New In - Tips 4 U

By 9:00 , , , , , , ,

Článek New In tu už nebyl dlouho a vzhledem k tomu, že jsem si toho za tu dobu pořídila hodně, nebudu tady postovat veškeré moje nákupy, ale to, co si myslím, že by mohlo mít i nějaký ten užitek pro vás :)

Olympus PEN PL 7 
O svém novém foťáku jsem tu už psala. A moje nadšení se od samého začátku ani trochu nezměnilo. Tahám ho všude s sebou (to tak jdete na piknik, a i když si plánujete vyfotit deku a maximálně selfíčko, stejně to už nezvládnete fotit na mobil, ale potřebujete k tomu foťák. Jsem jak japonský turista! Opravdu!). Dalo by se říct, že jsem k této super věcičce přirostlá a nejvíce využívám právě funkce wifi, kdy si fotky okamžitě pošlu do mobilu a můžu je vesele sdílet a posílat kámošům. Oceňuji taky samospoušť, s tím, že frekvenci si můžu určit podle sebe. Na foťáku mi vyhovuje, že má vyklápěcí displej (který se nakloní na fotku, popř. úplně vykloní na selfíčko), funkci rozostřeného pozadí a další super funkce. Budu upřímná - teprve se učím fotit a nevím, co která funkce znamená. Jsem tvor, který NIKDY nečte návody, a pokud na něco objevného nepřijde sám (neřekne mu to někdo - viď, Luci?), neví to! Foťák umí velké věci (však se podívejte na fotky všech těch Elite blogerek - to je úplně jiná úroveň než to moje cvakání pro radost) a pokud zvažujete jeho koupi, určitě doporučuji!


Obal na mobil z EBAY
Obalů na mobil mám spoustu, ráda jsem je střídala. Tedy do té doby, než jsem si pořídila kvalitnější kousky z Německa a Anglie. Obaly z Číny jsou sice super, plní svoji funkci a jsou levné, ale pokud sáhnete po něčem co stojí od stovky nahoru a dováží se to z Evropy, nebudete litovat. Mým nejoblíbenějším je obal s prasetem z Velké Británie a surikatí obal z Německa - jsou pevné, drží tvar, odolné proti poničení a hlavně se nešpiní tak, jak ty gumové!


Bílé tenisky
Výprodeje mají mnoho výhod - pořídíte si věci, co chcete, ale nechcete za ně moc utratit anebo věci, které se vám líbí, ale nejste si jistí, že je využijete. Když jsem si v březnu v Praze koupila svoje první bílé plátěnky, stala se z nich láska, jenže pak jsem je začala nosit všude a pořád, v Benátkách jsem v nich ošklivě zmokla a boty se dost poničily a začaly smrdět (a vyprat to nejde) :D Proto když jsem v F&F objevila tyto krásky za 90,- musela jsem je mít! Jsou neskutečně pohodlné! S F&F botama mám samé dobré zkušenosti. Žádné mě zatím neotlačily morbidním způsobem.

Tenisky F&F, kosmetická taštička (pro mě foťáková taštička) - Stradivarius

Plavky
Pokud jedete na srpnovou dovolenou, doporučuju navštívit výprodeje plavek v New Yorkeru (H&M je přebrané, v Takku nic nemají, Lindex je tragický, C&A snad plavky ani nevede). Mají jich tam spousty (na malá i velká prsa, super pushup, trojuhelníčky, košíčky...) a za super ceny. Zvlášť se kupují kalhotky a zvlášť vršek. Já mám skoro všechny plavky z NY (protože to je snad jediný obchod, kde myslí i na chlapeckou vrchní část postavy a uznávají barvy).

New Yorker - vršek 199,- spodek 139,-


DELTIMO náramky
Přiznávám se, že náramky jsem získala v rámci spolupráce. Ale co na tom. Náramky jsou věc, co mám každý den na sobě a nesundávám je! Jsou moji součástí v právním slova smyslu :D Když mi přišla krabička s touto krásou, byla jsem nadšená. Náramky bych si totiž koupila i sama od sebe. Jsou nápadité (hlavně vícebarevná kombinace) a dost netradiční. Zatím se mi žádný z nich neošoupal ani nijak jinak neponičil, což se dost divím :)



VUCH peněženka...
O ni jsem už psala samostatný článek, proto jen řeknu - nadšení stále trvá. A hlavně si taky dost užívám, když mi ji kámošky chválí a ptají se, odkud ji mám :)


Kosmetika KIKO
Když mi loni mamka dovezla pár monostínů, byla jsem spokojená, ale když jsem si v Benátkách koupila řasenku, stín i rtěnku dle mého gusta, byla jsem unešená! Rtěnka má barvu, kterou bych si nejspíš nekoupila, kdybych ve chvíli vybírání nebyla opilá šampáněm, ale teď je to jedna z nej rtěnek, co doma mám. Stříbrný monostín vydrží i světovou válku a s řasenkou se tak skvěle líčí (a neslepuje), že to ani není možné. Takže kdo míříte do zahraničí, berte KIKO obchůdky útokem!


Oblečení z Lidlu
Možná to už je trošku uchylka (anebo taky ne), ale pravidelně zkoumám všecny LIDL letáky a když mě tam něco zaujme, v pondělí/ve čtvrtek ráno beru Lidl útokem. Oblečení je kvalitní, levné, nedělají se na něm takové ty dírky. Pokud vám nesedí, můžete ho do  30 dnů vrátit. Někdy sice nastává problém s velikostí (kalhoty vel. 38 neodpovídají klasické 38) a tílka bývají mnohdy krátké, ale i tak se tam dají sehnat super kousky, stačí jenom trošku pořešit velikosti. A co můžu doporučit ze všeho nejvíce, jsou sady jednobarevných tílek - mám 7 černých a několik barevných a nosím je pořád dokola.

Šaty - OUTFIT
Šaty Lidl

Kraťasy Lidl
Kraťasy - OUTFIT
Kraťasy Lidl

A co vy a nákupy?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Většinu věciček jsem už u tebe zaznamenala dříve, ale nevadí mi, že jsi to dala takhle dokupy ba naopak:) Jsem ráda, že píšeš o plavkách a výprodejích... jedeme v pátek do Brna a sháním vršek, tak doufám, že ještě něco bude :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, věřím, že bude :) NY jsou plné plavek!

      Vymazat
  2. Ty plavky jsou boží :) a ten foťák ti úplně závidím, taky bych si ho pořídila, jen si nejsem jistá, jak moc ho potřebuju :D a jak říkáš, výprodeje mám k tomu samému co ty :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si nebyla jistá, jestli ho potřebuju, ale upřímně - potřebovala :D Teď fotím pořád a všechno a jsem spokojená:)

      Vymazat
  3. Super tenisky!! Foták moc hezký! Já už moc dlouho chci nějaký foták a ne fotit pořád jen na mobil..

    OdpovědětVymazat
  4. Foťáček od Olympusu je mým snem ♥ Jen ty finance mi na něj stále chybí :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dlouho čekala, než finance budou:)

      Vymazat
  5. Ta kosmetická taštička je krásná :)


    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. rozostřené pozadí se nedělá funkcemi ani objektivem, ale clonou prosím neber to jako hate jinak se mi tvůj blog moc líbí a dávám follow

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) Rozhodně to neberu jako hejt ;) s foťákem stále bojuju a jsem ráda za každou radu :) Jenom chci říct, že na olympusu je i funkce rozostřené pozadí :) ale není tak kvalitní, jako když si to člověk nastaví sám :)

      Vymazat