Photo diary 2.9 Food & flowers

By 16:19

Krásný den :) 
Prvně bych moc chtěla poděkovat za tak kladné ohlasy k mému minulému"filozofickému článku" >>TADY
Přišla mi velká spousta zpráv (nejen od žen, ale i od mužů, kteří ten článek skutečně četli :) a já jsem hrozně ráda za to, že jsem vás případně namotivovala, popř. se ztotožnila s vaším názorem:) Je to hrozně povzbuzující číst vaše reakce:) Děkuji:)


Podzimní zamračené počasí sebou přináší smutnou a hlavně taky línou náladu. Proto abych se nějak rozveselila a tak snadno nepodléhala skepsi, snažím se obklopovat aspoň květinami, které mi vždy rozzáří den :)) A pokud nerozzáří den, tak aspoň zvýrazní místo, kde kdysi býval stůl/polička/skříňka, ale přes to šero to moc vidět nejde :D



Hodně z Vás mi psalo zprávy, kde si kupuju štětce - ehm...jsem člověk, který hrozně nerad utrácí velké těžce vydělané peníze, takže štětce drahých značek u mě nečekejte... mám v zásobičce štětce značek E.L.F. (skvělé jsou ty blendící), Avon (ty jsou pro změnu strašné...asi jako většina mých zkušeností se značkou Avon), některé jsou z limitek z Lidlu, ale největší zastoupení mají právě štětce z EBAY, které stojí pár kaček, ale v 99% případů jsou fakt skvělé. 
Proutěné košíky na kosmetiku nejčastěji nakupuju v Pepcu.




A taky jsem byla tak trochu na shoppingu...už zase...! Ale že si koupím něco z dětského oddělení Takka ve velikosti 158 (mám 178cm) jsem opravdu nečekala :D Ale co. Mikča dobrá. Rázem si připadám zase o něco dospělejší! 


A teď přichází na řadu série selfíček, protože se nedokážu rozhodnout, která z fotek se mi líbí nejvíc a která ukazuje, že mám hrozně zajímavý život, na každém prstu jednoho fotografa, a tak nemusím trávit čas zbytečným selfíčkováním, ale můžu říct tomu dotyčnému fotografovi, aby moji přirozenou krásu vyfotil. Všechny fotky byly samozřejmě vyfocené napoprvé, na sobě nemám žádný makeup a takto vypadám běžně, když se doma jen tak poflakuju. Rozumíme si, že ano :D Prostě takový ten odpolední chill u knížky či u pročítání článků o zdravé stravě nebo co to teďka tak hrozně frčí! 



Jojo, další fotka mě, jak si jen tak posedávám na schodech a vlastně se chystám jít do fitka na nějaký ten leg day (tady mi jen hapruje, proč bych vlastně měla sportovat, když psi běhají pořád a dožívají se 15let, želvy se jen pomalu plazí, ale planetu obývají 150let). Možná že když budu celé dny jenom ležet a nevykonávat žádný pohyb, dožiju je 1 500 let!


A když celé dny tak šíleně sportuju, tak je třeba dodržovat i nějakou tu zdravou stravu, že jo..tak tady máte ukázku mého zdravého jídelníčku :D

Btw: pokud jste ještě stále nezkoušeli makronky z Paula, ale stejně jako jste se vždycky domnívali, že se jedná o ráj na jazyku, a kdo ochutná, umře blahem, tak vás zklamu. Je to jen tvrdá hmota různé barvy, která nemá žádnou specifickou chuť, ale lidi ji do sebe cpou na kila, protože si naivně myslí, že třeba příští sousto tu chuť mít bude :D Za mě je Paul zklamání. Preferuju vidlácký Lidl :D



Ale občas žiju i celkem zdravě...viz. FOOD DIARY...zdravá banánová palačinka s řeckým jogurtem na snídani..a pak Big Mac z Mekáče na oběd, že jo :D


Mám svého prvního kluka s "normálním" jménem. Lukáš. Jak krásné. To se musí oslavit, a tak jsem se dala do pečení quiche. Když jsem mu ho v 5 ráno nesla do práce, chytly mě trochu chutě a měla jsem zaječí úmysly (schovat se s ním do křoví a celý ho sežrat!), ale nakonec jsem skončila pouze u koukání :D Ale ani to jasně neznamená, zda mám raději svého kluka nebo ten koláč.



Aby mi nebylo po té pečené slanině se sýrem smutno, udělala jsem si aspoň zastávku do Lidlu. Italské týdny jsou prostě zlo - co si budeme. V neděli jsem si říkala, že chci do víkendu trošku sundat břicho. Ať jsem jako pěkná, že jo...nákup byl pořízen v úterý!



Dort do ruky a nohy hezky v teple :D

Taky jsem si udělala výlet zpátky do Olmíku :) Och bože, pořád se tam cítím jako doma. Je to tam prostě  ÚŽASNÉ! Raději se ani nebudu rozepisovat, jak moc mi to tam chybí, a jak bych se tam nejraději nastěhovala!




 Od léta jsme se s mou drahou Lucici neviděly, a tak bylo na čase to napravit! Na kafe mě vzala do Coffee Library, což byl skvělý nápad. Pokud jste z Olomouce/chystáte se tam, určitě nezapomeňte tuto kávarnu/bistro navštívit. Úžasný interiér, dokonalý výběr toastů, housek, polívek i zákusků a pečiva! Byla jsem unešená! Navíc tam měli polštář se pštrosem, což je pro člověka, který má obrovský obrázek pštrosa na dveřích, opravdu něco! :D 









Ve středu jsem strávila den v práci, kdy jsme byly na narozeninách kavárny Ollies.
Celkem zvažuju, že bych sepsala článek na téma "Ze života kisspatrolky". Sice jsem z Ostravy, ale rádio Kiss je po celé ČR a náplň práce máme v podstatě všechny stejnou :) Myslím, že se jedná o super brigádu, kdy se člověk dostane na spoustu zajímavých míst, načerpá hromadu zkušenosti, seznámí se s novýma lidma..a tak mě napadlo, že bych vám to mohla přiblížit :) Co vy na to? :) Byl by zájem?





A na závěr vám ještě dám menší tip, na co jít a na co nejít do kina a co vidět či nevidět!
Velice mě zaujalo Dítě Bridget Jones. Ani si nepamatuju, kdy naposled mě nějaká komedie tak pobavila a já zapomněla na všechny problémy a všechno :) Do kina jsem vzala svého taťku, aby se trošku odreagoval a musím říct, že jsem ho už dlouho neslyšela se tak smát! (samozřejmě to nepřizná, že jo :D )

Super byla i Dívka ve vlaku. Film dost podobný té slavné Zmizelé, kterou jsem doslova hltala. Je sice pravda, že u Dívky ve vlaku jsem se chvilku ztrácela, ale asi od poloviny filmu jsem jen zírala. Na diskuzích jsem četla, že zápletka byla hrozně předvídatelná - ehm, nemyslím si. Podezřelý tam byl opravdu každý!

Co mě naopak zklamalo, bylo Inferno. Dan Brown patří k mým oblíbeným autorům a Andělé a démony jsem hltala jak knihu, tak film. Inferno mě ale příliš nezaujalo. Zmatený děj, nedostatečná zápletka a navíc si film hrál až příliš na americký velkofilm, což mu dost škodilo. 

A na závěr vám doporučím film Tři dny ke svobodě, na který jsem narazila úplně náhodou a řeknu vám, že nevím, kdy naposled jsem film musela pravidelně pauzovat, ptž jsem měla infarktové stavy a hrozný strach, co se po*ere! :D Hlavními hrdinovi jsem fandila jak blázen! 


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já makronky miluji a ty z Paula nejvíc, i když je pravda, že ani ty z Lidlu nejsou vůbec špatné. A mikina je boží, v dětském oddělení nakupuji běžne, mám 160cm, takže bez problému :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tu mikinu se sobíkem jsem kupovala Julis, které bude 9 let :D a jako říkala jsem si, že bych klidně taky takovou brala. To je super, že jsi ji sehnala ve 158 cm, já jsem jí brala 134 a to byla největší, co měli :D. Jinak když jsem pro ni v tom dětském oddělení vybírala, říkala jsem si, že bych se tam taky mohla oblékat, protože třeba ta velikost 176 cm byla fakt velká :D
    Tolik dobrot z italského týdne ♥ já tam nakonec neměla cestu, tak jsem nic neklovla

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tu mojí fotku mám připravenou na zítra na úvodku :D A jinak ty kytky na začátku článku jsou úžasný a jsem fakt ráda, že se ti ve Zbrojnici líbilo. Musíme to zase brzy zopakovat :)<3

    OdpovědětVymazat
  4. Na Bridget bych taťku nedostala, Dívku jsem u nás prošvihla, ale snad ještě bude:) Jinak mám v plánu asi dalších milion filmů, které chci vidět:D. Jinak super článek a skvělé fotky a Lidl závidím, potřebovala bych ho u nás.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Och ty květiny!! Na všech fotkách ti to náramně sluší, nechápu jak to děláš..:)

    OdpovědětVymazat