Outfit 9.5 Mustard yellow & Burgundy

By 9:00 , , , , , ,

Hezký pátek, drahouškové!

Držím dietu. Přesně dva dny. Ono to vlastně není dieta. Je to jenom vyškrtnutí pytlíků čipsů, chlebíčků, croissantů se sýrem, čokolád, nanuků a zákusků z jídelníčku.
Prostě normálka. Na snídani smoothie, jogurt s ovocem a ovesnýma vločkama, k obědu těstoviny s rajčaty, olivami a mozzarelou, k večeři nějaký ten salát s kuřetem, že jo...občas nějaké smoothie během dne...

Ale já normálně trpím jako zvíře. Celkem jsem si navykla ráno v práci snídat nějaké to super nezdravé pečivo (znáte ty kapsy plněné sýrem a šunkou? Co vám vždycky ukážou, jak chutná nebe?..yum!) a do každého receptu nacpat smetanu :D A tajně v kuchyni požírat bramborový salát, když chystám chlebíčky k večeři svému milému, ale sobě samozřejmě jenom fitness bagetu a mozzarelu s rajčaty, ať si nemyslí, že třeba jím jako prasátko :D (on si to nemyslí, ale jde o můj osobní pocit - když jím tajně a nikdo mě nevidí, je to jako bych nejedla). Taky jsem si zvykla, že kebab, cheeseburger, tortily a hranolky jsou kamarádi, ale oni nejsou. Nebo vlastně jsou. Ještě větší než jsem si myslela. Oni se totiž rozhodli, že mě nikdy neopustí, a tak se zakousli do mých boků a břicha a odmítají odejít. I váha si našeho nového bratrství všimla, ale té zas tak moc nevěřím, určitě je rozbitá :D Jako vždy, když ukazuje více než 60kg - takže vlastně úplně vždy! (než mě odsoudíte - než se odsoudím sama - měřím 178cm, takže jsem velká holka :D s 60kg bych se zlomila pokaždé, kdyby mě můj přítel objal nebo kdyby na mě spadl ten kufřík se kterým jezdím vždycky na víkendy mimo domov :D #ZeŽivotaSlépky #OsmOutfitůNaDvaDnyStačí #Ne?)


Nejvíc mě vždycky dostává, jak je na čokoládě napsáno, jak dlouho musím jezdit na kole, abych spálila 20g. Jakože 20minut? Děláte si ze mě prdel, že jo? :D Pak tedy vůbec nechápu proč někdo vymyslel čokolády, zákusky a další mňamky, když ke všemu dodávají kalorické tabulky, které člověka akorát tak vydeptají. A má výčitky. Obrovské. Ale odolat neumí! Nebo umí, ale trpí. Snažte se vysvětlit vašemu mozku, že si nemůže jít kousknout do čerstvé bílé bílé bagetky s pařížským salátem, ale že si musí dát misku rajčat, papriky, nějakého zeleného listí bez chuti a občas nějakým tím oříškem.
Možná, kdyby se v obchodech prodávalo jenom zrní, kuře, ovoce a zelenina, pak by člověk nebyl pořád ve stresu, že se nevejde do plesových šatů/že zhřešil/že se nemůže svlíknout. Jakože nikdy. Ani před sebou. Možná, kdyby nevymysleli všechny ty marsky, karamelové zmrzky z Mekáčku, chlebíčky a kapsy z listového těsta plněné nivou, všichni bychom byli spokojenější. Protože bychom věděli, že když není jak zhřešit, ani zhřešit nemůžeme. A vlastně ani nepomáhá si danou nezdravou věc nekoupit - protože když ji doma nemáme, ale víme, jak chutná, neustále na ni myslíme. A jsme protivní. Je to vážně těžké! 

Doufám, že mi do komentářů napíšete, jak se mnou soucítíte a jak to máte stejně jako já :D

BTW: měním názor! Hubnout nepotřebuju! Přišla jsem totiž na pár póz, díky kterým člověk vypadá na fotkách hubenějí! A to se vyplatí! Co na tom, že v reálu vypadáte jak těhotný mamut! Vždyť žijeme ve světě všech těch internetů, fotek a facebooků :D :D

Šaty + boty - F&F, legíny - Esmara, bunda - Stradivarius, šperk - Takko??, klobouk - C&A, kabelka - Sinsay


A outfit? Na vínovou bundu už je sice kosa jak z nosa, ale občas se ještě objeví den, kdy ji vytáhnu ze skříně a vezmu si ji na nějakou tu lítačku. Fotky jsou už nějaký ten pátek staré - tehdy byl outfit ještě nositelný, teď by byl sice taky nositelný - ale s jedním doplňkem - kartonem kapesníků a nudlí u nosu :)
Kombinace vínové a hořčicové mě naprosto dostala, a tak jsem vlítla do obchoďáku, když měli 20% slevy na oblečení F&F a nakoupila jsem si pár nových vínových a hořčicových kousků:)







Tmavý náramek - Deltimo




You Might Also Like

17 komentářů

  1. haha super článek! taky jsem to tak dřív měla, ale nakonec jsem si zvykla jíst zdravé dobrůtky a naopak mi teď strašně chutnají a dokonce si někdy říkám, že to chutná i líp, než ty nezdravé varianty. Viz raw dortíky! naprostá lahůdka. Jinak ty pózy znám :D haha a soucítím s tebou, neboj! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raw dortíky jsem nikdy nezkoušela. Nikde v mém okolí je nedělají. Jenom občas narazím na nějaké vegan jídlo, ale to mě vždy odradí - jsem masová a sýrová :D
      jinak je samozřejmě hromada zdravých věcí, co mám ráda (smoothie...), ale i ty nezdravosti jsou k neodolání :)

      Vymazat
  2. Ale no tak, dyt vubec nejsi tlusta, mas krasnou postavu. Chapu ale Tvuj vnitrni pocit, me vaha take ukazuje vic a depta me to i presto, ze jinak to poznat neni, ale zkratka i to blbe cislo na vaze dokaze divy. Omezovat se ale neumim :D
    A outfit je nadherny, vesely a elegantni :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to jen pitomé číslo, ale člověku vždy zhorší den :D
      A moc děkuji:)

      Vymazat
  3. Jsi dost vysoká. Já mám 163 a vážím 60kg. Na žádný modeling to není ale drastické diety rozhodně držet nehodlám. U mě je nehorší věc, neustálá chuť na něco dobrého a to že se nevyhýbám v jídle téměř ničemu. Navíc mi vůbec nechutnají ty zdravé věci jako jsou RAW tyčinky, různé suchary, všechno bez pepře a bez soli, oběd v podobě salátu z rukoly a rajčat. Kdybych se měla takhle živit, tak bych si říkala že z toho života nic nemám. Outfit se mi líbí, nejsem zvyklá chodit v takovéhle kombinaci barev ale vypadá to pěkně, navíc tmavé legíny pěkně vyniknou a oživí celý outfit, haha a co si budeme povídat, dodá pocit štíhlých noh :-)
    Jediná věc, teď bych v tomhle outfitu umrzla, hlavně tady u nás na Vysočině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máš pravdu. Včera jsem si dávala na večeři nějaký zdravý chleba - bez sacharidů a pomazánku. Pomazánka mi začala chutnat až v té chvíli, kdy jsem si ji natřela na klasický nezdravý chleba :D :D

      Vymazat
  4. Heh, článek teda neskutečně pobavil :D mám to stejně :D vždy když mám doma nepřekonatelnou chuť na čokoládu, čekám, až zbytek rodiny zmizí od špajzu a pak si ji teprve vezmu :DDDD

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, toto ti veľmi pristane! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit :) Taky si pořád říkám, že bych měla začít zdravěji, ale snad prábě ještě horší je to, že na mě ty prohřešky nemají žádný účinek na váze apod., takže se o to hůř přestává :D Na druhou stranu studuju zdravku, takže mám v podvědomí všechny nemoci, co bych mohla z takovýho stravování jednou mít a... no, nemůžu říct, že by mě to úplně vedlo ke zdravému jídlu, ale snažím se :D Tak držím palce i tobě, i když postavu máš podle mě skvělou a určitě to není jen dobrou pózou na fotce ;)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  7. Vzala jsem si lupu a ty špeky teda nikde nevidím. Vidím krásnou slečnu :)

    OdpovědětVymazat
  8. jo a to si představ, když má člověk kámoša, který sportuje a jednou ti tak řekne na zábavě, že má 1 celá něco tuku a že když sní 3 čtverečky čokolády hubne je celej rok :D to pak má člověk teprve výčitky.. že to,co sní bude hubnout asi až do kocne a to i potom :D možná je to přehnaný, ale znělo to fakt děsivě:DDDD
    Outfit super, teď bych umrzla, ale na takový ten sluneční teplejší podzim okáčko:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se vínová s hořčicovou taky strašně moc libi, ale ještě jsem se neodhodlala tu hořčicovou koupit :D jak jsem byla blondýna, tak mi všichni říkali, že v tom vypadam hrozně vyblitě a i když mam ted tmavé vlasy, tak to mám furt nějak vsugerované :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tvém místě bych tu hořčicovou zkusila :) Aspon si ji vyzkoušej v obchodě a uvidíš :) Nemyslím si, že bys v ni byla nevýrazná:)

      Vymazat
  10. Soucítím s tebou, soucítím se sebou, mám to úplně stejně jako ty :D Už několik dní myslím na mojí Milku, co mám na koleji, a nemůžu se dočkat, až zítra za ní přijedu a celou si ji v klidu sama bez výčitek sním :D ..a druhý den s lehkýma výčitkama svědomí naklušu do supermarketu a koupím si nějaký ten salát, rajčátka a zbytek týdne budu na salátu :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký článek. A k outfitu? Naprostá pecka! Krásné kombinace a barvy. Moc ti to sluší :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kombinace barev se mi líbí! Sluší ti to jako vždy..:)

    OdpovědětVymazat