Outfit 8.4 Summer paradise

By 8:51 , ,

Krásné ráno, krasavci & krásky :)
Dneska tady mám první ze slibovaných outfitů!

Týdenní pobyt v Itálii mimo davy Čechů má určitě hodně do sebe:) Člověk se nesoustředí na všude pobíhající "našince" a český jazyk, ale má skvělou příležitost se zaměřit na Italy, jejich zvyky a zlozvyky. Vzhledem k tomu, že narazit na Čecha/Němce/Francouzce/jinou národnost bylo skoro nemožné, mohla jsem si udělat obrázek, jací ti "domorodci" vlastně jsou:)
  • Italové jsou mimořádně hluční - jestli je pro ně něco typické, tak je to to, že neustále mluví, povídají a melou. Bez ohledu na to, jestli jsou 4 hodiny ráno nebo 10 večer. Spát s otevřeným balkonem proto není vždy dobrý nápad. Vlastně nikdy. Nikdy totiž nevíte, kdy se vám pod okny zakecá Ital.
  • Na to, že se v Itálii běžně večeří v 10 večer, jsou skoro všichni štíhlí. Věřte tomu nebo ne, připadala jsem si tam jako buřtíček v plavečkách! Každopádně mi přijde hrozně nefér, že se někdo může v 11 v noci cpát zmrzlinou/mraženým jogurtem/míchaným drinkem/pizzou a nepřibrat! Párkrát jsem to už taky zkoušela, a pak jsem se trošku bála, že mě rodiče pošlou na odtučňovací tábor.


  • I na konci srpna tam je hic jak cyp. Před odjezdem jsem zkoumala předpověď a byla jsem dost zklamaná. Předpovídaná teplota byla 25 stupňů, což pro mě znamená, že bych si do kufříku měla zabalit nějaké ty oteplováčky, teplé chlupaté ponožky a župánek...Ehm..nakonec mi byla zima jen v noci, kdy teplota opravdu klesla na těch 25°C, a tak na řadu přicházely chlupaté ponožky a někdy i ty tepláčky.
  • Hlavně mít všechno na párku...nestresovat se! Během oběda se obchody zavírají a všichni mají na všechno hromadu času. Což je hezké, ale ne ve chvíli, kdy máte hustodemonskykrutopřísný hlad a připravit kebab trvá půl hodiny :D
  • I postarší Italky se oblékají vkusněji než 90% mladých Češek. Dost smutné zjištění. Ponožky v sandálech, zařízlá sepraná podprsenka, sešmajdané baleríny ani zařízlé kraťasy do ne-zrovna-štíhlých-stehen jsem nepotkala ani jednou. Žádný přehnaný makeup, ani kurví šatičky. I boty na 20cm podpatku vypadaly stylově a nikoliv lacině. Některé ženy to prostě umí. Máme se od nich ještě hodně co učit:) I od šedesátnic!
  • Itálie je ráj bot...navštívili jsme 2 nákupní centra plná bot, a řeknu vám, že kdybych na takovou dovolenou jela před rokem, nejspíš bych si dovezla takových 11 krabic lodiček. Nyní je ze mě ale uvědomělá dívka, která ví, že podpatky si obuje maximálně tak do divadla, a tak jsem si pořídila dvoje tenisky. Tenisky. Já. Haha. 

  • Zatímco Češi zemětřesení prospí, Italové si udělají diskotéku. Když se s vámi v noci začne posouvat postel, říkáte si, že je něco špatně. Kouknete z okna, a tam stojí davy na ulici a "energicky" spolu diskutují. Celé město ožije a rozsvítí se, a tak vás spíše napadá, že se někde v okolí konala obrovská kalba a lidi se z ní právě vrací domů. Ulicemi vesele projíždějí popeláři, lidi se smějí, a tak vás to utvrdí v názoru, že je vlastně všechno v pořádku a můžete se jít uložit ke spánku. Po ranním probuzení zjistíte, že je 300 mrtvých..
  • Chcete WIFI? Tak si běžte ležknout a nechte si o ni zdát. První dny jsem šílela, ale pak jsem si ten svůj offline život začala užívat. Nic nevíte = nic vás nestresuje. Můžete se vesele čachtat ve vlnách a snažit se u toho "utopit" přítele a nemyslet na to, že až vylezete z vody a kouknete na net, že tam budou posudky k diplomce, rozpisy státnic či cokoliv jiného. Nebudou. Není internet. Internet bude až pozdě večer - pokud si teda uděláte procházku na 20min vzdálené místo, kde jde něco chytit. Občas. 
tílko + sandálky - F&F, kabelka + náušnice - H&M, kraťasy - z Turecka





You Might Also Like

11 komentářů

  1. Hezky clanek! Moc ti to sluselo. Fakt kocka! Vzdyt mas miry modelky...tak nechapu to postesknuti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, Marti, moc děkuji :) Ale na míry modelky si ještě musím máknout:) Snad po státnicích :) Až bude čas!

      Vymazat
  2. Sluší ti to :) a jako vždy skvěle a vtipně napsaný článek .)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný outfit, najviac sa mi páčia kraťasky, tiež som si nejaké biele čipkované chcela kupiť ale nakoniec z toho zišlo, haha:D

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji :) A kraťasy doporučuju. Jsou moje nejoblíbenější :)

      Vymazat
  4. Super článek! Moc ti to sekne! S botama naprostý souhlas! Známá jezdí do Itálie autem a naposledy naplnila kufr asi 15-páry :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. temperament Italů jsem doposud sledovala v Brně, kde se při Velké ceně sejde na městě tolik národností, že se tam nakonec přeřvávají všichni, ale Italové vždy vedly, i na dovolených jdou hned slyšet:D. Skvělý článek, občas bych potřebovaa taky offline život, ale někdy to prostě nejde vypnout!:-D a jsi fakt kočka, moc ti to sluší:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Stunning! Loe this outfit and that color is gorgeous on you!! You look amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kočička prosimtě, kdepak buřtíček! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krása :) Ta kabelka se mi hrozně líbí :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat