Outfit 8.8 Boyfriend's t-shirt

By 11:43 , ,

Víte, že byly i teplé dny? Tak z přesně takových je tento outfit!
Kluci mají boží trička!
Nebo vlastně nejde o trička jako takové, jako spíše o to, jaký je to blažený pocit, když vám váš muž půjčí kousek svého šatníku. Nevím proč, ale tak nějak mám v sobě zakodované, že vytahané/velké věci nemám ráda a nenosím je, ale pokud jde o kus oblečení mého drahého, připadám si v tom nejvíc stylově, sexy, ležérně a tak nějak "bezpečně". Rázem mi naroste sebevědomí, které bych rozhodně neměla, kdybych si vzala nějaké o 2 velikosti větší dámské tričko.
Kromě trička, mám ve skříni i mikinu mého drahého, na kterou už možná zapomněl...a nechce ji zpátky..a pokud chce, tak ať si pro ni přijede 3..2..1...nyní! :D Protože jinak se do ní hezky zabalím a celý podzim/zimu ji nesundám.

Toto tričko se do mé moci dostalo úplně náhodou, ale taky u mě nějaký ten pátek pobylo, protože mě neskutečně bavilo ho kombinovat! S krajkou, se sukní, s podpatkama, psaníčkem... Všechno nemožné je možné :)




Sukně + kabelka - F&F, tričko - H&M, tenisky -???








You Might Also Like

7 komentářů

  1. Já mám právě volný věci děsně ráda a přítel si nenechá nic ukrást ani za nic :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky nosívala občas přítelova trička :) a hlavně jsem měla z toho ten pocit bezpečí:) btw. kluci mají celkově fajn věci

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Och, perfect outfit!
    Great shoes and bag <3
    Lovely!

    OdpovědětVymazat
  4. krasne tricko, perfektne si to zladila, mat taku postavu :)

    OdpovědětVymazat