10 beauty facts about me

By 12:06 ,

Tag jsem objevila u Veru:) a v rámci prokrastinační chvilky jsem se taky musela zapojit:) Příště už čekejte normální článek - nejspíše recenzi :) nebo tak něco. Teď jsem ve fázi "nestíhám nic, tak na mě nemluvte, jinak budu brečet" :D - dopisuju diplomku a učím se na nejvíc těžkou (pro mě) zkoušku na světě a přiznávám, že mi z toho lehce hrabe! Jinak si nedovedu představit, proč nálady měním každým pět minut, rozbrečí mě otázka "Jak se pořád máš, zlato?" a chvíle "sežeru všechno, na co narazím a je mi fuk, zda to je k jídlu nebo ne" střídají dny, kdy nejsem schopná pozřít ani rohlík (leda milku...což se dostáváme k problému, že potřebuju jít na odběry krve, ale mám strach, že mi zjistí šileně vysokou hladinu cukru a cholesterolu a pošlou mě na odtučňovací tábor :D).


1. Mám okolo 60 rtěnek (ne-li víc). Většinu z nich ani nepoužívám (protože u mě vyhrávají 4 nude odstíny, které nosím pořád dokola), ale pořád si kupuju nové a první měsíc jsem z nich nadšená. Pak jdou do šuplíku. Jen některým se podaří zůstat stálicemi. 
2. Mám fobii, že mi jednou úplně vypadají vlasy a řasy, takže přiznávám, že jsem asi trochu závislá na různých pečujících přípravcích.
3. Moje vlasy odmítají zrzavou barvu - i kdyby mi kadeřnice nalila na hlavu oranžovou barvu na stěny, vlasy se vždycky vymyjou a stanu se zlato-hnědo-zrzovláskou
4. Nemám ráda Kosmetiku Avon. Mám s ní jenom ty špatné zkušenosti! Stejně jako mě už několikrát zklamala značka Max Factor.
5. Nesnáším krémování - obličeje, těla, rukou! Před každým randíčkem či větši akcí se musím hrozně přemáhat! #MužiVažSiToho


6. Hrozně nerada chodím do parfumerii - mám  vždycky pocit, že tam na mě koukají jako na nějakého sockouna. Pocit bezpečí mám jenom, když tam jsem s mamkou. Je to takový můj zachránce:)
7. Moje původní barva vlasů je hodně tmavě hnědá - skoro až do černa, ale absolutně mi nesluší.
8. Nemůžu se dočkat, až jednou budu bydlet sama/s nějakým přítelem a budu mít šatnu přes celý jeden pokoj a obrovský kosmetický stolek na veškerou moji kosmetiku.♥
9. Do drogerii nejraději chodím s chlapem - povětšinou mě totiž odtáhne rychle pryč nebo mi položí otázku, zda danou věc skutečně pořebuju. Jasně, že nepotřebuju!
10. Nedokážu vyjít mezi lidi bez makeupu (řasenka, makeup, tvářenka, korektor). Prostě to nejde. Mám blok a pocit méněcennosti. Abych něco takového udělala, musím být v těžké depresi, pak si to neuvědomuju! #MalýPsychopat 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Pobavilo. V parfumerkách to mám občas stejně. Viním z toho prodavačky, které se na člověka dívají jako na zloděje a pak ještě blbě radí :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, jsem ráda, že ses do tagu zapojila :) Dříve jsem mazání taky neměla ráda a nemazala jsem se, ale měla jsem pak už fakt suchou kůži, takže se od té doby mažu pořád a už si myslím, že si přítel říká, že jsem blázen :D vždycky mi říká, že jsem celá nabalzámovaná :D.
    Taky moc nechodím do parfumerií, mám ten stejnej pocit jako ty :D :D
    A tak to já nenalíčená vylezu ven mezi lidi úplně v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super tag! Taky musím být alespoň trochu nalíčená nebo si dát brýle na oči.

    OdpovědětVymazat
  4. Článek pobavil. :D Jinak já jsem také blázen do rtěnek, které nakonec vůbec nepoužívám.
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Zrovna dneska jsem si koupila další..a lesk na rty :D opět jenom proto, že likvidovali zásoby a obojí bylo za 16 Kč :D

      Vymazat
  5. Hahaaa, tak toto bylo super vtipné =), pobavilo moc..a ty parfumerky máme na stejno =D
    Jinak teda, šatna přes celý pokoj a velký kosmetický stolek..to bude chtít asi hodně velký vlastní byt =D
    Držím palce se školou ;) a s pažravými chvílemi si nedělej starosti, na tobě to stejně nepůjde poznat =)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ano, s velkým bytem počítám - už jenom proto, že mám toik zákonů a knih, že se mi nevejdou ani do dvou pokojů, ve kterých střídavě bydlím :D Nedávno jsem musela "odšroubovat kus stolu", abych všechny ty knihy na diplomku měla kam dát :D
      Děkuji za takový kompliment - bohužel se ale domnívám, že pařravé chvilky na mně poznat jdou - nebo už brzo půjdou :D

      Vymazat
  6. Zajímavá fakta :) Co se Avonu týká, nemůžu si vynechválit barevný balzám, zatím nejlepší, který jsem vyzkoušela..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super tag :-) Taky nerada chodim do parfumerii nebo malych obchudku, kde vetsinou nikdo neni a prodavacky mi stoji za zady :-D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekný článok a blog :) naozaj som unesená :) ja som po dlhom čase objednávala niečo z Avonu a zatiaľ som spokojná :) Na svoje vlasy využívam nespočetné množstvo prípravkov :)

    P.S. Nedaruješ aspoň 3 rtenky? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty vždycky pobavíš :-) s bodem č. 6 to mám podobné, hlavně když člověk vejde třeba v Praze někam do parfumerky hned na tebe hážou arogantní pohledy "ha, ta socka na to nemá". Rtěnek mám taky hodně a popravdě používám jen pár jich.

    OdpovědětVymazat
  10. Super TAG! To by mě zajímala tedy ta tvá natural barva..:)

    OdpovědětVymazat
  11. milý článok :) ale vôbec sa neobávaj výjsť na ulicu bez makeupu :) ver tomu, že nikto by to ani nevnímal...to len my ženy máme ako píšeš, taký blok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat