Food diary 0.2 #NežerJakPrase

By 13:29

A je tu další pokračování mého žrádelního deníčku... Jak už asi víte, hrozně ráda plánuju, a tak jsem si i naplánovala, kolik bych měla zhubnout předtím, než odjedu na dovolenou :D ehm...plány jsou fajn věc, hlavně když nevychází. Takže zase nic a možná příště. Dvě kilča stále chybí ;) Ale co už. Jsou i horší věci :D

Na přelomu července/srpna, jsem se rozhodla, že bych se měla více hlídat, a tak jsem si dala výzvu #NežerJakPrase. Nic drastického, ale ve chvíli, kdy se moje snídaně změnila na nutellu, oběd na mísu zmrzliny a večeře na croissant s párkem, jsem si řekla, že s takovou bych se asi nedožila státnic :D A to já celkem chci!
Co se týče jídla, volím zlatou střední cestu (současné blogerky na paleo, raw, vegan...etc. stravě by mě asi ukamenovaly, protože jdu proti novodobému trendu). Miluju těstoviny, které nikdy z jídelníčku nevyškrtnu, stejně jako si občas dám zmrzku (klasickou - žádnou veganskou:). Jediné, co podstatně omezuju, je sladké - z balíčku karamelek, tabulky čokolády a maxi porce zmrzliny denně se snažím udělat 1 čokoládu za týden. Místo bonbonů, které jsem zvykla požírat na nervy při učení, si dopřávám žvýkačky. Při pohledu na balíček chipsů si snažím říct všech 100 důvodů, proč je nejíst a kolem pekárny chodím s tím, že opravdu na tu kapsu s nivou nemám chuť...je to těžký..je to bolestivý !:D ale nějak to jde :D Občas ale podlehnu.
Málo solím, nemastím, nejím bůček ani tučné jogurty, slazenému pití se vyhýbám a snažím se dopřávat si co nejvíce ovoce a zeleniny. Tím to pro mě končí :) Nechci být otrokem jídla a už vůbec nechci většinu dne trávit počítáním kalorii a potlačováním hladu pomocí mrkve. Člověk by si měl život užívat a k tomu (pro mě) patří i nějaká ta dobrota, piknik, romantická večeře..a ne neustálé hledání potravin bez cukru, lepku, tuku.


Na celém tom #NežerJakPrase je nejtěžší začátek. Když jste zvyklí si dopřát o půlnoci čipsy, hrozně těžko si na ně pak odvyká. Prvních x dnů je o přemáhání a říkání si "NESMÍŠ". Nejhorší je, udělat si cheat day/cheat weekend, a pak se vracet do normálu. Po mém Olomoucko-Litomyšláckém víkendu bylo hrozně těžké sama sebe přesvědčit, že ty halušky s brynzou nejsou na každodenním jídelníčku a limonády se pijou jenom při zvláštních přítežitostech :D

Nezdravé musli - na mou obhajobu - odpustila jsem si lžičku nutely :D

Jogurt, ovesné vločky, kokos, chia a mražené maliny


Čokoládové alpro s banánem a borůvkama
Smoothie - kokosové mléko, maliny a borůvky

Těstoviny s vajíčkem a zeleninou

Těstoviny se špenátem, kuřetem a eidamem



Palačince se zmrzlinou odolat neumím :(

Piknikujem..ehm..na mě nakonec zbyl jen ten ovocný salát a trocha mozzarely :D

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Dostala jsem chuť na salát.. :D AAA musím si ho jít udělat.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělěj článek, myslím že na tom s jídlem nejsi vůbec špatně. A když už jsi zmínila ty Alpra a rostlinná mléka, koukni ke mně, dneska zrovna jsem dávala návod na mandlové, předtím jsem psala o ovesném a do budoucna mám v plánu i pár dalších návodů :)
    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, mňam :) Ja sa tiež snažím aktuálnu a nejakú takú zmenu v jedálničku. Môj problém je, že keď som v strese, tak jem veľa sladkého, čo mi samozrejme nerobí dobre. Práve teraz mám v práci hrozne stresové obdobie a cítim, že už ma to premáha. Tak snáď sa bude dariť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi tenhle přístup líbí :) Taky jsem přišla na to, že je to tak nejlepší, ale je pravda, že dieta #NežerJakPrase je někdy fakt hodně těžká! Obzvlášť po té půlnoci... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší jsou snídaně. Ty mám vždy zdravé, ale nebaví mne vařit obědy a připravovat zdravé večeře. Jdu také střední cestou. Děláš to dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek neboj za chvili si tvoje tělo zvykne na zdravou stravu a žádné chaet days ani nebudeš potřebovat

    OdpovědětVymazat
  7. Mmmm, dostala jsem chuť na ty těstoviny :D
    kvilla7.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat