila v New Yorkeru nicméně mám pro vás ještě jeden tip - pásky (ozdobné ramínka) se dají sehnat na internetu cca za 200,- a podprsenek se sundávacími ramínky mají v NY taky spoustu (ale je to jediný obchod, kde jsem na sundaávací ramínka narazila). Blbé je jen to, ze v NY neznají objem pod 75 u košíčků větších než je A.

Šperk - Gate, vínové náramky - New Yorker


Kabelku dostanu až k Vánocům, ale i tak jsem si ji musela vyfotit. Je totiž boží. Barva moc neodpovídá realitě - je více výrazná a oranžová a je naprosto nádherná! Díky bohu za Black Weekend! A co vy, nakoupili jste během Black Friday?

Kabelka - Orsay, náramky - New Yorker
A hurá na kosmetiku! U kadeřnice jsem už nebyla víc jak 2 měsíce, ale aspoň jsem si k ní zašla pro balíček značky Alcina. Momentálně jsem ve fázi testování, ale určitě se můžete těšit na recenzi :)



Z Rossmanna jsem si odnesla kůru proti vypadávání vlasů od Revlonu, která slibuje, že vlasy posílí, omezí jejich vypadávání a vlasy mají být pevnější. Tak jsem zvědavá :)


Bronzer, tvářenka a rozjasňovač od MUR

Cestovní nezbytnosti!

Nejlepší balzám na rty za poslední dlouhou dobu!

Novou podprsenku s proužky jsem ještě vylepšila, když jsem k ní připnula staré ramínka od jiné podprsenky! Nemůžu si pomoct, ale hrozně se mi to líbí, i když nepopírám, že na nošení něčeho takového ještě moc nemám odvahu.




You Might Also Like

7 komentářů

  1. joooj, neviem čo skôr okomentovať :) toľko zážitkov a nových vecí :) páči sa mi tá podprsenka, keď to takto vidno z tielka, tak to vyzerá super :) aa statív si plánujem kúpiť už tiež :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. stativ jsem si konečně pořídila taky..ještě foťák by to chtělo a budu spokojená.:) Ta podprsenka vypadá parádně a vůbec bych se nebála to takhle nosit ještě s tím překřížením, fakt to vypadá moc dobře.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik zážitků, to je fajn a je vidět že se nenudíš. Moc pěkná kabelka i náramky, Black Friday mě obešel velkým obloukem. Listopad jsem také trávila hodně v práci(brigádě), dostanu vánoční odměnu, příplatek za svátek a za inventuru :-) tak doufám že z toho něco více kápne. Lukymu jsi koupila dobrou věc tu zástěru :-) ten ksichtík na ní je mu podobný :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jojo, s tím xichtíkem s tebou souhlasím :D
      Ono je možná dobře, když se člověk vyhne slevám a výprodejům :D peněženka pak tolik netrpí :D

      Vymazat
  4. Tak na takhle velkolepé oslavě jsem ještě nebyla o.O z fotek to vypadá úžasně :)
    taky jsem takovouhle podprsenku hledala, ale marně, tak jsem to vzdala a vystačím si zatím jenom s nějakou normální..:D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Jagermaister tam :D :D
    Značka Revlon je na vlasy skvělá, ve Francii je považována za jednu z nejdražších značek, Francouzsky jsou z ní unešené ;)
    New Yorker je na podprsenky uplně top !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Takových zážitků a nových věcí! Celkem závidím ,-) Já jsem si během Black Friday také ulovila pár kousků :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat