Outfit 7.8 What to wear in Venice

By 13:03 , , ,

Zatímco minule jsem psala o víkendu v Benátkách, dneska se zaměřím na můj cestovní outfit. Věděla jsem, že počasí bude okolo 20 stupňů, možná bude pršet a možná ne, a proto jsem volila něco mezi letním a jarním ošacením.

Kalhoty - DIY, tílko + vesta - New Yorker, tenisky - C&A, šperk + kabelka - H&M

Na sobě mám svoje nejoblíbenější jeany, které jsou pořád diravější a diravější (můj taťka už pojal podezření, že příště půjdu ven nahá :D ), černé tílko a vesto-cardigan, který jsem si koupila v březnu v Praze a nejraději bych ho měla snad ve všech barvách...nejenom že vypadá hrozně stylově, ale zároveň do něj zakryjete i výsledek velkého oběda (a ne jednoho! - třeba i výsledek velkých obědů za posledních 25let) :D či foťák když se zvedne vítr a déšť takovým způsobem, že ani nit na vás nezůstane suchá a nový foťák vám visí na krku. Upřímně vám řeknu, že ve chvíli, kdy byl veškeré vrstvy oblečení či deštníky zbytečné, jsem začínala lehce ubrekávat. Nějak jsem totiž tušila, že to ten můj nový miláček nepřežije a já vyhodím své těžce vydělané peníze do Benátského kanálu. Přežil. Od té doby je to láska a tvoříme nerozlučný pár. To mi připomnělo, když jsem se kdysi dávno svého přítele ptala, zda by ho více mrzelo, kdyby mu spadl mobil nebo kdybych spadla já. Odpověděl, že mobil. V té době jsem byla smutná. Teď už tomu ale rozumím:D Některá láska je prostě nepřekonatelná! HAHA!

Dalším kouskem, který jsem si hrozně moc oblíbila a nosím ho téměř pořád (ale na blogu se ještě neobjevil), jsou bílé tenisky. Bílá a já - to je kapitola sama o sobě, a tak bych řekla, že více času než na nohách, tráví v pračce :D Detailu bot jsem se raději vyhnula - i když jsem je před odjezdem vytáhla z pračky, stihla jsem je už tak zaprasit, že jsem se za ně nakonec styděla :D Až se jednou budu vdávat, tak povinný dress code bude "za bahňáka"...aby mi nebylo líto, že v těch kdysi bílých šatech jsem zasviněná jako jediná!.
A co vy a bílé boty? Nosíte, nenosíte? Prasíte je nebo neprasíte?









You Might Also Like

9 komentářů

  1. Vypadáš prostě skvěle :) A Tvůj styl psaní mi ihned vždycky zvedne náladu

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit :) Bílé boty jsem už taky zkoušela a dopadlo to přesně jak říkáš.. Bílé byly fakt jenom pár prvních kroků :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit vypadá skvěle! už jsem si jej všimla v tvém minulém článku o Benátkách. Takové podobné roztrhané kalhoty mám taky a rodiče mají podobné narážky :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Těch dír ti tam opravdu přibývá:D. Outfit se mi líbí, na chození a cestování super. tennisky bílé mám a jsem na tom podobně, i když je mám ještě trochu roztrhané:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Jejko pekný článok! :) Aj fotky :) prostredie vyzerá super :)
    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Super outfit a tobě neskutečně sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit je skvělý :) A obdivuju tě, že jsi si bílé boty koupila, já se na ně pomalu bojím v obchodě i jenom podívat ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat