Módní trendy, kterým nikdy nepříjdu na chuť 0.3

By 12:35 ,

Už delší dobu se zde neobjevil nějaký kontroverznější článek, který by strhnul vlnu debat, proto jsem se rozhodla, že je na čase sepsat pokračování článků "Módních trendů, kterým nikdy nepřijdu na chuť" a jsem hrozně zvědavá na vaše názory :) Ostatně jako vždy, i tentokrát pouze projevuji svůj názor a do nikoho konkrétního se nenavážím :)
První díl těchto trendů najdete TADY, druhý ZDE.


Zadek, kam se podíváš


Freddy jeans - tyto kalhoty vám slibují božský zadek i bez cvičení. Dobře šité švy pozadí zvýrazní a udělají z vás ještě větší bohyni než je Kim Kardashian. Ehm. Ano. Každý vám bude koukat na zadek, ale ne proto, že by se vám bleskově změnil v zadek výstavní sportovkyně (to je prostě nemožné - stejně jak push-up podprsenka neudělá prsa úplně ploché ženě), ale proto, že celý zbytek kalhot je tak nehorázně asexuální, že zadek je jediný, na co se dá koukat. Jsou dívky, kterým tyto kalhoty sedí - ale to jsou ve většině případů ty, které 7dní v týdnu dřou ve fitku, jsou štíhlounké a mají ten typ postavy, se kterou si to dovolit můžou a která tak nějak k těm kalhotám jde. Aspoň trochu. Pak jsou dívky, které na to bohužel nemají. příliš upnuté kalhoty jim nelichotí a nedejbože se jim začne ještě dělat velbloudí "pysk". A takových bohužel potkávám dost. Navíc mi ve většině případů tyto kalhoty připadají jako tepláky - takže ano do fitka, ano na sportovní akci, ale ne na slušňáka a na večírek. Pokud si chcete v klubu nabrnknout nějakého frajerise, věřte, že se zbytečným zvýrazněním zadních partií si ho nabrnknete - ale nejspíš jenom na cestu na záchodky a zpátky v silně podnapilém stavu, aby mohl prozkoumat, proč máte tak divné švy na kalhotech připomínající podprsenku.


O víkendech dojím krávy, a vy?

Halenky na ramena - pamatuju si, jak se tento trend nosil v dobách mého mládí. Kdo neměl aspoň jedno tričko/halenku na ramena, byl hrozně out a nepatřil do "lepší" společnosti. Nyní se móda "farmářek" opět vrací. Bohužel z naprosté nuly se vyšvihla na sto, kdy každá slavnější blogerka tento kus oblečení musí mít ve své skříni. Na trendu by nebylo nic špatného, (samá jsem zastánkyně různých stylů a hrozně ráda kombinuju), kamenem úrazu ale je, že jimi je celý ČESKÝ internet přesycen! Občas si říkám, zda ty nejznámější blogerky nedostávají pravidelné pytle s příděly "uniforem", které od teď mají všechny nosit. Je to jako kdyby někdo řekl teď a "blogerská elita" utíká do obchodu si daný trend koupit/koupí si ho na nějakých stylových zahraničních stránkách, a pak všechny udělají tisíce fotek s komentářem, jak už nikdy nechtějí nosit nit jiného než tuto halenu, do které se hrozně moc zamilovaly. Takže ačkoliv jsou tyto halenky zajímavě řešené, chytám na ně alergii. O tom, že pokud nemáte kostičky místo rukou, malé prsa a vrchní část těla stavěnou jako modelka, tak v tomto kousku oblečení vypadáte o 8kg tlustší, už mluvit nebudu.

Není áčko jako áčko!

Kalhoty zvané cullotes - ehm. Midi sukně do áčka jsou skvělá věc. Miluju je a líbí se mi, když se umí dobře zkombinovat. Ten, kdo ale vymyslel midi kalhoty do áčka, se někde musel nejspíš praštit. Ne. Toto není sexy, ani zajímavé ani rafinované. Tento trend je hrozný. Slečnu menšího vzrůstu ještě víc zmenší, na větší ženě ještě víc vynikne jejich "hrůznost". Nějak si nedokážu představit, jak by se tvářil přítel, když bych v takových nasravákách přišla na rande :D Asi něco na styl "zlato, nekoupila sis ty kalhoty trochu krátké? A nebyla to dřív sukně?"


Zaseknutá v pravěku

Nemůžu si pomoct, ale bota, která má přehnaně široký podpatek a nádech cuklí do školy/dřeváků z dětství...etc, pro mě ztrácí kouzlo/pomyslnou smyslnost. Stejně jako bota, které nosí naše babičky. Všechno, co bylo dřív moderní, se zase vrací do módy a někdy to není tak úplně dobře. Na botách, které mamka před deseti lety vyhazovala z botníku, protože už byly out, mi nepřijde nic stylového.  Ani na krásných dlouhých notách nevypadají sexy. Trend pochopím na slečnách, které jsou pořád stylově orientované do retra, retro oblečení se k ním hodí a nosí ho už nějaký ten rok. Je to jejich styl, do kterého by jim nikdo neměl kecat. U koho mi to přijde naprostá katastrofa jsou slečny, které se každý den oblíkají jinak - prostě podle trendů. Ty, které si za svým nestojí a nosí danou věc, protože se objevila na stránkách Elle. Přijde mi, že se jim to ani líbit nemůže, ale jakmile se to objeví na předních stránkách časopisů - "šup, musím to mít, však co, za půl roku to zase vyhodím." Hlavně že to splní účel se zase chvilku blejsknout..

A jaký je Váš názor na tyto trendy?

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Trošku som sa pobavila a so všetkým súhlasím :) častejšie takéto články :))

    OdpovědětVymazat
  2. :D tuhle tvoji sérii mám hrozně ráda :D Osobně mám podobný názor na Freddy, pokud na to má někdo postavu tak JO, viděla jsem pár holek co si je mohly dovolit a vypadalo to skvěle, ale jinak asi ne :D Asi bych to řekla tak, že holka z fitka co si ten zadek vydřela, ať tu svoji námahu klidně ukáže světu a zvýrazní, ale u ostatních slečen mi připadají vulgární. A halenky na ramena mi samy o sobě nevadí, ale přesně jak píšeš, jsou všude a pořád a hlavně je to prostě trend tak na 1 max. 2 sezóny a pak se zase zbytečně vyhodí tuny oblečení. Já sama bych teda taky jednu chtěla, ale plánuju si ji vyrobit z nějakýho nenošenýho oblečení co máme ve sklepě ještě po babičce :D Poslední dva trendy opravdu NE! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýslela jsem, že bych udělala taky takový článek, ale nejhorší na tom je, že se mi něco nelíbí a příští měsíc se mi to hrozně líbí. :D Ale Freddy mi taky přijdou dost divný a i ty široký kalhoty, no. :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tyhle články. Skoro žádný z těchto věcí mi nikdy nevadila, pouze midi kalhoty do áčka mi nepřijdou že by ženskému tělu lichotili, tenhle styl nesnáším a nevím co je na tom pěkného, podobné kalhoty nosila moje babička. Freddy jeans se mi líbí, nemám proti nim nic, já mám takovýto styl legíno-kalhot celkem ráda ale za ty prachy je mít nemusím, zas takový zázrak nejsou. Halenky na ramena jo ale zrovna ty co máš na fotce ne, dobu kdy jsme je musely mít si pamatuji, nejvíce byly moderní takové ty nakrepatěné.
    No a ten poslední styl bot na širokém podpatku mi tolik nevadí, já zase nemám ráda jak se teď nosí nebo nosily ty alá školní pantofle.

    OdpovědětVymazat
  5. S dojením krav jsi mě neskutečně pobavila :D Mně se tyhle halenky na ramena celkem líbí, ale podobně jako ty už na ně začínám chytat alergii a určitě se neobjeví v mém šatníku ;)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, taky jsem zrovna dneska psala o trendech i když trošku jiných :D
    A co se těch tvých týče, tak i přesto, že žádný nevlastním (možná tak ty široké podpadky by se dalo říct), krom freddy se mi líbí, i když je asi fakt, že když je něčeho přeplněno, člověku to rychle začne lízt na nervy.

    OdpovědětVymazat
  7. Freddy kalhoty vypadaji jako teplaky. Ty se mi stejne jako kalhotova sukne nelibi. Odhalena ramena se mi libi, protoze halenky zminovaneho typu zakryji podpazi a nejsilnejsi cast paze. Navic ty s volanem jsou velice prakticke v horkem lete, protoze zeny s malymi prsy nemusi nosit podprsenku. Tyto strihy mam ve skrini stabilne bez ohledu na trendy. Dale nazouvaky jsou velice prakticke na dovolene v letovisku, kdy rano nemate cas ani chut obouvat sandalky a navic jsou stabilni, takze v nich neuklouznete na jidle. Veci vybiram i podle prakticnosti a crocsy do restaurace nepatri, na jachtu ci na zahradu ano.

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně jsme se shodli! S Freddy džínama naprosto! :DD
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Ježíš, tak to je perfektní článek!! Podepisuju se, přikyvuji a do puntíku souhlasím :-D

    OdpovědětVymazat
  10. V tomhle článku mě asi podobně pobavil jen ten první trend, jinak ty ostatní věci se mi celkem líbí :) ale donutilo mě to rozkliknout i ten předchozí a tam jsem se teda ztotožnila s víc věcmi, hlavně teda Obag a tenisky na podpatku, to je podle mě totální děs. :D Jednou jsem šla v Olmu do Divadla hudby a totálně mě tam rozsekala jedna slečna, která byla společensky oblečená v černé a k tomu měla černou Obag a na ní ještě ten chlupatý přívěsek a v ní kožíšek :D no prostě totální katastrofa. Vždycky když někoho s touhle hrůzou vidím, tak už nahlas říkám věci jako "ježiši" a "panebože" :D na pláž a na nákup fajn, ale do divadla nebo do školy prosím fakt ne. To samý platí o těch Freddy, vůbec nějak nechápu, co na nich jako je tak úžasnýho, že bych je měla chtít.

    OdpovědětVymazat
  11. Já musím říct, že trend off shoulders za mě rozhodně ano, to se mi líbí moc, široké podpatky mě také nevadí, lepší než takové ty zkosené nebo, jak to nazvat. Co se týče těch dvou kalhot - rozhodně za mě velké ne! Hlavně ty první - příšernost!

    OdpovědětVymazat
  12. freddy se mi líbí, jestli by mě slušely nevím, ale na mě trochu zbytečně drahý kousek a o tom, že jsou jinak obyčejné jsem doteď nepřemýšlela, ale když se tak na ně dívám, máš pravdu :-D. Halenky se mi líbí jen některé na tento styl, ale musí fakt těm holkám, které je nosí sedět, já osobně bych si ji dovolit nemohla a zbytek... mám podobné názory jako ty...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Veru nepáči sa mi ani jeden zo spomenutých trendov, tie áčkové nohavice sú asi topka, najhoršia vec na svete, mne sa ani nepáčia tie dnešné divné kraťasy z ľahkej látky ala šaty, ktoré sú krátke a majú vysoký pás, neviem nedokázala by som niečo také nosiť, no a tie off-shoulder mne sa to páči ak je to dalej už len úzke, lebo takto fakt nevyzerá nič moc.

    OdpovědětVymazat
  14. Úplně s tebou souhlasím :) ten první "trend" jsem ještě na nikom naštěstí neviděla :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji vám všem za názory - pečlivě jsem si je všechny přečetla:) Opět vidím, že tento druh článků se vám líbí, z čehož mám nemalou radost :)

    OdpovědětVymazat
  16. Z těch kalhot absolutně nemůžu... fuj fuj fuj fuj... Ale spadlá ramena se mi zase líbí moc a plánuju si ještě něco takového pořídit. I cullotess se mi líbí, ale spíše na hubených holkách a dobře zkombinované.

    OdpovědětVymazat
  17. Ten zadek a pantofle jsou hrozné :D nechápu jak to někdo může nosit
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat