Outfit 8.6 Ready for our date

By 11:24 , , , ,

Krásné ráno:)
Září, a pro někoho i škola už jsou v plném proudu, ale já nás pro dnešek ještě jednou vrátím do slunné Itálie...na písečnou pláž, mezi palmy, k moři a zapadajícímu slunci..




Dnešní outfit bude z kategorie těch slavnostních. S Lukem jsme se poslední den naší dovolené, v pátek, rozhodli, že si uděláme romantický večer, kdy tak trošinku oslavíme moje nadcházející nedělní narozeniny (je zvláštní o tom psát tak hrozně moc zpětně, ale dřív nebyl čas..). Vzhledem k tomu, že to byla naše poslední noc v Itálii, chtěli jsme si ji užít. Na sebe jsem si vzala svoje slušňácké modré šaty, nalíčila se důkladněji než jindy a vydali jsme se do víru velkoměsta na večeři. Hladoví, ale bez peněz. Seženeme bankomat, to nebude problém! A tak jsme se vydali na promenádu. Šli jsme pět minut, deset, dvacet, třicet, čtyřicet a nikde nic, co by vypadalo jako ten kouzelný stroj na prachy. Obkroužili jsme celé město, já už pomalu začínala padat do svoji hladové deprese...znáte to..když jste zvyklí celou dovolenou "prožrat", a pak nemáte pár hodin do čeho kousnout, tu čokoládovou tyčinku "na tajňáka", co jste v kabelce vždycky mívali, jste už sežrali a v puse máte celý balíček žvýkaček, přichází chvíle smutku, deprese a napružení. Nikomu nepřeju takový ten hladový pocit, když máte chuť se rozbrečet a v hlavě se vám přemítá věta "to jako budeme slavit narozky a konec dovolené bez jídla? Mamiiiiii" :D Když jsme ani po hodině bankomat nenašli, zamířili jsme na wifi...normálně bych měla radost, že jsem zase po celém dnu na internetu, ale v té chvíli jsem spíše dumala, jak by chutnal můj mobil, kdybych ho rozkousala. A tak jsem trochu zklamaně, smutně a s pocitem "zk*rvený život"(naše hláška se Starou), navrhla, že se vrátíme na pokoj a zalijeme si polívku do hrnku. Na hráškovou mám samozřejmě nárok já, jsme přece skorooslavenec :D Při troše štěstí z kufru vyhrabu i sklenici sušených rajčat a možná i nějaké rozdrobené tyčinky. Budeme mít hostinu....

Šaty - H&M, sandálky - F&F, kabelka - Nanu Nana, naušnice - ebay

A tak jsme se pomalu, ale jistě vydaly na dlouhou cestu zpět k domovu...v nohách jsem už cítila mrtvolnou slabost a přemýšlela, co bych si nechala nadepsat na náhrobek, kdybych skutečně zhynula hlady. Jindy naše zamilované cukrování vystřídalo ledové ticho...cítila jsem, jak se blíží konec světa...a pak..pak jsme ho uviděli..bankomat...dva bankomaty v okruhu 10 metrů...oh bože! Bude jídlo! Život bude krásný! A ono ano! Nikdy nezapomenu na ten blažený pocit, když přede mě postavili ten talíř s grilovaným kuřecím steakem a před Luka špagety..sice o půl 11 v noci, ale přece!!!..joooo..a taky nikdy nezapomenu na tu naši otravu jídlem, kterou jsme pak oba měli :D Haha!










You Might Also Like

12 komentářů

  1. Sice trochu drama, ale v krasnych satech a paradnim makeupu. Je dobre, ze jste to tak nejak prezili.

    Krasne saty!

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit vypadá užasně, strašně se mi líbí že šaty ladí s těmi slunečníky za tebou :D Jinak na mém Instagramu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem se zúčastnit :) https://www.instagram.com/p/BKQhQQBjwZX/

    OdpovědětVymazat
  3. Otravu jídlem?! :D ale tak hlavně že jste v pořádku :) a sluší ti to :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou úžasný, moc ti to sluší :)
    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  6. Chudinoo, tak ještě otravu z toho vysněného jídla dostat :-( :-D, ale věř, že tě plně chápu. Nezapomenu, když jsme si to jednoho hezkého dne štrádovali s přítelem na tatarák a závěr byl takový, že jsme se předháněli, kdo půjde dřív na záchod :-D. Jinak outfit je moc krásný, modrá ti pasuje :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne šaty, modrá ti naozaj pristane a neboj sa, štátnice aj obhajobu v rovnakom čase som mala tiež, u nás na škole to bola klasika, všetci to tak mali, obhajoba bola pre mňa možno horšia ako štátnice pretože nikdy nevieš, čo sa ťa spýtajú, ale každý to prežil a ty si šikovná Kate, určite to bez problémov zvládneš, ale ako sa vyhnúť nočným morám pred štátnicami ti neporadím, mávala som ich tiež, no teda hlavne som mávala nočné mory z toho, že nestíham dopísať diplomovku.

    OdpovědětVymazat