Outfit 8.2 #OOTD

By 10:52 , , , , , , , , , ,

Krásné páteční dopoledne :)

Tak co plánujete na víkend? Já párty víkend (po půlce republiky) ve velkém stylu - a zatímco jsem včera juchala, že konečně od všeho vypadnu, přijdu na jiné myšlenky, budu mít čas přemýšlet a budu s mýma oblíbenýma♥, dneska po probuzení na mě padla klasická depka "ale já nemůžu chlastat, já se musím učit!!! A taky bych chtěla jít brzo spát a málo pít, protože mi pak bude špatně a to nejsou dobré podmínky na učení! A nemůže se ta párty přesunout do moji postele? Jako že bych se třeba nemusela ani malovat, žehlit si vlasy a oblíkat se a nemusela nikam chodit...a všichni bychom si mohli opakovat státnicové otázky a pít u toho vodu s mátou. Vždyť v bezdůvodném obohacení mám hrozný guláš..." Prosím, praštěte mě něčím. Měsíc v knihách a zákonech ze mě udělal prudérního zombíka!, který by chtěl jenom spát, jíst, učit se a být u toho objímán mužem.

Ale teď ke článku...vzhledem k tomu, že poslední dobou moc nestíhám fotit, opět vám tu hodím článek na téma "co jsem nosila v posledních 2-3 měsících a nikdo mě u toho nevyfotil" :D Vzhledem k tomu, že si nejsem jistá, zda je proměnlivější počasí nebo moje nálady, budou tu i fotky mých teplých svršků :D


Fotka ala mám nový foťák, musím se jít cvaknout do kabinky :D To bude kvalitka! :)
Občas dokonce vyvětrám i nějaké jiné barvy než bílá-šedá-černá-červená. Sama tomu nevěřím, ale je to tak. To jsem tak jednou sáhla po tyrkysové a tmavě modré!Ale od té doby to bylo asi naposled :)
Boty - C&A, cardigan + kraťasy + tílko - New Yorker, šperk - F&F, kabelka - Marco Tozzi



Nevím, co to se mnou v poslední době je, ale pokud venku není 30 stupňů, mrznu. Spím zabalená v peřině a jít do práce (v 5:30) bez bundy je pro mě obrovská výzva :D Myslím, že jediná přípustná dovolená, na kterou bych se mohla po státnicích vydat, je v Egyptě, když bude na pokoji místo klimatizace topení :D
Tílko + bunda - New Yorker, boty- C&A, kabelka - H&M, kalhoty - F&F, cardigan - Lindex

kalhoty + boty - Sinsay, kabelka - H&M, pásek - ???, cardigan - Terranova

A ještě jedna zimní - takže to vidím tak na začátek května :D - mám kozačky. Nemůžu si pomoct, ale ta zářivá barva vlasů se mi hrozně líbí. Škoda, že to na mně vydrží maximálně týden :(

Ještě jedna pracovní :) Kruháče pod očima jsou symbolem vstávání v 4:30 :)
boty - Esmara, top - F&F, kalhoty - Sinsay, náhrdelník + kabelka - H&M
A teď hurá na novinky v mém šatníku.... mým největším favoritem jsou tyto bílé roztrhané boyfriend jeany s nášivkama. Je na nich plameňák...a to je asi tak všechno, co k nim potřebujete vědět. Je to totiž hlavní důvod, proč jsem si je pořídila :)
Boyfriendky - Stradivarius, kabelka - H&M, tílko - New Yorker, náhrdelník - Primark

Zatímco loni jsem byla z crop topů úplně hotová, letos jsem ho vytáhla pouze jednou. Asi za to můžou ty nízké teploty venku :D  Sukně je nový přírůstek do skříně - původně měla být na nošení do práce, ať pořád nemusím nosit jenom kalhoty, ale po pár hodinách jsem tak nějak usoudila, že nosit něco úzkého, v čem nemůžete pořádně roztáhnout nohy, není nic pro mě.:D Dáma nedáma, nejlépe se cítím v něčem volném, obyčejném a nejspíš i kraťasovém :) Hlavně že si nohy můžu strkat klidně i za hlavu a nemusím nic popotahovat, ať mi neleze zadek.
Cardigan + sukně - New Yorker, top - Bershka
Nové kraťasy s vysokým pasem a raději i o jednu-dvě velikosti větší. Letos sázím na pohodlnost. A opět se rozplývám nad barvou svých vlasů, která je už zase úplně jiná a vůbec ne tak krásná :(
Tílko - Esmara, kabelka + náhrdelník - ebay, kraťasy - Orsay
A nejnošenější outfit na závěr. Když jsem viděla v nabídce Lidlu tyto kraťásky s nášivkami, okamžitě jsem si zaznačovala do diáře, že ve čtvrtek musím utíkat do Lidlu. Ehm, jsou krásné. Úžasné, pohodlné. Sice se trošku vytáhly, ale v létě to není na škodu :) Ke converskám jsem se vrátila po téměř devíti letech a nějak teď nenosím nic jiného. Pryč je období balerín, kterých mám plné botníky.
Kraťasy - Esmara, tílko - New Yorker, šperky na krk - Takko, kabelka - F&F, červený náramek - Deltimo

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Moc ti to sluší, hezké outfity a parádní vlasy! O víkendu vyrážíme do Chateau Mcely.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první outfit je skvělej, modrá ti hrozně sluší (ne že by ostatní barvy neslušely, ale jak sama píšeš, modrou na tobe moc často nevidím). Až budeš mít po státnicích a zároveň než mi zdrhneš z Olomouce bůhví kam, tak to taky musíme spolu pořádně oslavit! A k tomu učení, je dobrý brát to zodpovědně, ale v zájmu svého duševního zdraví se sbal, vypadni někam mezi lidi a odpočiň si, ono se to v tý hlavě aspoň taky trochu urovná a nabereš energií do dalšího mučení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké outfity.. U mě když se oblékám také vyhrávají většinou barvy černá-šedá-bílá (bez té červené..:D) nejvíc se mi líbí druhý outfit a pak ještě ten černé tílko, bílé džíny.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tyhle outfitové články od Tebe, sluší Ti to, ale poslední outfit za mě vážně vede :) prostě takovej pohodovej

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné outfity, také jich mám hned několik, které nikdo nevyfotil, ale ani já před zrcadlem :( jinak víkend. No dneska lehárko doma u blogu, zítra jedna svatba, ale jen v kostele a také párty a neděle dospávání a koupačka, protože při vyhlídce na 32 stupňů se snad ani nic jiného dělat nedá...


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Batmanovský opasok je perfektný :D Najviac sa mi ale páči ten outfit so žltými doplnkami, krásne svietia a idú ti veľmi k vlasom :)

    OdpovědětVymazat