New In - Say hello to the cutest wallet ever

By 9:28 ,

Dneska mám pro vás menší tip na nákup :) 
Tento typ článků sice moc nedělám, ale pro jednou jsem zas z něčeho unešená, a tak se s vámi chci podělit :)
U http://denissebeauty.blogspot.cz/ jsem naazila na Vuch peněženku, kterou sice znám z takových těch reklam na Facebooku, ale nikdy jsem se ale na ni nekoukala, protože jsem měla za to, že je to zbytečně předražený zboží a já jsem rozený ekonom :)
Po přečtení článku od Denisse jsem se ze zvědavosti mrkla na odkaz a najednou jsem se zamilovala:)



Novou peněženku jsem už potřebovala, ale sehnat něco, co není větší než kabelka a nacpu tam všech svých tisíc karet, byl nadlidský výkon.. Na VUCHce mě zaujalo, že má přihrádky na 12 karet, místo na mince, prostor na fotku a zároveň je tak nějak rozumně velká a hlavně hrozně roztomilá. Pořídila jsme si ji v mint barvě a vyšla mě na 399,- (bacha! SLEVA) + 59,- poštovné + 39,- pytlíček s puntíky, ve kterém budu nosit brýle :)

V úterý jsem objednávala, ve čtvrtek ráno přišla. Balíček byl zabalen mašlí...



Na peněžence se mi líbí, že je pevná a vypadá, že i něco vydrží (každá moje peněženka to má se mnou fakt těžký :D Tahám v ni milion věcí :)



Do peněženky se má vejít i mobil - ano, vejde, což je třeba pro mě úplně zbytečné, ale oceňuji originalitu :) Pokud máte ale hodně karet a ještě víc drobných, nečekejte, že byste do peněženky dali i něco dalšího..já měla problém s těma kartama :(


You Might Also Like

12 komentářů

  1. To je tak nádherné! Milujem mint farbu a ešte s bodkami... ♥ Peňaženky mám asi 4, úplne najradšej nosím takú obrovskú, no niekedy s tým mám problém, keď si chcem vziať menšiu kabelku. Táto je zrejme úplne ideálna.
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  2. Pytlíček i peněženka ♥ ty puntíky tomu dodávají fakt roztomilost. Líbí se mi i balení s mašlí

    OdpovědětVymazat
  3. Je krasna :) ja mam jednu z poštovnézdarma, ale maju ju aj na ebay za cca 4$ a je skvelá :) asi 12 priehradok na karty, dalsich 5 priečinkov na velke peniaze atď a velky na zips na mince :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peněženka VUCH se mi hrozně moc líbí a delší dobu po ní pokukuju! :) Asi si jí nakonec pořídím...
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  5. Rozotmiloučké O:) koupila si ji kamarádka a je z ní nadšená! vůbec se nedivím. :)

    Give Away o Zdravý balíček

    OdpovědětVymazat
  6. Je naozaj pekná, dobre si si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta peněženka je naprosto luxusní! moc se mi líbí. Vybrala si dobře! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Nová peněženka by se hodila. Už mě na ní nalákala taky Denisse .Na eshop už jsem koukala a upřímně přemýšlím nad ní. No, jestli přes léto neobjevím někde hezčí, možná se k téhle Vuch nakonec odhodlám.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo, ta peněženka teď bude zase všude :D Měla jsem podobnou, troufla bych si říct, že možná i ze stejné fabriky, a roztrhala se mi asi po půl roce (tuším, že budu mít zhruba stejně kartiček jak ty). Té tvé přeji větší výdrž... :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem tuto peněženku viděla a je fakt krásná :3

    eLblog

    OdpovědětVymazat