Čím zaručeně uděláte slečně na Vánoce radost (článek určen nejenom mužům) - část III.

By 17:41 , , , , , , , ,

Vánoce se bliží! Juch juch!
A s nimi i takové to klasické "Co mám své staré dát pod smrk??". Na internetu najdete spoustů inspirací, co koupit babičce, mamce, taťkovi..ale já se stejně jako loni, i letos pokusím zaměřit na pány a ukázat jim, co by holčinu v mém věku mohlo zaujmout (mě zaujalo všechno z toho a samozřejmě všechno z toho hrozně moc chci :D )




1. Rozjasňující paletka - Cleopatra's kiss - tuto krásnou paletku seženete v Sephoře a stojí okolo 400, Kč. Je to poměrně nová záležitost a věřím, že většině holčin v mém věku vykouzlí úsměv na rtech. Já bych ji brala okamžitě! Hlavně v zimě obličej potřebuje trochu rozjasnit a prozářit, když na něm máme ty neustálé zamrzlé úšklebky :D
2. Revlon - Ultra HD Matte Lipcolor - taky poměrně nová záležitost, kterou seženete nejenom v parfumériích, ale nově i v drogeriích Rossmann. Cena se pohybuje okolo 300,- a výhoda této matné rtěnky je, že se jen tak nerozmaže a snese i nějaké to zamilované pusinkování pod smrkem!
3. Bourjois - Rouge Edition - pánové, pokud Vám vaše slečna odmítá dát pořádnýho hubana, protože má na rtech zrovna rtěnku, koupi této rtěnky od Bourjois neprohloupíte. Rtěnka je totiž neslíbatelná a přežije i novoroční polibek! K dostání je v DM drogerii za 299,- nebo na Notino.cz, kde se cena pohybuje okolo 193,-  A na recenzi můžete kouknout ZDE
4. Armani Si - ŽÁDNÁ ŽENA NEPOHRDNE PARFÉMEM (neplést si s voňavkou!), takže pokud nevíte, co ji koupit, nenápadně s ní projděte kolem parfumérie, a uvidíte, že s nadšením vleze dovnitř a bude čuchat a testovat :D Pak si stačí zapamatovat vůni, nad kterou se nejvíce rozplývá a dárek je na světě! Věřím, že takovou Armani - Si nepohrdne skoro žádná. Sama si na ni brousím zuby!

1. Kabelka z Manga - asi jenom málokterá holka pohrdne krásnou kabelkou. Takže pokud chcete vidět rozradostněný výraz, navštivte nějaký obchod s kabelkami. Tato je z Manga a stojí 999,- jaká je ideální barva? To vám prozradí šatník vaši milé anebo její povzdechnutí nad nějakou tou kabelkou v obchodě!
2. Kosmetická taštička - úplně každá holka potřebuje kosmetickou taštičku! Bez debat :D Tuto z fotky jsem objevila ve Stradivaurisu, ale všude je kosmetických taštiček hromada. Ať už je řeč o H&M, Sinsay, New Yorkeru.. stačí vybrat nějaký originální a hezký motiv, rozumnou velikost (odhadnete podle toho, jak moc je vaše slečna závislá na kosmetice - já bych třeba potřebovala pytel na brambory :D )
3. Malá kabelka - taky ze Stradivariusu a stojí 449,- s holkama z práce si pravidelně sdělujeme, jak jsme do ni zblázněné:D Malé kabelky nosí slečny hlavně na večírky nebo na jaře či v létě, takže není tak úplně vyloučeno, že by kabelka mohla mít nějakou originálnější barvu:)
4. Kabelka/peněženka z Vuch.cz  - v létě jsem si tam objednala peněženku a musím říct, že tak krásně zabalený balíček mi ještě nikdy nepřišel. Na této stránce mají spoustu hezkého a poměrně kvalitního zboží, a pokud holce chcete udělat skutečnou radost, na webky koukněte. Už jenom kvůli tomu, že vám přijde balíček s mašlí! www.vuch.cz  a to je úplně juch! Jak takový balíček vypadá, se můžete kouknout ZDE



