Photodiary 2.8 Work hard shop harder

By 9:30 ,

Krásné ráno, kočky & kocouři!

Poslední dny jsou pro mě hodně pracovní. Volno se snažím trávit v práci, a pokud nepracuju, tak spím nebo nakupuju. Zatímco léto a letní výprodeje se u mě nijak moc nechytly, na podzim mě chytla taková shopaholická nálada, že musím pravidelně uklízet skříň, abych sama sebe přesvědčila o tom, že skutečně nic dalšího nepotřebuju. Ale stejně si i tak nakoupím, že jo. Po drtivé smrti mého účtu po výletě v Praze, přišlo jeho vzkříšení na nákupech v okolních městech :D Kromě nových kousků oblečení jsem se obšťastnila i nějakou tou kabelkou. Mám jich totiž málo. Fakt. Asi tak 60. To nic  není. Takže dámy, pokud chcete menší tipy na nákupy, tento článek je určen právě vám :)

(fotky doporučuji rozkliknout - jsou větší a kvalitnější)


O víkendu byla v Ostravě na výstavišti Černá louka výstava koček. Stejně jako v lednu, i tentokrát jsme ji nezapomněli navštívit. Co bych to byla za milovníka zvířat, kdybych se tam nešla podívat, že ano. Zatímco dřív jsem byla vyloženě pejsková, teď jdou pejsci jaksi mimo mě a už si do budoucna plánuju, jak si pořídím tohoto roztomilého náladového chlupáče (ne, nemyslím svého přítele :D). 
A pokud se nezadaří ve vztahu, plánuju, že jednou budu taková ta stará protivná babice s deseti kočkama :D  


O tom, že je v Ostravě otevřená kočičí kavárna, vím už dlouho, ale doposud nikdy jsem v ní nebyla. A kdy jindy se návštěva takové kavárny hodí více, než právě po kočičí výstavě?
Pokud jste z Ostravy a okolí, určitě vám doporučuji kavárnu Čauky mňauky navštívit. Příjemný interiér, ochotná a pohotová obsluha a hromada těchto roztomiloučkých frajerek, které jsou sice neskutečně náladové (a v daný den taky líné), ale s něma to kafčo chutná nějak líp. A kdyby se furt nevrtěly, věřím, že bych měla i více a kvalitnějších fotek!





Kromě kočičí kavárny jsem o víkendu navštívila i koncert skupiny Mig 21, na který mě vzala kolegyňka z práce nebo snad "šéfová?" :D Ať tak či tak, je to prostě neustále usměvavá Nikča, se kterou není nikdy nuda.
...Ehm, pokud bych jela na nějakých drogách nebo byla totálně opilá, věřím, že si koncert užiju a nic mi nebude připadat divné. Ale pro střízlivého diváka to byl opravdu mimozemský zážitek :D Já nevím, jestli ti chlapi na něčem frčí nebo co, ale některé ty jejich tanečky, postoje, věty, pózy...prostě nevymyslíš :D Ale párty jako dobrá! To zas jo :)





Zase ta práce :D


Můj koncertní obleček :D noční košile a klobouk!
Stejně jako na jaře, i na podzim jsem se zúčastnila moto průvodu, který se táhl z Havířova až do Dobré u Frýdku Místku. To tak jedete autem se zapnutou hudbou v reprákách a za vámi tisíce motorkářů♥ Nemůžu si pomoct, ale motorky mají opravdu neskutečné kouzlo. Kdybych nebyla taková lopata, nejspíš bych se i na nějaké ráda projela (s někým samozřejmě!)...ale jak se tak znám, tak se úplně vidím, jak za plné rychlosti omylem spadnu na zem nebo mi odletí kus nějakého oblečení..




Taky jsem si nezapomněla odskočit na hokej - Oceláři Třinec x Kometa Brno. Takové pracovní akce mám nejraději. Hokej je moje srdcovka, ale jen tak se na něj nedostanu. To bych musela mít kolem sebe kámoše fandy, a to bohužel nemám. Takže pokud hokej, využívám právě možnosti, že si na něj můžu skočit pracovně :)
Taky mi to připomnělo poněkud vtipnou storku, kdy jsme s holkama chodily a kreslily lidem třinecké barvy na tvář. Najednou za námi přiběhla skupinka Brňáků, že taky chtějí vlaječky - ale brněnské. A tak jsem jednomu nevinnému pánovi nakreslila třinecké vlajky na tvář a napsala TŘINEC na čelo a on se pak šel usadit do kotle Komety. Hahaha!





