Photodiary 2.6 25 years old girl

By 11:48 , ,

Ahoj:)
Dneska tu pro vás mám menší new in + week in pictures článek, který popisuje život jedné staré, teď už čtvrtstoletnice!

Na konci srpna jsem slavila narozeniny (25 - bože, já jsem důchodce!! Nejvíc mě ale baví, jak mi ostatni říkají, že s přibývajícím věkem budu moudřejší a dospělejší...HAHAHA..před spaním se koukám na videa ze Zootropolis a bavím se představou, jak humorné by mohlo být, kdybych jela autem, a na sedadle spolujezdce bych měla "zaháčknutého" lenochoda..úplně ho vidím, jak se těmi drápky drží za kliku...mamííííííí, kup mi lenochodaaaa...)
A víte, co vám ještě řeknu? Pokud jste neviděli Tajný život mazlíčků, určitě si na to zajděte..je to tak roztomiloučké! Dokonce tak moc, že jsem celou hodinu a půl přestala myslet na všechny problémy světa a jenom koukala na film!


Pamatuju si, že ještě v prváku jsem četla jako divá. Jedna klasika střídala druhou a bez knihy jsem nedala ani ránu. Od té doby jsem přečetla jednou knihu celou - Velkého Gatsbyho. Čtení zákonů a neustále učení, mi čtení zprotivilo natolik, že tak nějak nemám motivaci číst normální knihy. Raději čumím do blba. Toho si všimla i mamka, a tak mi k narozkám dala knihu mého nejoblíbenějšího autora♥ Motivace dobrá. Už aby bylo po státnicích! Navíc jak jsem nedávno zjistila, Inferno bude brzo v kině..a to si rozhodně nenechám ujít! I kdybych měla jít sama.

Seznamte se...sir Rafael..
......vždycky jsem chtěla čivavu do kabelky, nyní se mi splnil sen.. díky, mami :D


Když už jsme u těch infantilních motivů, svoji zásluhu má i Luk, který mě na mé narozky 28.8. v jednu ráno přepadl po cestě ze záchodu, aby mi dal svůj narozeninový dáreček...krabičku na svačinku..prej mě už vidí, jak si do toho budu balit ty svoje saláty a chodit s tím do advokátky/na ministerstvo :) A taky že budu. Od kdy musí být právníci seriózní? Zákon zakazující infantilní motivy neexistuje!
V krabičce pak byly schované nádherné černé šaty♥ říkejte si co chcete, ale jsem Popelka..se svačinovým kufříkem s plameňákem místo oříšku. Za zmínku stojí i nový náramek.


....a to jsou ty nádherné černé šaty♥ Miluju je. Příště k nim beru podpatky a psaníčko, ale ten den jsem potřebovala něco pohodlnějšího, a tak jsem je zkominovala s kočkopsí kabelkou a obula si k ním bílé kecky...


A taky mě napadlo, že bych po státnicích začala dělat líčící články...co vy na to? Poslední dobou totiž hrozně ráda experimentuju! Ještě sice tak úplně netuším, jakou formou - natáčet videa asi není nic pro mě, jelikož je neumím stříhat a upravovat, ale možná bych mohla dělat fotkové články..

Nová verze mých oblíbených kouřovek...
Když si u vás muž zapomene tričko...rázem se z něj stává vaše tričko :)

Luk nebyl jediný, kdo mě takto brzo ráno přepadl..naprosto mě dostala i jeho mamka, která za mnou v jednu ráno přiběhla s prskavkama a začala mi zpívat Happy B'day, v ruce držela dárečky..a já slzela dojetím...jako malej fakan s nudlí u nosu...život je krásnej!




Houslový klíč je moje srdcovka. Už roky toužím po tetování - houslovém klíči na krku, ale kvůli budoucímu zaměstnání se tohoto snu musím vzdát. Místo toho jsem dostala houslový klíč na prst...



