Outfit 7.9 Shooting potato - make a wish!

By 12:43 , , , , ,

Ahoooj:)
Dneska mám pro vás další outfitový článek - tentokrát mám na sobě obleček, který jsem si s sebou vzala na výlet do Brna. Na sobě mám hned 3 nové věci - růžový&žlutý náramek (jak nemám ruce plné náramků jak podřezaný emík, je něco špatně), kraťasy s krajkou z Lidlu a vestičku z New Yorkeru. Dlouho jsem přemýšlela, zda si vestu pořídit - ehm, teď ji nosím pořád a ke všemu a říkám si, že třeba v takové práci už musím vypadat jako prvotřídní socan, co má jen jeden kus oblečení - zvlášť když k ní vždycky sladím jedno ze svých pěti bílých či jedno z desíti stejných černých tílek :D
Kraťasy jsou perfektně vzdušné a myslím, že na léto jsou jako dělané. Proto je mám ještě v černé - ve sloní velikosti, ale pokud bych chtěla ještě 20kg přibrat, můžou se hodit). Pokud tedy letos zamířím na nějakou dovolenou, už teď vím, který kus oblečení se mnou určitě pojede :) (a dalších 20 tisíc kusů oblečení k tomu, protože žiju ve svém světě "CO KDYBY NÁHODOU"..kdy nikdy nevíte, co budete potřebovat :) A tak si k moři dost jistě vezmu i oteplováčky a na hory plavky - globální oteplování je svině:) 
Ale taková já už prostě jsem - všude mám hodně věcí...


Jak tak koukám na fotky, pořád se přesvědčuju, že jestli jsem v něčem hrozně marná, tak je to pózování :D kroutím se jak žížala, schovávám nožku k nožce :D Jednu dobu to už vypadalo, že jsem se snad pózovat naučila, ale teď zjišťuju, že zatímco před fotografkama-blogerkama jsem se nakrucovala, před ostatníma stojím jak brambor čerstvě vytažený ze země (chvilku jsem si představovala, jak by to vypadalo, kdyby brambory rostly na stromech - ehm - padá brambor, jenom malý otřes mozku si přej) :D

vestička - New Yorker, kraťasy + tílko - Lidl, baleríny + šperk - F&F, kabelka - Marco Tozzi,








You Might Also Like

12 komentářů

  1. Kraťásky, vestička a náhrdelník totální TOP! Hned bych ti je ukradla :-) Sluší ti to.
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Také občas nosím stále dokola to samé, protože si na to tak zvyknu, že to nechci dát pryč:D.S tím pózováním to máme asi podobné, ale pořád mi přijde, že na tom jsi dobře oproti mně. Outfit se mi moc líbí a ta vesta je přímo boží!:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit, všechno k sobě skvěle sedí. Na ty kraťasy v Lidlu jsem taky koukala ale už neměli mojí velikost. Já většinou v zimním období nosím furt to samé, tj. vezmu to co je ve skříni na vrchu a pak se divím. Mimochodem máš moc hezky načesané vlasy.

    OdpovědětVymazat
  4. Mívám to dost často také tak - koupím si něco, do čeho se naprosto bláznivě zamiluju a nic jiného už ani nosit nechci. Občas si také říkám, jak musím před svými klienty vypadat, když pořád nosím jednu a tu samou věc, ale ona je ta věc vždy tak skvělá, že se jí prostě nechci vzdát :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvý články mě vždycky tak pobaví :D Vestička byla skvělou koupí, je krásná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Brambor čerstvě vytažený ze země si představuji jinak! :D Moc ti to sluší... :) A tak je to se vším, když váháš, většinou jsi nakonec mile překvapena.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji, holky♥ Jde vidět, že taková ta vlna "nenosím nic jiného" je u všech stejná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Brambor vytažený ze země :D já vím, u koho na blogu se vždycky pobavím :) PS: Seš krásná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký outfit, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat