Outfit 8.1 Ripped & green

By 17:53 , , ,

Ahooj:)

Nikdy se už nechci stěhovat. NENENE! Nebo vlastně jo, ale jenom do svého a už fakt jako naposled. Nevím jak vám, ale mně stěhování připadá hrozně stresující a vlastně ho tak trochu NENÁVIDÍM! Poté, co jsem z Olmíku dovezla už třetí auto plné harampádí (a určitě ne poslední), se můj pokoj změnil ve velkou skládku. Vlastně mám vyšlapanou cestičku k posteli, ke stolu a ke skříni. Zbytek pokoje zabírají kufry, knihy a oblečení..a kdyby jen pokoje. Mamka odjela na týden pryč, a tak se moje věci válejí po celé chodbě, kuchyni a v předsíni jsem si už dokonce obsadila celý botník a ještě jsem tam přistěhovala obří krabici plnou balerín. Ehm..

Víte, jak každá holka říká, že nemá co na sebe? Já vám říkám, že jsem skutečně neměla co na sebe..teda až do chvíle, než jsem ze dvou skříní měla udělat jednu. Teď se to slavné "nemám si co oblíct" nějak zhmotnilo a já přemýšlím, co budu dělat. Skřiň je malá a všech 25 sukní, 30 kraťasů, 18 kalhot a 600 triček pravidelně nosím! (nenosím - pokud jdu do práce 3x týdně, 3x týdně si na sebe musím vzít ty stejné kraťasy/černé kalhoty, protože pracovní dress code je pracovní dress code...zbytek dnů moc nevylejzám z pokoje, protože šprting na státnice je zlo a času málo. A když už vylezu, stejně nejspíše sáhnu po nějakém z pěti bílých triček/topů nebo po něčem černém, protože jsem zase ve fázi "Stop barvám, letos léto nečekejte").

Kraťasy - DIY, boty + kardigan - F&F, kabelka - Marco Tozzi, tílko + šperk - Takko
Nutno podotknout, že háčky se šperky mi pravidelně padají pod jejich tíhou, a co se podprsenek týče, mohla bych si s nimi otevřít obchod. Odmítám počítat počet párů bot, které na jaro/léto vlastním, protože pak bych se dopočítala dost děsivého čísla, které by mohlo být i dvojnásobek mého věku, ne-li víc.  Na množství věcí, které vlastním (nejenom oblečení, ale i boty, šperky, kosmetika, psací potřeby, studijní materiály, zákony, nádobí, spotřebiče...) by nebylo nic špatného, kdybych i nadále bydlela na dvou místech (protože pořád všechno nemůžete převážet jak vocas) nebo vlastně v celém baráku :D Ale nebydlím..mám jeden pokoj, jednu skříň. No jo, život slépky je těžký.


A tak pomalu, ale jistě chytám úzkostnou depresi, protože miluju, když věci mají své místo, mám uklizeno a nikde zbytečně nic nezaclání, což se v této chvíli říct nedá. Dost pravidelně mě od učení zvedá myšlenka, že bych měla jít zase něco uklidit nebo si jit vytřídit skříň. Nebo jít někam uklidit tu krabici plnou talířů, která už třetí den leží na kuchyňské lince a překáží (kdyby to viděla mamka, hnala by mě válečkem). A tak vlastně dělám celé dny všechno a nic. Uklízet nestíhám, protože mě ničí svědomí, že se musím jít učit a při učení myslím na to, že nejsem v prostředí vhodném na učení :D Jsem totiž šáhlý puntičkář, který je schopný jít vysávat i v 11 večer a snídani do postele sice miluje, ale z přehnaného stresování - co když se mi něco vylije na povlečení, chytá žaludeční nevolnost.
A to už nemluvím o tom, jak mě dokáže naštvat, když si otázky na státnice omylem vybarvím jiným zvýrazňovačem, než je růžová-žlutá-oranžová :D a pokud mě chce někdo skutečně vytočit, stačí hodit pomuchlané oblečení na zem....nebo skočit do čerstvě ustlané postele...



Dnešní outfit? Nejvíc jednoduchý a obyčejný. Na lítačku do Zoo - kam taky jinam, že ano :) Vlasy? Už jsou dobarvené! Juchů!






You Might Also Like

12 komentářů

  1. Skvělý outfit :) a já se vždycky chtěla stěhovat :D
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ze začátku taky..ale teď s "pokročilým" věkem, mě to postupně opouští :D

      Vymazat
  2. Ja som sa nedávno fakt reálne sťahovala so všetkými vecami z jedného bytu do druhého, keby som sa mala sťahovať domov rovno by ma asi porazilo. Ja sa totiž viem parádne zásobiť kozmetikou, tiež som si kúpila vlastný matrac na posteľ, vlastnú pc stoličku a toto všetko bolo potrebné premiestniť, najhorší bol ten matrac, nebyť kamoša s veľkým autom tak neviem asi ho nesieme cez celú Petržalku. A tie nevybalené tašky to bolo to najhoršie, ani spať som v tej izbe nemohla, našťastie sa to relatívne rýchlo upratalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :D člověk si uvědomí, kolik má věcí až když se stěhuje :D do té doby si myslí, že nemá nic :)

      Vymazat
  3. Hrozně ráda čtu tvé články!! Stěhování mě čeká příští víkend!:( Díky bohu, že byt je zařízený a budu stěhovat "jen" oblečení, boty, kabelky, šperky,knihy, kosmetiku..:D ostatní potřebné jako žehlička, fén apod. se musí dokoupit.. Ovšem neumím si představit kolik toho "jen" zabere místa.
    Jak se říká:
    A woman has two problems: Nothing to wear and no room for all the clothes..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jojo, to je taky moje heslo! :)
      Tak to přeju hodně štěstí a pevné nervy :)

      Vymazat
  4. Sluší ti to! A to stěhování je někdy fakt hrůza, obzvlášť když jsem musela stěhovat každý léto 2x svoje Olomoucké žití, jednou z Liberce do Olmu a pak zpátky :D Ale už jsem si asi trochu zvykla a nemám u toho takový stresy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, kočko! :) No, člověk si asi zvykne :D a třeba se tím častým stěhováním odnaučí hromadit :)

      Vymazat
  5. Já jsem ráda, že jsem toto léto i přes prázky zůstala v Pardubicích, protože zase všechno stěhovat dom a pak tam, taky mi to vždycky přišlo unavující :D. Hlavně teda právě to, že jak mám všechny věci 2x, tak potom to všechno zase uklidit pěkně v jednom pokoji dá zabrat :D. Ale jako já musím říct, že oproti Tobě fakt nemám co na sebe a jsem chuďas :D

    OdpovědětVymazat
  6. také mě čeká stěhování o prázdninách, ale s celou rodinou, to bude teprve sranda :-D. sice se stěhujeme jen o pár ulic, ale těch věcí na dvou místech, toho bordelu, fakt se na to těším :D a jestli se to protáhne ještě do školního roku, tak to bude konec!:D
    zoo outfit se mi líbí, líbí se mi když volíš jednoduché a přesto pěkné outfity takto na výlety, já si vždycky dělám hrozně dlouho hlavu s tím, co na sebe... :) A jak tak koukám, tento rok asi jedete zoo tour ne?:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedeme..:D všichni okolo na nás koukají jako na blázny..ae my jsme hrozně zvířátkoví :D Stačí jít nakrmit nandu a máme z toho storku na měsíce :D
      Stěhování ti vůbec nezávidím! Držím palce, ať je to už za tebou:)

      A děkuji, když jsme na víkend u přítele, snažím se si balit co nejméně věcí a co nejvíce univerzálních kousků:)

      Vymazat
  7. Mě tvoje články vždycky tak pobaví :D Když jsem na konci června dovezla domu tu hromadu věcí z koleje, byla jsem na tom v mém pidi pokojíku podobně jako ty - cestička ke stolu a k posteli, na které ale stejně bylo tolik věcí, že si nebylo kam lehnout, leda že bych s věcmi z postele zasypala cestičku k ní :D Tak držím palce, aby jsi co nejdřív našla pro všechny věci místo :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat