Wishlist - 50 shades of burgundy, grey, black & white

By 17:30



S příchodem podzimu jsem se vrátila ke svým nejoblíbenějším barvám - bílé, černé, vínové a šedé :) A co si budeme - zabírají 3/4 mého šatníku! Opravdový problém nastává, když hledám nějaký konkrétní kousek oblečení a spěchám - ono se prohrabat hromadou černých triček, kalhot a šatů bývá takový problém, že se občas stane, že odjedu na víkend s něčím úplně jiným, než jsem plánovala. Anebo ještě lépe - s oblečením někoho jiného. Přesněji řečeno moji mamky :D 
Obě jsme zatížené na černé kalhoty a obě jich máme spousty. Vrchol přichází ve chvíli, kdy si obě koupíme úplně stejné černé kalhoty, obě dvoje..akorát každá v jiné velikosti, a pak se nám při praní popletou :D Ale ani toto mě neodrazuje od nákupů věcí právě v těchto barvách!

Šedá šněrovací mikina - poprvé v životě vyhledávám mikiny a trička s dlouhým rukávem. Asi jsem už dospěla do věku, kdy mi začíná docházet, že v zimě je zima, a tak je daleko moudřejší vyrazit ven v dlouhém rukávu, než mrznout v tílku :D A mikina? No, ano. Už i toto se děje - ze stylu "těžká dámička" se pomalu přeorientovávám na styl "rebel jak cyp" :D

Vínová bunda - ani nevíte, jaký je problém ji sehnat! Krásný kus mají v New Yorkeru..akorát za 1400,- a končící v polovině zad. #ToSeLíbíUživateliRýmečka!

Zelené úzké šaty - už mám vínové a černé, teď ještě koukám po zelených. Měly by být úzké, s dlouhým rukávem a neměly by končit těsně pod zadkem (v mém případě by to totiž bylo "v půlce zadku")..Nemáte někdo tip?

Šedé slip-ony: nebo šedé tenisky. Ehm. Tenisky. Stává se ze mě sportovní holka :D Ale asi jo, no! O víkendu jsem vyšplhala do kopce a byla na horách! :D 

Vínové tenisky: nevím, proč je potřebuju. Do práce je stejně nosit nemůžu! Ale i tak je moc moc moc potřebuju a zatím jediné, které jsem za rozumné peníze sehnala, jsou v New Yorkeru. Ale stále to není TO ONO!

Vínové šaty: naštěstí splněno! Juch! Sehnala jsem je v New Yorkeru, a když celý den nejím, můžu si je vzít na večerní rande :D Každé snědené sousto na nich jde totiž vidět :D 

Černé kalhoty: splněno! F&F má momentálně naprosto boží kolekci! Padnoucí, pasové a neroztahují se! Možná proto, že oproti obvyklé vel. 38, jsem sáhla po 34 :D

Krajkové podprsenky: všichni známe takové ty krásné krajkové podprsenky, co vyčuhují z trička a vypadají hrozně krásně, že jo! Můj požadavek je ale podprsenka vyztužená a sedící, což je tak trochu problém :D Asi o ni budu snít dál!

Vínová vesta: Nesehnatelné :( někdo nějaký tip?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Přesně takové barvy mám taky ráda! A jak říkáš, občas je složité, když vím, jaké černé tričko chci, ho v těch ostatních najít :D A dlouhé rukávy jsem teď taky začala nosit! Dřív jsem v zimě nosila zásadně tílečka :D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. mně se zase dost věcí plete se ségrou, to jsou pak hádky:D. Vínová vesta by se mi také líbila, ta barva je boží a začínám pomalu svoji sbírku v této barvě také rozšiřovat a o černé ani nemluvím. Šatičky jsou boží!:) celkově se mi tvůj wishlist líbí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ta růžová podprsenka je úžasná a mikina v podobném stylu by se mi taky líbila. A nejůžasnější hashtag s rýměčkou!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. také krajkové podprsenky sa mi tiež veľmi páčia, ale bohužial tiež hľadám také, ktoré by boli aj trochu spevňujúce a pevnejšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty vínové šaty v NY už si taky dlouhou dobu brousím zuby! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi moc ta vesta, vínové šaty a krajková podprsenka!

    OdpovědětVymazat