Instapost 2.4 Hey autumn, go away!

By 10:13

Ahoj :)

Dneska tu mám rekapitulaci měsíce a pár tipů, kam na výlet a moje dva oblíbené kosmetické produkty :)
Poslední dobou jsem nějaká přešlá. Trochu jsem čekala, že touto dobou budu super šťastná, plánující si svůj následný život, ale jak se zdá, člověk je jednou nahoře a jednou dole. Asi na mě přišla každoroční podzimní depka nebo já nevím co, ale posledních pár dnů jsem hrozně demotivovaná, otrávená a nejraději bych celé dny trávila v posteli. A dokonce i bez jídla! Což je asi známka toho, že umírám :D (no dobře, kecám :) Čokoládové bonbony jsou mým obědem, snídaní i večeří). Ani blogování a focení mě nebaví a nejraději bych chodila jenom v černé nebo v pyžamu. Nechápu, jak někdo může mít rád podzim :D Resp. podzim je moc pěkný, když chodíte na dlouhé romantické procházky, ale když vidím, co se mnou dělá, tak bych ho zakázala :D

Pokud to jen jde, trávím většinu času v práci, kde díky holkám vždycky přijdu na jiné myšlenky. Některé ty výjezdy nemají chybu :) A taky je třeba vydělávat, abych něco našetřila, a mohla se co nejdříve přestěhovat někam do centra dění - do Ostravy nebo do Prahy? Asi záleží na práci, kterou si seženu, i když je pravda, že sehnat něco zajímavého a na částečný úvazek, je trošku oříšek.
Jedno vám ale řeknu - najít byt 1+1, který nevypadá jak zaseknutý v pravěku, má zrekonstruovanou kuchyň a koupelnu (můj nejdůležitější požadavek), není v pochybné čtvrti a zároveň měsíční nájem není jako čtyři moje výplaty, je skutečně náročné! :) ...ale já to nevzdávám :D Už se totiž nemůžu dočkat, až si budu nakupovat všechny ty serepetičky v Ikea, co jsou sice nepotřebné, ale dělají domov♥ A já je tolik miluju. Můj byt bude s bílým nábytkem, bílou obrovskou postelí a na ni bude hromada malinkých polšťářků. Už aby to bylo!


Občas si trochu pohraju s efekty na foťáku, a pak se mě všichni ptají, co to je za boží odstín rtěnky - ehm - není to rtěnka, je to černobílý efekt se zvýrazněním oranžových a hnědých odstínů :)



Občas umím být i milující žena, která by se pro ostatní rozkrájela. Jestli je nějaká činnost, kterou se snažím okouzlit, tak je to vaření. Nevím, jestli jsem dobrá kuchařka, ale vím, že neustále vaření, pečení a chystání, mě hrozně baví a uklidňuje. Co je ale hlavní podmínka - musí být komu uvařit. Sama sebe totiž nejčastěji odměním houskou nebo mrkvovým salátem, popř. těstovinovým salátem - ale to už se mi musí hodně chtít! :)



V půlce září jsem se vydala do Zoo Lešná. Ano, zase. Občas si říkám, zda mi už z těch neustálých návštěv ZOO nehrabe, ale pak se vždycky uklidním slovy, že milovníci umění taky navštěvují galerie. Milovníci kvalitního a dobrého jídla navštěvují drahé restaurace a já prostě zbožňuji zvířata, a tak chodím do ZOO. Klidně i 10x za rok! Nic mě totiž tak pozitivně nenaladí jako pohled na roztomiloučkého lenochoda, co se pomalu plazí k misce s jídlem, nebo na Nandu, kterého můžu nakrmit a rázem vypadá spokojeněji. Taky mám hrozně ráda surikaty a to jejich panáčkování nebo poněkud vtipné počínání lemurů.

Jestli je ZOO, kterou bych vám mohla s klidným srdcem doporučit, tak je to ta ve Zlíně. Velká, krásná a udržovaná. Své kouzlo má i na podzim.




...♥...

Po cestě ze Zlína jsme si šli prohlédnout Baťovské domečky..a skončili jsme u ulice, co se skoro jmenuje jako já. Skoro :)
Miluju ty letní dny, kdy se dá chodit jenom v kraťasech


Poslední dobou se taky snažím hodně experimentovat s líčením. Hrozně moc jsem si oblíbila výrazné kouřovky a čím černější, tím lepší :) S čím ale bojuju, je moje obočí. Hrozně blbě roste - resp. roste tam, kde by nemělo, ale neroste tam, kde by bylo žádoucí, aby rostlo :D Je to začarovaný kruh :D


Taky jsem se konečně nechala obarvit. Ze začátku jsem se s tou tmavou barvou nedokázala smířit, ale teď, jak se lehce vymyla, se mi líbí. Tato fotka je po příchodu od kadeřnice:)


Takové ty nálady ho obejmout a celý den nevylézt z postele
Když měla  kisspatrolka Denča narozky, nesměly jsme zapomenout na dort!

Taky nesmím zapomenout, že v polovině září slavilo rádio Kiss Morava svoje 25.narozeniny. I když jsem ten den vůbec nestíhala, moje práce mi nějak přirostla k srdci, a tak jsem se aspoň večer šla mrknout, jak taková oslava vypadá. Co si budeme. Nakonec jsem skončila na pódiu, Michal David mě držel za ramena a zpívali jsme Happy B'day před 20 tisíci lidmi. Moje "celebritální" ego bylo uspokojeno :D 
A nakonec ještě ohňostroje za doprovodu hudby, které měly být obdobou brněnského Ignis Brunensis. Krása. O to víc, když mě na tom pódiu Luk objal a střihli jsme si ploužák - před všemi těmi lidmi♥ Jsou chvíle, kdy si říkáte, že pokud by měl skončit svět, mělo by to být teď a tady. Po boku někoho, na kom vám tolik záleží...







A teď se přesuneme do Prahy, kde jsme s holkami jely hosteskovat na JOBFEST - veletrh práce. Kdyby nic, tak vám řeknu, že to byla neskutečná sranda a určitě bych si to ráda zopakovala... už jenom kvůli tomu jídlu :D 






S neznámým pánem od vedlejšího stolu...:) Co se s námi prostě rozhodl vyfotit



S holkama jsem se rozloučila v hospodě, odprovodila je na vlak, a vyměnila je za Luka, který mi do Prahy přijel dělat společnost...







Když jsem říkala, že ZOO Zlín je krásná, určitě bych neměla zapomenout i na tu v Praze. Za zmínku určitě stojí spodní patro, kde je volný výběh lemurů Kata, krásný pavilon šelem, lamy, opičky a další..
Nahoru jsme jeli lanovkou, a i když mám z výšek hrůzu, toto mi překvapivě nijak nevadilo. A hlavně to za ten výběh surikat stálo!





Miluju tyto roztomilé vysavačky na nožíčkách :) A ta jejich jména ♥



A cesta zpátky domů :( Po čtyřech dnech v Praze to bylo nepříjemné vystřízlivění

Na začátku týdne mě čekal velký návrat do práce a hromada srandy. Vím, že to zní asi divně, ale já se normálně do práce těším, a úplně mě drtí, že tam nemůžu chodit každý den...já vím, asi nějaká psychická vada...těšit se do práce :D #MalejCvok



Nedomluvily jsme se, co si oblečeme :D 
A taky nesmím zapomenout na úterní párty na slavné Stodolní ulici v Ostravě (kde dostal Hrůza přes držku :D ) Téma bylo "kočky"...ehm..ten trapný pocit, když přijdete za kočky, ale jste jediné, a všichni na vás koukají :D






Mým nejoblíbenějším produktem za měsíc září, je parfém Si Intense. Stále se té vůně nedokážu nabažit...recenzi najdete ZDE.


A dalším mým oblíbencem jsou laky na nehty Super Gel od Rimmel. Recenzi teprve sepíšu! 


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Jeee, ta tma Ti hrozne sekne, to same i tmavsi liceni.
    Jinak ze zoo si nic nedelej, taky jsme tam furt :D
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Ta tmavší barva ti ale strašně moc sluší! A s lemury ti to sluší taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na té první fotce vypadáš neuvěřitelně. Moc pěkná fotka! :) Jinak držím palce, abys objevila byt, který si přeješ. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych se z toho počasí jen válela a do toho všeho ještě začne pršet :-D byt ti přeji, kdybych měla už po škole, šla bych hned do vlastního, i když si doma nemám na co stěžovat a v novém býtě a mám téměř vše, tak jak bych chtěla:) Ta "rtěnka" matná, šedá by ti hrozně slušela a fotka je fakt nádherná!:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kaci..☺ Je to tak. Doma si člověk nemá vůbec na to stěžovat, mame se u rodičů jak prasata v žitě, ale jde o ten pocit vlastni samostatnosti😊

      Vymazat
  5. Kači, upřímně, pokud se přestěhuješ do Ostravy, tak už tě ta depka nepřejde nikdy :D
    Přeju moc štěstí, ať se z toho rychle dostaneš :)

    PS: Taky jsem úchyl na zoo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klari, asi mas pravdu.. Ale porad lepší Ostrava, než zapadakov u Havířova, kde nenarazis na lidi, a kdyz chceš na kafe, stejne musíš do te Ostravy :D Jako nejspokojenejsi bych byla v Olmiku nebo v Praze... Ale v OL není prace a v Praze sice jo, ale tam bych se uz vůbec nedoplatila za byt, pokud bych nechtěla x spolubydlících😁 A to nechci. Takže po zhlédnutí všech možných nabídek a inzerátů zjišťuju, ze je to celkem neřešitelné😁. A moc ti děkuji. Věřím, že az přestane pršet a udělá se klasicky slunickovy podzim, bude lépe ;)

      Vymazat
  6. To je super, že jste byli tak blízko zvířátkům :) Tmavší odstín barvy Ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! Ta první fotka je bomba! Moc se mi líbí to líčení a odstíny! Koukám, že si měla i parádní akce :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. Ty nové vlasy ti děsně sluší :-)! A s podzimem to mám naprosto stejně, mám pocit, že jsem neměla snad nikdy pitomější nálady, nežli právě teď :-D, nevím, co to je za prapodivné období.

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  9. PS: S tím bydlením zkus Brno! Je to takový zlatý střed všeho :-D.

    OdpovědětVymazat