Instapost 2.0 All I wanna do is eat, sleep and drink cuba libre without cola!

By 19:48

...co bych řekla o dubnu? Že kdyby se škrtl a vůbec nebyl, popř. byl v nějaké poloviční verzi, zase tolik by se asi nestalo...:D 
Nepopírám, že jsem zažila hromadu vzrušujících věcí, akcí, příležitostí... pořád jsem někde lítala, jezdila tam a zpět a zase tam, víc jak 4-5 hodin denně jsem naspala málokdy a několika hodinové sezení na jednom místě mohlo znamenat leda tak jediné - psala jsem diplomku!...ale tak nějak mi začíná docházet, že i když svůj vzrušující život miluju, někdy bych fakt potřebovala aspoň na týden vydechnout. Nic nedělat, nic neřešit, neprožívat školu, práci, starosti, zubaře, doktory, s nikým se nehádat, nebrečet...nic...protože i moje slzné kanálky si potřebují dát pauzu :D...všechny diskuze na dané téma bych zakázala, kdo by to porušil, byl by těžce sankcionován :)

Zkrátka a dobře si potřebuju užít trochu té klasické nudy. Víkend, který strávím v posteli s filmem (poslední film jsem měla rozkoukaný týden - každý den jsem si dala pár minut a ve finále zjistila, že nevím, o čem to vlastně je), týden, který bude tak hrozně nudný, že bych začala klidně číst i Babičku (nejhorší kniha na světě - po encyklopedii hadů). Neříkám, že bych bez jakéhokoliv vzrůša chtěla žít věčně, to rozhodně ne. Nejsem člověk, co by poseděl na jednom místě. Ale občas by se prázdniny hodily. Proto se tak hrozně těším až odevzdám diplomku, udělám poslední zkoušky, prolistuji stránky cestovky a najdu si nějaký pořádný Last minute u moře, kde budu jen ležet a žrát (ono je to dost smutný, že ani na to jídlo už není čas :D či chuť)...:)

1//Není nad domácí tortilky - jednou za čas mě vždycky chytne období, kdy jsem tortilová, a to bych se jich mohla ujíst
2//A další věc, které bych se mohla ujíst, jsou kyselé bonbony..♥ moji každodenní kamarádi


3//Hubnutí do burky...rozumíme si, že jo:)

4// Po dlouhé době jsem se setkala i s Luci. Och, jak mně ta holka chybí...pamatuju si, jak jme spolu trávily hromadu času, chodily fotit, dělaly kravoviny..a teď nás škola rozděluje :(
5// Velké setkání s Pájou...sice bydlí ve vedlejším pokoji, ale i tak se občas musíme jít projít ven, že jo:) Abychom nezasmrádly a nepřihnily...
6// Každý správný instačlánek by mě začít květinami..nebo jídlem...SPLNĚNO! :) Nejkrásnější balerínky, co jsem kdy měla v botníku - a teď i ty nejkrvavější..haha:)
7// Být za dámičku? Ani ne. Podpatky jsem vyměnila za tenisky a baleríny za papučky...

8// Když jsme u těch věcí, tak jsem si objednala nový kryt na mobil. Miluju ho. Ne nadarmo mám přezdívku surikata - čumím totiž úplně stejně jako toto božské stvoření♥
9// A taky jsem si koupila novou kabelku..co na tom, že tu stejnou mám i v zelené. Je pohodlná, prostorná a nacpala bych do ni i půlku mrtvoly a princeznu k tomu..

10//Taky jsem si vytřídila kosmetiku v jedné z mých domovin. V té druhé mám asi tak stejný počet rtěnek, lesků, másel a balzámů :D
11//Můj první CC ve sbírce...co na něj říkám, si můžete přečíst >>zde

12//Tento měsíc jsem se také pustila do velkého hodnocení přípravků na vlasy. Pokud by vás zajímalo, jak vypadá moje denní rutina, a jaké tipy na vlasovou kosmetiku vám dávám, nezapomeňte mrknout na >>článek
13// Pravidelně sama sobě opakuji, že je na čase začít spotřebovávat laky na nehty a ne si kupovat pořád nové..ehm...tento bod se mi moc nedaří :D

14//Malá rada - NIKDY! opravdu nikdy si nekupujte tento lak na nehty. Je to katastrofa. Více na mém instagramu..
15// Parfémový speciál...>>klik

16// V dubnu jsem taky navštívila olomouckou Flóru. A ačkoliv na kytky (kromě tulipánů, růží a kaktusů) moc nejsem, moje srdíčko zaplesalo radostí. Bylo to opravdu nádherné♥ Na fotočlánek můžete kouknout >>tu

17// Kromě Flóry jsem taky navštívila velký sraz motorkářů, který byl v Havířově. Je to hrozná stylovka, když fičíte v autě, vedete průvod a za vámi jede 1200 motorek. Navíc nám přálo počasí, takže za mě moc povedená akce :)
18//Kromě motorek jsem taky navštívila hory (ano, já...hraju si na kamzíka..), kde jsem si na jedné akci hrála na maskéra :D Původní plán "nakreslete dětem nějaký roztomilý zvířecí obličej", skončil jako "udělejte z dospěláků stádo zombíků":)

19//Taky jsem si koupila svoje první kolečkové brusle, polámala se jako mraveneček, ze zadku se mi stalo velice citlivé místo, ale žiju!!! Od té doby jsem na tom sice nestála (čas je drahý, ale jsem štědrá - zaplatím dost:), ale už teď se nemůžu dočkat, až mi bude přát počasí a konstelace hvězd, a já ty svoje boky jako skřín vytáhnu zase vyvětrat:)
20//Na začátku roku jsem si dala předsevzetí - chodit se pravidelně barvit. Zatím se mi to daří, ale asi začnu omezovat ten kofeinový šampon. Po 2 týdnech už mám zase odrůst :D (příští článek bude recenze :D )

21// Když se potřebuju odreagovat, vyřvat, zanadávat, utřídit myšlenky, chodím nejčastěji někam k vodě - krmit kachny (ne, sebe opravdu ne). Je to neskutečně uklidňující.

22// Krmení kačen v praxi:) Vzhledem k tomu, že my dva tak nějak všechno slavíme s předstihem, slavili jsme prvního máje už 30.4. Ten den nám přálo počasí, a tak jsme si udělali pravý ostravský piknik..i když většina jídla skončila stejně v krčkách těch potvůrek s křídly a tlapáky :D

23//Velký návrat do školních lavic♥ Konečně jsme se zase sešly. Už mi ty moje holky chyběly :( Ufonek & Verušák...
24// Pálení čarodějnic..přiznávám, že jsem měla trochu strach o svůj život :D

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Krásne fotky! Milujem random príspevky s fotkami! :) Ale musím ti oponovať lebo Babička je strašne pekná kniha :)

    http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek a krásné fotky! No vidíš, já mám třeba vzrůšo 14 hodin denně v práci, pak se dovalím domu a jsem ráda, že jsem ráda..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejky, 14 hodin v práci musí být na zbláznění :( To ti teda nezávidím :(

      Vymazat
  3. fajn fotky :) hlavně tedy u těch, kde máš sladkosti, mne pěkně honí mlsná :)
    grey & elega

    OdpovědětVymazat
  4. super článek, mám ráda tyto tvoje shrnutí.:) a navíc jak to píšeš, tak vtipně:D že se člověk při tom zasměje:)
    Přeji ti hezký den:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..děkuji:) Vždycky se snažím působit aspoň trochu pohodově, vesele a vtipně :)

      Vymazat