Outfit 8.9 Little black dress

By 9:05 , , ,

Čmulky mrznou mi kulky! Ahooj!
...a dneska si dáme poslední letní outfit...

o tom, že je venku počasí, že jediný, koho bych vyhnala ven, je nějaký nechutný had, protože ti si ani nic hezkého nezaslouží, není třeba diskutovat. Vůbec nechápu, jak loni touto dobou mohlo být tak krásně (pamatuju si to! Chodila jsem jak frajerka v tričku a bundičce a letos jsem už vytáhla kabát!) a letos trávím většinu času v posteli nebo pyskováním, že mrznu! Dobrá je i kombinace obojího :D

Musím ale říct, že s úpadkem venkovních teplot, jsem i já přešla na zimní provoz...
- nechodím na nákupy do Tesca - nemají tam totiž podzemní garáže a přes venek nikdo chodit nechce, žejo
- nákupáky si vybírám jenom podle podzemek, což nabídku dost zúžije!
- nechodím na párty - kdo by chtěl v té kose čekat na transku nebo taxíka?
- když už jdu do společnosti, nepiju - abych nemusela nikde chodit pěšky, ale mohla si prdel vozit autem!
- omrzely mě stojány s letním výprodejem! Čím více látky, tím lépe! islamisti by ze mě měli radost
- babička by ze mě měla radost - šňůrky v zadku jsem vyměnila za pořádné bavlněné bombarďáky...:D
- čokoláda, čipsy a bonboby jsou ideální forma oběda - naivně doufám, že když se obalím větším množstvím tuku, bude mi tepleji!
- kila navíc nevadí - my ženy přece máme ty obrovské šály připomínající létající koberce, které by zakryly i těhotenské břicho s osmerčaty!
- vlasy si už nemyju denně, ale až když už je to fakt nutné - kdo by totiž chtěl mrznout s mokrým vlasovým chlupem, že jo! Navíc toho ušetřeného času při rozčesávání - druhý den už vlasy stejně nerozčešu, tak proč se snažit!
- neutrácím za jídlo - proč zbytečně mrznout u chladicích boxů, když je u rohlíků tepleji? Navíc rohlíky jsou levnější než kyblíky zmrzliny a hromady sýra!
- využívám půlku šatní skříně najednou ve chvílích, kdy vrstvím!
- občas sebou někde šlehnu a pozametám podlahu nebo vytřu bláto - přechod z tenisek na kozačky na podpatku není jednoduchý!
- přestala jsem řešit, jestli mi to sluší nebo jsem přitažlivá - ono to totiž ani s těma létajícíma kobercema kolem krku a dekou místo trička nejde!
 





Černé šaty jsme dostala od přítele a jsou koupené v Itálii, takže kde něco podobného sehnat, vám asi moc neporadím. Sandálky mám ve svém botníku už několik let, ale letos jsem si na ně vzpomněla až na konci léta, kdy jsem je vytáhla poprvé a taky naposled.
Hnědá kabelka je pro mě letní/podzimní must-have, kdy jsem ji tahala skoro všude. Ono aby ne, když se mi do ni kromě foťáku vejde taky půlka kosmetického šuplíku, karton kapesníků, PETka s vodou, svačina pro deset lidí a oblečení na 3 dny :D 

Ačkoliv někdo kombinaci černá-hnědá neuznává, já mám tyto barvy spolu hodně ráda a k pozdnímu létu/podzimu, mi tak nějak pasují :) Navíc tehdy mi i ladily k opálení a barvě vlasů:)
Šaty - Itálie???, boty- Marco Tozzi, kabelka - H&M, náušnice - F&F









You Might Also Like

13 komentářů

  1. Ako z katalógu:) Krásne šaty, kabelka (musím sa po nej pozrieť), vlasy, mejkap ...a to prostredie:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou krásné :) jinak si mne fakt pobavila poznámkami o podzimu :D taky už v obchodech vyhledávám jen teplé oblečení :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Já s černo-hnědou kombinací taky nemám žádný problém :) a ty šaty jsou super

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou krásný, pěkný dárek od přítele :) a jak jsi opálená, moc Ti to sekne

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šatičky i kabelka! moc se mi líbí tvoje vlásky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Zase jsi mě rozesmála:-D už jen těma kulkama. Naštěstí se má zase na chvíli oteplit, už dnes je opět na mikču:). Moje modlitby byly vyslyšeny, konečně tepleji:-D.! outfit super a rozhodně hnědou s černou uznávám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekný outfit, pri pohľade na tvoje fotky túžim po teplom peknom a slnečnom dni :)

    Lauri´s

    OdpovědětVymazat
  8. Jako musím říct, že mě bavíš. :D Ten zimní provoz nemá chybu. :D Super článek. :) A fotky taky krásný, hlavně ta první!! :) Líbí se mi líčení, vlasy, šaty a kabelka! :)
    A PS, ty nemusíš řešit žádná kila, která bys mohla schovávat.:D Máš skvělou postavu. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Kráska! Šatičky jsou krásný... a moc se mi líbí tvé vlásky ♥ Alespoň na chviličku jsi mi připoměla léto ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat