Outfit 7.6 Animal lover

By 15:05 , , ,

Přeju krásnou sobotu:)

Zatímco tento víkend trávím doma nad hromadou knih a dortů (slavíme mamčiny narozky), ten minulý jsme s Lukem zamířili do Zoo Lešná:) Asi jste si všimli, že jsem na zoologické zahrady příšerně zatížená a vsadím se, že minimálně 3 články na dané téma na tomto blogu najdete! :) Lešnou mám hrozně ráda, ale tentokrát mě zklamalo, že zvíře, za kterým jsme jeli - Lemur kata, nebylo doma. A ani Lukiho srdcovku - mývala tam neměli...:( Jediné, co mě fakt dostalo, byl lenochod - kdo neviděl, doporučuju mrknout na video! Je to ňuňánek a chtěla bych si jednou takového lenochoda pořídit. Vodila bych ho na procházky místo batohu♥ Byla by to láska. Měla bych ho místo dítěte a život by byl krásný :)


Fotky byly nafoceny v Zoo a opět se konal věčný boj se světlem - ale nebojte, do dnů budoucích si chci konečně koupit kvalitní foťák, tak snad budou fotky lepší! Btw: Nemáte nějaký tip na foťak? (nejlépe ne moc těžký a za rozumnou cenu)? :) Upřímně řečeno se v tom absolutně nevyznám a nevím, na základě čeho se taková věc vybírá :) #SlépkaTechnik

Kraťasy - Takko, boty - F&F, kabelka + top - H&M, bunda - New Yorker
Ale teď zpět k outfitu - na výlet by se člověk měl oblékat pohodlně - což jsem splnila. Riflové šortky jsem si hodně oblíbila a nosím je často. Do tílka se šněřováním jsem se zamilovala na první pohled, a i když jsem si dala nákupní stopku, nemohla jsem odolat, a tak mě nakonec topík "ukecal" a už si vesele visí v mé skříni...
Kabelku jsem si koupila měsíc zpět - protože velkou černou jsem zkrátka potřebovala! a tak nějak jsem přešla do režimu lenochoda, kdy jsem doslova rezignovala na měnění kabelek (a to jich mám doma tak 40!) a nosím pořád jenom tu jednu, do které nacpu i mrtvolu a komentáře k Ústavě k tomu!







A jak trávíte víkend vy?:)

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Nevím, jestli jsem ti to už nepsala, ale máš nádherný vlasy, jak střih, tak barvu! :) A krásný outfit, šněrovací trend se mi líbí..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Zrovna tady m přijde, že mám ty vlasy hrozně nijaké. Mastné a rozfoukané větrem. Ale moc děkuji ♥

      Vymazat
  2. mně se hodně líbí Olympus Pen, tak uvidíme :) Už přes dva roky fotím Nikonem V1 a taky fajn. Klasickou zrcadlovku jsem nechtěla, jsem střevo na nastavování režimů, apod, takže když si můžu ulehčit práci, tak neváhám.
    red & black outfit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Luci:) hned si to jdu vygooglit:)

      Vymazat
  3. Sluší ti to, to červený tílko je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je super Kači, sluší Ti to :) Momentálně víkend trávím učením a nejspíš i všechny následující dny budou vyplněny touto činností :D.
    Ale po zkouškovým pojedeme s přítelem do Zoo do Dvora Králová, tam jsme ještě nebyli a řekli jsme si, že tam pojedeme za odměnu a pěkně tím výletem započneme prázdniny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať žije to děsivý období jménem zkouškové/státnice/diplomka :( Tak ať ti to jde! a je brzo po všem:)

      Vymazat
  5. Týjo, jsem u Tebe dnes prvně, moc pěkné! Moc se mi líbí Tvůj střih i barva vlásků :).
    V Lešné jsme byli také, ale už je to opravdu hodně let zpět. Já se teď chystám do ZOO u nás v Brně, zde jsem taky dlouho nebyla a už se těším :). Hlavně až vypadnu z domu a bude trošku klid od těch zkoušek :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:)
      A držím palce se zkouškama:)

      Vymazat
  6. Tak dobře, že tě topík ukecal, moc se mi líbí :)
    Naše zlínská zoo je nejúžasnější :) ještě s tou pražskou teda, to jsou mé dvě srdcovky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů, Návštěvy Zoo miluji nejvíce, už jsem dlouho v žádné nebyla ale doufám že brzo s kámoškou vyrazíme do té naší jihlavské, která se za poslední dobu dost změnila. Top je vážně super, určitě bych něco takového na léto brala. Když jsem zahlédla tvoji fotku na FB, hned jsem si říkala v takové zimě a je tak nalehko obléknutá :-), no, u nás je zima, takže ti to sluníčko dost závidím. Černá velká kabelka je rozhodně potřeba. Lepší foťák bych taky chtěla, většinou se spoléhám na recenze protože tomu taky dvakrát nerozumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doma chodím zabalená v dece a topím si - ano, v polovině května :D tyto změny počasí jsou skutečné peklo! Vidíš, díky za tip! Jihlavu si píšu na seznam míst, kam musím zajít:)

      Vymazat
  8. jůůů já chci taky do Zoo :-D byla jsem naposled vloni a už mi to chybí! musím napravit.
    outfit moc pěkný, zaujalo mě tričko, teď to šněrování je docela v kurzu, jak tak koukám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Červená ti moc sluší, ale mám pocit, že ti tílko dělá širší boky. I když to tak vypadá jen na některých fotkách, třeba to je špatným úhlem. Jinak co se týče foťáku, tak být tebou, vsadím spíš na dobrý mobil s lepším foťákem, pokud tedy necheš zrcadlovku, je to nej volba - vždy ho máš s sebou a zároveň má super rozlišení. Známá má Samsung Galaxy K Zoom (nebo tak nějak). Je sice dražší, ale když si vezmeš, kolik bys dala za foťák a kolik za nový mobil, tak ten poměr není zase tak hrozný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boky jako skřín jsou moji specialitou - to už nezměním :D Mám je a vždy je mít budu- Zároveň ale nepopírám, že to tričko skutečně boky ještě více zvýrazňuje - ale když ono je tak pohodlný:)
      Mobil jsem si kupovala takový jaký mám hlavně kvůli fotáku. Takže můžu říct, že fotak mám kvalitní. Ale chci nejspíše zrcadlovku - můžeš mít sebelepší mobil, ale nikdy se to nevyrovná kvalitnímu fotaku:)

      Vymazat