1. Nažehlovačky na oblečení - poslední dobou tento trend hrozně frčí, a tak rozhodně nic nezkazíte nějakým takovým balíčkem. Slečnu to potěší už jenom z toho ohledu, že z běžného kousku oblečení díky nažehlovačkám udělá něco originálního. Naželovačky seženete v C&A, Stradivariusu, Pimkie, Pull&Bear...prostě všude :) A stojí okolo 150,- až 200,- Kč. Moc hezký doplňkový dárek :)
2. Hodinky z Vuch.cz - hodinky ocení každá. Hlavně ty originální a vkusné jako jsou například tyto s puntíky. Já sama nad nimi slintám už nějaký ten pátek, ale stále jim úspěšně odolávám :D Třeba jednou!
3. Obrázkové cvočky - nebo jak to nazvat. Pokud vás nezaujaly nažehlovačky, možná vás zaujmout tyto cvočky, které si slečna připne třeba na bundu!
4. Šátek - šál a šátků není nikdy dost! Na zimu jsou ideální šály ala koberec, ale pokud nechcete vaši slečnu zabalit jako  muslimskou ženu, doporučuji se zaměřit na krajkové šály. Jsou nádherné a oživí každý outfit!


Kupovat ženě oblečení není jednoduché - teda pokud neznáte její styl a velikost! Pokud ano, je tato část článku určená přesně vám! 



1. Krajkové šaty ala noční košilka - sama nad nimi uvažuju už 2 měsíce. Seženete v H&M nebo ve Stradivariusu. Navíc jsou multifunkční - pokud se neujmou jako oděv na ven, slečnu v nich můžete potkat aspoň v posteli :)
2. Šaty - odhadnout velikost je náročné, ale co tak vzít slečnu do obchoďáku, počkat, až si vybere a donutit ji to zkusit? Plesová a večírková sezóna se blíží! Pokud oblečení nechcete vybírat tak okatě a chcete, aby slečna měla větší překvápko, taky se můžete zaměřit na to, co nosí a vybrat něco podobného stylu. Velikost vám povětšinou prozradí kámoška ;) Anebo co třeba koupit dárkový poukaz?


Prádlo - pro ty troufalejší z Vás, kteří mají slečnu v oku, tu mám tip na hezké prádlo, které musí potěšit snad každou holčinu. Moc pěkná je nová kolekce z H&M (viz fotka), ale své si najdete určitě i v Intimissimi, Tezenisu nebo v New Yorkeru. Prádlo jde kupovat i na internetu. Nejlépe vám poradí prodavačky ve speciálkách na spodní prádlo:) Ale tam se taky nejvíce plácnete přes kapsu. Ale co byste pro vaši dahou polovičku neudělali, že ano?:)
Předtím než prádlo koupíte, si pořádně ověřte, jakou velikost vaše přítelkyně nosí a zaměřte se na její styl. Ne každou totiž potěší obleček Santovy pomocnice :-)


Pokud vám tento článek moc nepomohl, poradím vám jediné - poslouchejte, co vám vaše drahá říká - my ženy totiž máme ve zvyku mluvit o věci, kterou chceme i několik hodin :D 

Další tipy na dárky naleznete:
ČÍM ZARUČENĚ UDĚLÁTE SLEČNĚ NA VÁNOCE RADOST - ČÁST I. 
ČÍM ZARUČENĚ UDĚLÁTE SLEČNĚ NA VÁNOCE RADOST - ČÁST II.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Vôňu Armani Si mám, je to sladká a výrazná vôňa a presne takéto sa mi páči, milujem ju, vydrží mi po celý deň a je fakt úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni Si jsem dostala loni k Vánocům, ještě s La Vie Est Belle od Lancome a potvrzuji, že parfém pro ženskou je ideálním dárkem :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-) All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. vybrala si naozaj skvelé veci, ktoré určite potešia každú slečnu :) môj priateľ ma našťastie neskutočne skvele počúva, a vždy mi kúpi niečo, po čom najviac túžim :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Mne by urobil radosť nový parfém určite :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo to my umíme :D mluvit o věcech, které chceme, dlouho :D já bych brala z této inspirace všechno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by potěšilo snad všechno z tohoto velmi povedeného seznamu. Mohla by jsi levou zadní dělat Santa Clause :-D :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ty nažehlovačky jsou úžasnej nápad! já jsem si teď sháněla něco podobnýho, ale šla jsem na ebay, kde je neuvěřitelnej výběr všeho možnýho-mota, kdytky, zvířata, jídlo, prostě všechno a cenově, víme jak to chodí na ebayi :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné tipy, nevadilo by mi něco z toho dostat :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat