Outfit 8.5 Hello from the beach!

By 8:00 , , ,

Krásné pondělní ráno :)

Dneska jsem se probudila a bylo mi smutno. Úplně se mi postesklo po všech těch normálních dnech, po svém normálním studentském životě. Po Olmíku, po dnech, kdy jsem nic nestíhala a měla diář nacpaný k prasknutí, po kámoších, které mám míle daleko, a kdoví, za jak dlouho (za kolik měsíců) je případně zase uvidím...je mi smutno v tom našem Moravskoslezském kraji! 

Taky se mi zastesklo po Itálii. Před týdnem jsem se vrátila a už cítím, jak bych potřebovala/chtěla jet zpátky! Nemuselo by to být ani stejné místo, stačila by jakákoliv Itálie nebo třeba Řecko, Francie! Cokoliv. Poslední dobou se ve mně budí touha cestovat, a zatímco dřív pro mě cestování bylo sice lákavé, ale zároveň se mi nechtělo nic řešit, organizovat ani se balit, teď bych si klidně zabalila i ten batůžek (který nemám) a vypadla někam pryč, kde to neznám. S foťákem na krku, teniskama na nohách a s mapou v ruce...kecám, podle mapy bych nenašla cestu ani k sobě domů :D ! No dobře..když říkám tenisky, myslím tim třeba červeňoučké conversky, když myslím mapu, myslím tím spíš GPS v mobilu..a do batůžku bych se asi taky nenabalila, protože trpím nemocí "...a co když to bude potřeba?" a tak vždy s sebou balím všechno, a pak poslouchám, kam se stěhuju s tím loďákem :D...noaco! Ale i přes to všechno bych se zase chtěla někam vydat, vypadnout ze svého pokoje, kde jsem už dávno přihnila k posteli při učení a vrátit se kdo ví kdy! a možná klidně i nikdy...

Možná bych teď mohla zalitovat, že jsem se celých 5let doma vymlouvala, proč nechci na Erasmus a každou uzávěrku přihlášek jsem NÁÁÁHODOU prošvihla (se slovy "ups!aha! Popletla jsem si datum. Tak příště!"), i když jsem byla už skoro přesvědčená, že někam jet chci... jenže ono cestovat sám není nic pro mě. Asi potřebuju svého parťáka, který ve mně bude budit chuť poznávat nová místa - i kdyby tím novým místem bylo, dát si kafe v malé kavárničce na kraji města, a pak jít dal. Parťáka, se kterým se může ztratit a nic mi nebude vyčítat. Parťáka, který bude stejný blázen do focení, poznávání, cestování jako já. Parťáka, se kterým si budu dělat srandu ze všech těch zahraničních názvů, míst a toho, jak zoufale se snažíme domluvit rukama i nohama, protože hodiny angličtiny/španělštiny/němčiny jsme prospali. Toho, který ze všech těch zážitků udělá výjimečné zážitky svou přítomností..






Tenisky - F&F, kraťasy + košile - New Yorker, kabelka - C&A






Jak vypadají bílé tenisky po dvou dnech nošení :D


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Cute taštička ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle outfit je parádní. Ohromně ti to sluší! S tím cestováním to mám podobně, jen na nákupy do USA jezdím sama a ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to věřím, na takové nákupy bych se taky velice ráda vydala:) A moc děkuji:)

      Vymazat
  3. Ja by som sa tiez bala ist niekam sama :/
    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu ROWENTA a vyrobky DOVE :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně tě chápu, také raději cestuji s někým... a erasmus mě z toho důvodu "být sám" neláká.:) Fotky jsou krásné a článek opět suprově napsaný.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfit a ta kabelka je rozkosna :)

    OdpovědětVymazat