Food diary 0.3

By 16:40

Krásný začátek nového týdne:)

Přiznávám, že jsem neskutečně náladová. Každý větší stres jde na mně vidět (opravdu jsem si myslela, jak to umím skrývat..ale jenom do chvíle, kdy mi lidi z okolí začal říkat, že jsem nějaká divná ve chvílích, kdy mi fakt moc fajně nebylo) a každý stres se projevuje i na tom jak jím, co jím, kdy jím, zda hubnu nebo přibírám. 
Přiznávám že pokud jsem nervózní nebo mám např. zkouškový stres, padá do mě všechno pomalu i s obalem. A pak přicházejí výčitky. Když mám smutek, podupané sebevědomí nebo depku, nejsem schopná jíst nic. Jenom sladké. A tak jde váha hodně dolů. Jenže jakmile se zase uklidním, a začnu jíst normálně - i zdravě, každé sundané kilo je zpátky a k tomu i výhodný bonus - pár deko/kilo navíc! A to chceš!

Občas je mi mého těla vážně líto - má to se mnou neskutečně těžké. Jsem sice povahově stabilní a poměrně i vyrovnaný člověk (ale taky náladový, což se tak úplně nevylučuje), ale když už se něco děje (ať už stres, nervy, radost, únava), první věc, kde se to odráží, je právě strava a následně pak momentální chování.


Miluju, když mám komu chystat snídaně. Hrozně si užívám tyto společné chvilky - i ve formě snídaně do postele


I když se říká, že po sladké snídani je člověk více unavený, já sladkou snídani ve většině případů vyžaduju. Bez kousku ovoce nebo smoothie už to prostě nejde, a tak moji nejčastější ranní stravou jsou buď jogurty s ovocem, Alpro, ovesné kaše nebo banánové palačinky.









  
Kromě snídání hrozně ráda připravuju těstoviny na různé způsoby. Pokud vařím já, opravdu výjimečně se stane, že bych na oběd či večeři dělala brambory či rýži. To snad jenom v případech, kdy vařím pro rodiče nebo přítele. Miluju totiž všechny druhy těstovin, ráda se vyřádím i na špeclích, haluškách nebo gnocchách! Já bych nemohla být vegan, vegetarián, raw ani paleo. Vždyť bych umřela na stesk po mém milovaném jídle :D 

Těstovinový salát s lahůdkovou cibulkou, balkánským sýrem, schwarzwaldskou šunkou, slunečnicovými semínky, žlutými a cherry rajčátky a rukolou.



Těstoviny se zeleninou a smetanovou omáčkou s parmezánem.

Nejlepší rajčatová omáčka, co jsem kdy udělala - podusila jsem cherry rajčátka, černé olivy, česnek, čerstvou bazalku a italský tomatový protlak, přidala bazalkové pesto, sůl a italské koření. Vmíchala mozzarellu a největší mňamka byla na světě! 


Pokud milujete jídlo, doporučuju navštívit moji rubriku Recepty, kde plánuju brzo zase něco yummy přidat :)

You Might Also Like

15 komentářů

  1. díky tobě si musím vzít něco dobrého :-D přesně můj vkus, jak snídaně, tak těstoviny... těstoviny bych mohla na všechny způsoby!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, všechny snídaně vypadají lahodně a věřím, že i takový jsou :) i já mám ráda sladký snídaně. A těstoviny taky miluju na všechny způsoby, i když asi zase nejčastěji obědvám rýži, protože mám po těstovinách rychleji hlad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, Veru..já to mám přesně naopak :) Dám si rýži a pak se doplácám další hromadou jídla. Po těstovinách nemám hlad nikdy! :) klidně vydržím i na jediném jídlu a ani mi nepřijde, že jsem nic dalšího nejedla:)

      Vymazat
  3. Miluju tvoje fotky jídla, zvlášť ty snídaňové, vždycky slintám nad tím ovocem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D TO víš, Luci..když je ovoce, snídám.teď doma nic nemáme, tak přecházím přímo na obědy :D :D

      Vymazat
  4. Krasne si to nafotila :) ja mam inak tiez velmi rada sladke ranajky :)

    OdpovědětVymazat
  5. To poslední jídlo mám často na stole. Miluju italskou kuchyni, těstoviny a téměř do všeho cpu rajčatové protlaky, pesta atd. A mozzarella je taky skvělá! Jinak to máš fakt skvěle nafocené.
    A pořád se divím, že si dáváte na kaši ty zmrzlé maliny - nevadí vám (tobě), že jsou studené? Já si je vždy musím vyndat a nechat trošku rozmrznout :D
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deny, upřímně řečeno jsem na mražené maliny hrozně zatížená :D Hrozně ráda je chroupám :D Rozmražené už je moc nemusím - leda horké! :)
      Ale já jsem celkově zatížená na mražené jídlo :D Třeb takové ořechové koláčky nejím, ale jakmile jsou zmražené, mohla bych se po nich utlouct :D

      Vymazat
  6. sladké raňajky mávam asi tak v 99% :D ale teraz mi tak vyhladlo pri týchto tvojich skvelých fotkách, že si idem hneď objednať obed :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Ta příprava těstovi mě u tebe fascinuje, obdivuji, jaké věci si umíš přichystat. Kolikrát jsem přemýšlela, že také něco zkusím, ale buď doma k tomu kromě těstovin nic není, nebo si nevěřím, že by můj výmysl byl dobrý a nebo najdu recept, ke kterému bych potřebovala spešl potraviny.
    Jinak snídaně také preferuji sladší, většinou ovesnou kaši, blbý je, když nejsou vločky a na mě zbyde sladká buchta nebo něco...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, ono to je hlavně o zkoušení. Ne vždycky se všechno podaří, ale hrozně mě baví připravovat těstovinové omáčky..třeba těstoviny s citronovou šťávou, bazalkovým pestem a slunečnícema je moje oblíbená kombinace :) Neboj se zkoušet. Bud se to povede anebo ne :)

      Vymazat
  8. Ty jo, dala bych si všechno, hned a nejdnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to já taky :D hlavně ty těstoviny nebo zákusky z Ollies, co máme v lednici :D A to je 10 večer :D

      Vymazat
  9. Všechno vypadá lákavě! Kéž bych měla tak pestrý jídelníček, jím skoro furt to samé.. :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat