Outfit 8.7 Skirt time!

By 8:42 , , , , , ,

Krásné ráno:)
Po kratší pauze, kdy jsem potřebovala nic neřešit, vypnout socko sítě, uklidit si myšlenky a dospat se (stále se mi to ale ještě nepovedlo), jsem opět zpátky. V záloze mám ještě pár letních outfitů, které sice úplně neladí s tou Sibiří, co je venku (hlavně teda ráno), ale pokud se k tomu hodí bunda, chodit se v tom dá i teď:) Toto je vlastně poslední outfit focený v Itálii (měsíc zpátky...#TakeMeBack)



Sukně zas tak často nenosím, i když jich mám plnou skřín. Daleko raději nosim kraťasy, jsou daleko pohodlnější, člověk pak nemusí řešit situace, kdy mu nááááhodou vyleze kousek nevinně pokukujícího zadku. A věřte, že na takové super situace jsem expert! Všechno je to moc báječné hlavně ve chvíli, kdy posedáváte celý den doma, a pak se rozhodnete, že si bleskově skočíte do večerky naproti. Hodíte na sebe sukni, která na vás nevinně pomrkává ze židle, nezkontrolujete si ji a už si to kráčíte ulicí jako velká frajerka ve stylové sukýnce se zastrčeným lemem v kalhotkách a holým zadkem, na kterém máte super velké domácí kalhotky se zvířátky!

sukně - Lidl (Esmara), tílko - New Yorker, tenisky - F&F, kabelka - C&A, šperk - ebay

Anebo bych taky mohla zmínit situaci, kdy jsem si koupila super stylovou sukýnku, o které jsem zjistila, asi tak po hodinové procházce po městě a hodině tance, že je tak trochu (na světle) úplně průhledná (což v obchodě nezjistíte)
...a co teprve když jdete po ulici a zvedne se šílený vítr, který z vaší suknice udělá "burku", takže obličej sice máte dokonale chráněný tak, že i v Afgánistánu by vás pochválili, ale o zbytku těla by náhodní kolemjdoucí mohli říct, že máte modřinu na stehně a velkou díru na silonce pod pravou zadkovou půlkou :D 
Od jisté doby mám k sukním respekt, ale zase vím, že muži je mají rádi, takže když se chci zase jednou líbit, vytáhnu tento ďábelský kus oblečení ze skříně, a pak svému milému vyprávím, jaká nová humorně-trapná situace se mi zase stala. Jak taky jinak.
Jednu výhodu ale tato moje nešikovnost má......maminka vždycky říkala "nenos diravé ponožky a ošklivé spodní prádlo, nikdy nevíš, kde skončíš.." v mém případě to spíš platí "nenos diravé ponožky a ošklivé spodní prádlo, nevíš, kdy zas někomu ukážeš prdel.."








You Might Also Like

8 komentářů

  1. Sukně Ti hrozně sluší, přestan se jim bránit :P
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že na takový situace nejsem expert jenom já, dobře jsi to vystihla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukýnka je pěkná, já bývám taky dost paranoidní když se beru sukně/šaty :D A jinak máš naprosto úžasný náhrdelník!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Celkově moc krásné ;) sukýnku mám také a je super a pohodlná ;) jen ji nos sluší ti moc ;)

    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  5. taky se mi občas nějáká sukně zvedne :-D proto raději nosím uplé sukně, či šaty a ty volnější beru, když je opravdu bezvětří xD. jinak s těma kalhotkama a dírama to znám, mamka to ráda také říká xD.
    Pěkný outfit :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit" Já sukně vůbec nenosím.:)

    OdpovědětVymazat