Kromě práce jsem si taky sem tam odskočila do nějakých těch nákupáků! A dokonce celé jedno odpoledne strávila v obchodech s nábytkem, abych se inspirovala, co si jednou do svého hnízda koupím..a já vám říkám - mám jasno. Bílý nábytek je jistotka. V kombinaci s černou to bude krásné! A taky plánuju velkou šatnu s hromadou skříní a poliček na kabelky!


Miluju tu komodu ♥ Prostě nádhera!

Ten gauč♥


A když už jsme u těch nákupů, tak si udělám menší rekapitulaci mých novinek!
Hodinky jsou ze Sinsay a jsou naprosto nádherné a skvostné a krásné ♥
Hodinky - Sinsay

Pro moji obhajobu - šedou kabelku jsem skutečně potřebovala. Jak ke kozačkám, tak proto, že na podzim šedou nosím hrozně ráda. Stará šedá kabelka už to má dávno za sebou, a tak bylo třeba si vybrat její nástupkyni. Navíc co si budeme - kabelky mi vždycky zlepší náladu!

Kabelka - C&A
 Na tuto matnou rtěnku chystám v brzké době recenzi....seženete si v DM drogerii, cen 299,- a slibuje až 24hodinovou výdrž

Matná rtěnka Bourjois - odstín Plum plum girl

rtěnka v akci



Bílých a černých tílek není nikdy dost - zvlášť když jsou s krajkou. Takže pokud i vy jste milovnice volnějších elegantních tílek, které se hodí na každou příležitost, běžte prohledat zlevněné zboží do New Yorkeru. Top jsem kupovala v Praze za 89,-
Kabátek z Orsay je taky novinkou, taky z výprodeje. Vyšel mě na 800,-

Tílko - New Yorker, kabátek - Orsay


Dalším krajkovaným topem je tento černý z Gate z podzimní kolekce.

Top - Gate, svetr - H&M

Jestli je nějaké zvíře, které miluju, tak je to mýval (kecám, miluju většinu zvířat..pana lenochoda, slečnu surikatu, pana lemura, paní micinu...). Takže když jsem v Sinsay narazila na toto pyžamko, rozsvítily se mi oči jako malé holce a po celý večer jsem už vydávala pouze zamilované skřeky.

Pyžamo - Sinsay

Šňůrku na foťák s puntíky jsem si koupila na Ebay a vyšla mě asi na stovku. Původně jsem měla zálusk na nějakou z originálních olympusáckých, ale poté, co jsem viděla, kolik stojí, jsem si nechala zajít chuť.

kabelka - H&M, boty - Sinsay, kalhoty - F&F, kabátek - Orsay, tílko - New Yorker, šňůrka na foťák - Ebay

Pokud stejně jako já máte problém sehnat perfektně sedící, černé kalhoty, které se jen tak nevytahají, mají vysoký pas, jsou úzké a nevypadají jak seprané, doporučuju navštívit F&F. Koupila jsem si tam hned dvoje (každé jiné) a jsem nadšená. Nikde nic netrčí, nepadá ani neodstává. Jen s velikostí buďte opatrní a vezměte si ty kalhoty, které při zkoušení téměř nemůžete zapnout - však ony se natáhnou. Já si vzala vel. 34 a 36 (obyčejně nosívám 38) a jsem spokojená :)


Občas se rodina nedomluví, kdo co nakoupí.. :D

Nejlepší banánové palačinky, které jsem si kdy udělala

..a na závěr trochu te motivace

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Jé, krásný odpočinkový článek, přesně takový jsem teď potřebovala :) Moc se mi líbí všechny kousky, co jsi si koupila, taky teď mám shopaholickou náladu, naposled dneska jsem si koupila tričko a dalších X a Y věcí jsem si vyhlídla :D
    Jo a lituju diváka s třineckou vlajkou v kotli Komety :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kočičky jsou ňuchňací! A na tu stejnou kabelku jsem se v C&Ačku taky koukala a přemýšlela, jestli si jí nekoupit :D No nekoupila no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak pokud příště budeš zvažovat, tak si ji kup. Je super (y)

      Vymazat
  3. Milujem Tvoj styl pisania, od Teba by som si snad aj knihu kupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo, děkuji :))) Napsat knihu mě hrozně láká, ale neumím moc psát na pokračování :D Po pár dnech mě to přestane bavit :D Raději mám kratší články :D

      Vymazat
  4. Skvelé fotky! Takéto photodiary články sú presne pre mňa. Všetky fotky vždy zhltnem za pár sekúnd :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ale nejvíc mě zaujala kočičí kavárna!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi pekny článok, tie mačky su MEGA!! A ten bordový klubúčik sa ti veľmi hodí ;)

    OdpovědětVymazat