Outfit 7.7 Stressed depressed but well dressed

By 10:46 , , , , ,

Ahoj Ahoj:)
Dneska tu pro vás mám další outfitový článek - tentokrát na téma jedna letní barva v kombinaci s černo-bílou klasikou. Tak nějak začínám zjišťovat, že těmto dvěma barvám podřizuju všechno. Od oblečení, po mobil, foťák, noťas, boty..:) I pokoj mám s bílým nábytkem a můj příští byt bude černo-bílý (s červenými nebo tmavě zelenými detaily). Poslední dobou taky začínám mít dojem, že se tato barevná kombinace promítá i do mých nálad. Buď je všechno černé a konec světa (jsem rozený pesimista, který ostatní vede k optimismu a přesvědčuje, že nic není tak zlé, jak se zdá, ale u sebe zas tak optimistický být nedokáže) nebo je všechno bílé s růžovými poníky zvracejícími duhu, pobíhajícími po louce a juchajícími do rytmu Evy & Vaška...pro mě asi neexistuje žádný šedý střed!
Sako + tílko - New Yorker, kraťasy - Camaieu, baleríny - F&F, kabelka - H&M, náhrdelník - Sinsay

Zatímco jsem včera juchala, rozdávala úsměvy a do noci uklízela po stoosmdesátépáte skříň, do které se už nic nevejde (navezla jsem si letní ošacení z Olo) a boty si za chvilku budu strkat i do postele (asi místo plyšáka - už se vidím, jak v noci objímám pohorku..haha..ten byl dobrej..já žádné pohorky nemám, ale mohla bych mít, a pak bych je po nocích objímakovala), protože ani botník a několik poliček v pokoji nestačí, drahoušku! (Btw: nezapomeňte kouknout na VINTED - nějaké ty "pohorky" tam prodávám!)...  
Dneska mám pro změnu zase náladu "Jen tak si ležknout a prospat aspoň tak rok života - protože se už nechci (nikdy!) učit, řešit diplomku, řešit stresy se státnicemi, řešit stěhování, řešit, kde budu pracovat, řešit cokoliv, protože to stejně dopadne špatně..A mně vypadají všechny řasy a budu plešatá (moje věčná fobie) ...blablabla..." :D

Když si chlapi stěžují u piva, že my ženské jsme hysterické (to já samozřejmě nejsem, jenom občas), paranoidní (včera jsem měla dojem, že mě na dálnici sleduje nějaký chlapík...mačkal se mi na zadek, ale předjet mě odmítal), náladové (teď si pobrečím, a pak chytnu půlhodinový záchvat smíchu..asi z toho, že zase brečím) a nevíme, co chceme (aneb jak se hodinu rozhoduju, jestli si dám na oběd těstoviny nebo špagety!)...mají v podstatě pravdu. Ale my za to nemůžeme. Jsme křehké bytosti, a každá hormonální změna (nebo co..v biole jsem nedávala pozor), každé nevhodně zvolené slovo, zvýšený hlas, odmítnutí, zrušení rande či stres (jakýkoliv) s námi zametají jak "oranžové vesty" chodník!


Takže pánové, nezbývá vám, než se smířit, že pokud chcete mít doma/za kamarádku krásnou křehkou ženskou dušičku, bude vás to stát nějaké to "zavírání oči nad hysterákem", ignorování slz, pořádnou dávku objímákování a taky nějaké ty sliby "já se napravím, slibuju, že už nebudu tak bezohledný/nevnímavý/nebudu tolik chodit na pivo/trávit tolik času s kámošema/nebudu tolik pracovat/nebudu koukat po zadku jiných ženských/budu odepisovat/nebudu koukat na fotbal, popíjet pivo, škrábat se...na ehm..a řvát, ať uhneš! Joo..a taky nebudu nosit ponožky v sandálech a nebudu mít sex v ponožkách" :D
Víte, on nám takový slib stačí..většinou nás uklidní a naladí nás na vlnu růžových poníků a skvělého života! To ovšem neznamená, že byste takový slib neměli dodržovat! Ale tak nějak všeho s mírou, že ano ;)  
A stejně to funguje i u potoka slz/depresí z jakéhokoliv jiného důvodu. Je jedno, jestli jde o nějaký velký problém nebo jenom o to, že ve filmu umřel krtek Pepa. V některých případech možná  vypadáme trošku "labilně" - ale pořád jsme to my, žádné UFO se do nás nevtělilo. Takže nás mějte rádi, i když máme nudli u nosu a náladu na házení talířů, jen protože byla v Tesku nekonečná řada na pokladnu. Ignorujte ty černé kaluže řasenky, co se pod námi tvoří, ty jedovaté řeči, proti kterým je uštknutí hada pohádka, věčnou nerozhodnost jestli chceme čokoládu nebo čipsy (dáme si obojí, abychom pak mohly brečet, že jsme tlusté) a to, že jeden den jsme šťastné jako blechy a malujeme všude srdíčka/sluníčka a další den z nás jdou blesky. Jsme většinou takové, a asi proto nás máte rádi. Jsme vaše životní štěstí a bez nás by život nebyl takovej...:) My taky tolerujeme váš styl uvažování, který je pro nás neskutečně vzdálený (asi něco takového jako když E.T. volá domů). A přece protiklady se přitahují...jak v partnerské, tak i v přátelské sféře:)











You Might Also Like

11 komentářů

  1. Taky si budu muset asi pořídit do šatníku něco do žluta. Strašně krásně to ten outfit oživí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak žlutou nemám ráda, tak tobě sluší :) Jen ten obličej máš takový vampýrský, ale možná to dělá ta zeď za tebou. Chtělo by to rtěnku ;))

    Líbila se mi část článku o tom, co my ženské jsme/nejsme. Nebudu ovšem přiznávat, že jsem se v tvých řádcích poznala...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Rtěnku jsem měla, ale jsem hodně bledá a s tím toho moc neudělám :( Možná až nebudu mít tolik věcí do školy, půjdu se vyplácnout na slunko :D

      Vymazat
  3. super článek, opět mě totálně dostalo jak všechno popisuješ, vtipně, ale také přesně tak jak to je:)
    Outfit moc pěkný, černá a bílá je vždycky fajn kombinace a sáčko to krásně rozzářilo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Kačí:) Myslela jsem si, že asi budu mluvit z duše více ženám:D

      Vymazat
  4. Moc se mi ten článek líbil.. stejně jako outfit, žluto-černá kombinace mě na tobě hrozně baví.. já ji nosit neumím, protože v ní vypadám, jako včela :D
    A strašně mě baví číst v každém článku, že ti vypadají vlasy a řasy :D jde vidět,že z toho máš vážnou fobii :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Vidíš? tak to jsem si vůbec neuvědomila. Slibuju, že to teĎ do více článků po sobě nenapíšu :D

      Vymazat
  5. Tak to vítej v mém pesimistickém světě, který se týká jen mě. Ohledně ostatních jsem veeeeelmi pozitivní :D
    Moc se mi líbí kouřové líčení :3 Celkově na mě outfit působí moc pěkně, nikdy bych neřekla, že zrzce sluší žlutá....vůbec nevím proč O.o :D <3 Moc pěkný :))
    -EVA
    Rainbow Journeys

    OdpovědětVymazat
  6. Páči sa mi tvoj štýl písania, ide v podstate o fashion článok, no tento tvoj je nabitý samými zaujímavosťami z bežného života. Dobre robíš, že sa nezapodievaš bývaním a prácou, nejak to dopadne, tak je to v každom prípade a s každým a načo si dopredu vyrábať starosti, máme ich v živote dosť aj bez toho. Žlté sako som si chcela na jar kúpiť aj ja, ale tá moja mini veľkosť S príp. XS sa ťažko hľadá a sako, ktoré sa mi páčilo mali najmenšie M, vyzerala som v tom obrovsky a skrátka to nešlo. Inak aj moja skriňa už praskala, ale vtedy sa vždy pustím do upratovania, vyhádžem všetky zbytočnosti a miesto je na svete.

    OdpovědětVymazat
  7. moc krasny nahrdelnik ;) Posles mi odkaz? Ja sice davam prednost lehcimu stylu - napr. ted jsem si poridila tento - https://www.goldeligius.cz/nahrdelniky-z-chirurgicke-oceli/calvin-klein-nahrdelnik-hook-kj06bn010100.html , ale ten tvuj se mi moc libi.

    OdpovědětVymazat