Outfit 7.5 Black is such a happy color darling!

By 11:56 , , , ,

Krásné pondělí:)
Tak co, jak i užíváte jara? Konečně!:)

V pátek jsem poprvé zamířila na konzultace k diplomce - přesvědčená o tom, že už ji mám téměř napsanou - stačí dopsat kapitolu, úvod, závěr a bude! Juchůů.  Ehm...teď jsem ve fázi, kdy mě čekají ještě 3 kapitoly, úvod a závěr, což už tak moc juchů není. Zvlášť když na to mám necelý měsíc a do toho zkoušky a práci. Ehm! Potěšující je ale skutečnost, že jsem byla pochválená za styl psaní a vyjadřovací schopnosti! Prý kéž by všichni psali jako já!!!...ještě teď jsem z toho v sedmém nebi :))
Ale to bych nebyla já, kdybych si nepřidělala trošku více stresu z toho, že nestíhám, tím, že jsem absolutně proflákala víkend. V sobotu jsme s Lukem zamířili do další ZOO - tentokrát do Zlína♥ a nejdokonalejším zážitkem bylo, když jsme potkali kámoše lenochoda, který lezl asi 20cm od nás. S Lukem si podali ruku a já se nad tímto božím stvořením rozplývala ještě půl hodiny a dva dny k tomu (video na insta). Jenom je mi líto, že jsem si ho nenacpala do kabelky a neodešla s ním♥
Šaty - Gate, boty - F&F, kabelka + náhrdelník - H&M, cardigan - Lindex

Za co se omlouvám, je kvalita fotek. Jaro s sebou přináší i hrozně špatné světlo na focení a s tím se bohužel moc udělat nedá. Dlouho jsem přemýšlela, zda je tady dávat, ale pak jsem si řekla, proč je tu nedat, že jo. Můj blog je o mém životě a můj život není o dokonalých fotkách a photoshopu, ale o realitě:)

Obleček jsem si na sebe vzala na víkendovou procházku. Vzhledem k tomu, že do práce a většinou i do školy nosím hlavně kalhoty, když už si oblíknu sukni nebo šaty, hrozně si to užívám. Ačkoliv je jaro v plném proudu, letos mě teda vůbec nechytla vlna "barviček" (jako loni), a tak 90% mých outfitů je složených z černé, bílé, šedé. Každé ráno se oblíkám s myšlenkou, že bych už konečně mohla vyvětrat květinové sáčko, mint kabelku, růžovou košili, červené tílko...ae nevím proč, vždycky se nakonec převlíknu do černé nebo bílé. Jinak už to asi ani neumím. Letos mě jarní nálada minula, tak snad přijde aspoň ta letní :)











You Might Also Like

8 komentářů

  1. moc ti to sluší :) černá je vždycky fajn volba.
    white tones

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky outfit! Uplne te chapu,taky se nejak zatim nedovedu nadchnout pro jarni vesele barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit se mi líbí moc, super. Přesně trefa do mého vkusu :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek, však umíš psát skvěle i tady:)
    a pěkný otfit, nevadí mi, že je bez barviček.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to, moc hezké šaty!

    OdpovědětVymazat