Nejvíc pohodlné tenisky na světě! Za 5Euro! Tož nekup to! Miluju letní výprodeje! Pokud se náhodou chystáte do Itálie, určitě vemte útokem obchody s botama. Tak krásné a pohodlné kousky se jen tak nevidí!! Žádné nudné a nekvalitní CCC, ale boty, které nikdo nemá..tenisky jsem dokonce už stihla nafotit v outfitu, tak se těšte. Již brzy!




Si Intense od Armaniho byla moji vysněnou vůni. Slintala jsem po ni tak dlouho, až jsem si ji pořídila k narozkám. Ale víc vám o ni neřeknu. Objeví se v samostatném článku. :)



Tak už se pomalu, ale jistě nacházím ve věku, kdy dostávám praktické věci do domácnosti...jako třeba ručníky, smoothie maker, tyčový mixér...to mě skoro vybízí k tomu, si už nějakou tu domácnost pořídit...:D 
K té výbavičce domova mě nepadla jedna menší příhoda..
"Po těžkém týdenním stěhování z Olomouce k rodičům potkávám mutti v Tescu a ptám se, co tu dělá..."Kupuju ti hrnce, ať máš v čem vařit, až se od nás odstěhuješ"...😂 Hmmm...je důležité mít dobré rodinné vztahy.."


..Když se teda mám poohlížet po něčem vlastním, tak jedině s katalogem Ikea v ruce..už se nemůžu dočkat, až si jednou budu vybavovat domácnost a všechno budu ladit do bílo-černé:) Popř. bílo-dřevěné!


Ke každému článku taky patří fotky jídla. No jo. Bez těch to už nejde. Při pohledu na tenisky asi nebudete utírat stejnou slinu z klávesnice, jako po zhlédnutí obrázků jídla... :D Ale dneska zdravě!




You Might Also Like

9 komentářů

  1. Určitě dělej líčící články! V tom Lukově triku s krajkovýma kraťáskama ti to strašně sluší a já strašně miluju prohlížení si Ikea katalogů, dokonce si doma skladuju i ty staré :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm... Takže teda, mít mainstreamové wellingtonky vůbec není cool, ale pořídit si fake už jakoby jo? http://instantnikrasa.blogspot.fr/2015/09/modni-trendy-kterym-nikdy-neprijdu-na.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahý anonyme, k Wellingtonkám jsem napsala toto: "Hodinky jako takové se mi poměrně líbí - jsou stylové, originální, nadčasové. Mají svůj šmrnc. Co se mi ale nelíbí, je ten nechutný poprask, který na české blogové scéně způsobily."
      nikde jsem ani slůvkem nezmínila, že nejsou "cool", ale že mě na nich irituje, to, že se před rokem objevily a všichni o nich psali sáhodlouhé články a byly úplně všudě. Hodinky jako takové se mi líbí, ale ne ten poprask, který kolem nich byl způsoben :)
      Vadila mi ta posedlost jednou značkou a to, že všichni najednou musí mít všechno značkové, i kdyby na to šetřili dva roky :)

      Vymazat
  3. Bezva článek, měla jsi boží narozky!
    Já ty svoje tento rok tak trochu vypustila a když vedle mě mamka stála a já si kupovala spodní prádlo z HMka, tak prohlásila, z čeho si to jako míním zaplatit, snad né z těch peněz na nájem. Dobře mami, jsem ráda, že nejsem sama, kdo na moje narozeniny zapomněl. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ach jo, věřím, že to zamrzí..:(
      Taky se mi stalo, že si mamka popletla den mých narozenin..a pak se mi omluvila slovy "aha, já jsem si to popletla s narozkama Michaela Jacksona" :D

      Vymazat
  4. Na Inferno se taky chystám :) Jinak hezké fotky!
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Jedna fotka hezčí než druhá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě to zase slušííí :-). A to Inferno si budu muset teda také přečíst jakoo :-D. Kamarádka mi tuhle knížku doporučovala jako top knížku, která se jí kdy dostala pod ruce. Jinak narozeninky sis musela užívat velkém, za chvíli mě také čekají, ale s přibývajícím věkem ztrácím chuť cokoli slavit :-D!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat