Instapost 2.1 All is full of love

By 11:00

Opožděně, ale přece:)


Konečně jsem tady s rekapitulací měsíce května. Květen je měsíc lásky a s tím souhlasím. Zamilovala jsem se totiž hned několikrát..do lenochoda, do hamburgerů, do myšlenky neustálého cestování, do jídla...což není vlastně nic nového. Do čeho se mi stále nedaří zamilovat, je škola a učení...ale opravdu se snažím :) Dneska to vezmu letem světem, protože květen není už tak úplně aktuální a navíc jsem plná dojmů z června!


1//Výlet na Štramberk...romanťárna jak prase..dokonce mi ani nevadilo, že už po prvních krocích do něčeho-jako-kopec jsem začala funět, potit se, mluvit z posledního, vidět draky a umírat na svoji mrtvou fyzičku :D 
2//Pan Lenochod ve Zlínské ZOO...aneb našla jsem si další oblíbené zvíře, nad kterým neustále juchám a vím, že ho chci :D Článek o tomto výletě najdete TADY


3//Když mi bylo oznámeno, že pojedeme na výlet, venku se zrovna spustil pořádný luchanec a bouřka... celou cestu jsem se Lukovi smála, že náš výletek bude spočívat v tom, že si koupíme salát v Kopřivnickém Albertíkovi a pojedeme zase zpátky do Ostravy ..ehm...nakonec se z toho stal jeden z nejhezčích a nejromantičtějších výletů vůbec. Okay, občas i chlapi mají pravdu..ale skutečně jenom občas :D :D
4//Pro jednou na výletě v Olomouci...

5//Byl první máj, byl lásky čas...to si tak jedete unaveni z práce..a za stěračem najdete toto ♥
6//♥

7//Kytky jsem nejenom dostávala, ale i rozdávala. Třeba mamce k jejím narozeninám ♥
8//Ne, že bych se chtěla chlubit, ale já ty svoje dorty prostě miluju :D :D 

9//Začala nám chřestová, masová a grilovací sezóna...yummy..to zní jako #Obezita #Nadváha #cholesterol! (protože u jednoho kuřecího kousku masa to nikdy neskončí, že jo)
10//Po všech těch výletech a učení, je třeba si dát pořádnou stravu.. nemůžu si pomoct, ale chystání snídaní řadím mezi své koníčky! :D (kdybych třeba někdy byla v AZ kvízu a oni by se mě ptali na moje hobby, tak už vím, co odpovím)


11//Po dvanácti hodinách na nohách v práci, si člověk nějaký ten odpočinek zaslouží, že ano:)
12//A taky si zaslouží randíčka s kamarádkami♥ Po sto letech zase s Bařenkem.

13//Když říkám 12 hodin na nohách, tak jedině v roli kovboje :)
14//Čauky mňauky z práce :)

15//Když ne v práci, tak ve škole. Já a můj Pierre píšeme zápočťák
16//A po zápočťáku přichází na řadu učení na zkoušku a můj první hamburger, který není z Mekáče

17//Na květnu nejvíc miluju hokej. Je to sport bez kterého si už život představit nedokážu.
18//Malý alkoholik..

19//Malý sběratel
20//Malý recenzista..už brzy se můžete těšit na recenzi sluníčkové kosmetiky:)

21//Když jsme u té kosmetiky, tak mám pro vás i menší tip na kvalitní sérum na řasy... TADY
22//A taky jsem se rozhodla otestovat ještě jedno sérum..Talika...brzo se těšte na recenzi:)

23//Taky jsem podlehla trendu sněřování..no jo, co nadělám..když ono je to tak pěkné!

24//Detaily mých outfitů...

25//A taky jsem se snažila vnést do těch pochmurných dnů trošku toho sluníčka... OUTFIT
26//Černá a bílá jsou moje srdcovky, ale opět začínám ulítavat na červené ...OUTFIT

27//Okay, ale černá a bílá vedou vždycky :D

28//Nejlepší setkání s mou nejlepší kámobrachovkou...ono život bez ní je dost na chujka :D

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Krasne fotky, tez jsem v kvetnu byla ve zlinske zoo a na lenochoda jsme take meli stesti :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Pohladila sis ho?:) On je hrozný miláček ♥

      Vymazat
    2. Tak to bohuzel, lezl v pavilonu po trubce :D Ale krasne se predvedl, mam ho i jak visi vzhuru nohama :D

      Vymazat
  2. Pěkně jsi si měsíc užila. Všechny ty tvoje dobroty na fotkách bych sežrala, hlavně dortík. Článek s lenochodem se mi líbil, taky bych si ho chtěla pohladit, no musím do Zlína někdy vyrazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ani mi o dortíkách nemluv. Už mám zase žravou :D :D

      Vymazat
  3. to šněrování se mi také hrozně líbí! Musím si něco s tím koupit:D. Do Ovy se asi podívám během prázdnin... jsem zvědavá, co mě tam čeká:D Jinak koukám, že ujíždíš na ciderech stejně jako já:D Pěkný článek:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Tá torta ♥ tiež sa mi páči šnúrovanie na oblečení, zatiaľ nemám odvahu :)

    OdpovědětVymazat
  5. super článoček :) vydarené fotky hlavne to jedlo! ♥ a do ZOO Zlín by som sa niekedy rada išla pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotečky si skvelá na každej fotke a je fajn takýto príspevok :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  7. I am not as think as you drink I am mě hodně pobavilo :D :D :D jednu dobu jsem chtěla tričko "take me drunk I'm home" :D:D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat