Photodiary 1.9 I just love weekends...

By 12:29

O tom, jak mě hrozně baví víkendy, už asi víte. Zatímco týdny jsou čistě pracovně-školní s hromadou povinností, víkendy si snažím užívat (až na ty, které trávím nad školou).
Zatímco minulý víkend byl čistě pracovní (akce na horách & motorkářský sraz v Havířově), tento víkend jsem strávila flákáním. Dokonce tak moc, že jsem v pátek odpoledne zavřela maily, školní webky, dokument s diplomkou, účet na vinted, odhlásila se z bloggeru, facebooku...a až na instagram, jsem zanevřela na všechny sockosítě...všechno jsem zas otevřela až v neděli večer...a musím říct, že ten pocit byl hrozně osvobozující! 


Celá "flákárna" začala v pátek večer, kdy jsem zašla vyzvednout muže na vlakáč, a protože bylo hezky, zašli jsme kachnám hodit véču (ano, opravdu jsme krmili kachny pod barákem na trávě a spolubydlové nás fotili z balkonu, ptž si mysleli, že nám hráblo) a projít se večerním Olmíkem.


Po sobotní vydatné snídani jsme se rozhodli, že když už je venku tak hezky, nebylo by k zahození zajít omrknout olomouckou Flóru. Ač na květiny zas tak moc nejsem (krom tulipánů, růží a kaktusů - nečekejte, že byste mě někdy potkali, jak okopávám záhonek nebo sadím muškáty :D ), přišlo mi to jako dobrý nápad - a taky že jo! Ta Flóra za to prostě stála! Spousta barevných květin, kaktusů, sukulentů..a hlavně taky langošů, frgálů, zmrzlinek a dalších věcí, co bych jako správná blogerka jíst neměla, protože to není kůl (a fotogenický) a hlavně po tom roste prdel :D  


Původně jsem si myslela, že to sfoukneme rychle a zbude nám hromada času na poflakování, ale tak nějak jsme tam strávili 5 hodin. Nejenom kvůli velikosti celého výstaviště, ale také kvůli počtu lidí, kteří měli stejný nápad jako my. A tak o hromadné tlačenky nebylo nouze:)


Kromě výstavy květin, tam byla i spousta stánků se zahradnickými potřebami, ovocem, sazenicemi...ae taky se tam prodávaly kamenné krby a kabáty :D




A taky jsme tam potkali nějaká ta zvířátka - papoušky, želvy..a pana krokodýla...











Po celoodpolední Floře jsem se rozhodla, že překonám svoje já a udělám něco, co nečekal ani můj muž, ani moji rodiče - koupila jsem si kolečkové brusle :D A tak mohla začít ta obrovská šaškárna na téma "Slečna KejTa sportuje" :D Zatímco Luk  je sportovec v lenochodím období, já jsem rozený lenochod, a proto jsem byla doposud bruslením nepolíbená (lední brusle, které jsem zkoušela v zimě nebudeme zmiňovat, to mi moc nešlo).


Učit mě něčemu novému je hrozně těžké - většinu času se "nenechám poučovat", ječím, že vím, co mám dělat a po 2 minutách dané osobě řeknu, že to raději budu trénovat a zkoušet sama, tak ať jde pryč a nečumí. A tak jsem sebou taky párkrát třískla o zem a můj zadek je teď jako bod G - stačí se ho dotknout a já začínám řvát :D Ale já se nevzdávám. Určitě si ty brusle ještě někdy obuju :D Nejlépe až přestane sněžit a já nebudu ráno 20 minut škrábat auto :D



Btw: jen mě trošku mrzí, že ty brusle nejsou zelené nebo červené :D ale to už bych byla až přehnaně obří slépka :D plán totiž zněl jasně "hlavně nic růžového".


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Kdo by nemiloval víkendy, že =D
    No příští cestu přes Moravu si musíme udělat zastávku v Olomouci..tolik kaktusů, fakt? Ach!!! <3
    Díky za tip =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky ;)

    mám nový blog a potešilo by ma ak by si sa tam stavila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. no tak to bacha :D brusle jsou pro mne absolutně zapovězený, stála jsem na tom dvakrát a pokaždý jsem si narazila zadek :D
    vzkaz mému mladšímu já

    OdpovědětVymazat
  4. Kolečkový brusle mám ráda, ale taky už jsem párkrát skončila na zemi :D Líbila by se mi ta prohlídka květin

    OdpovědětVymazat
  5. S těmi bruslemi vím, jak ti je. Já se na nich učila tak tři roky zpátky. Loni jsem se pak učila na lyžích a letos zkouším brusle na led. Jsem jedno velké bebí :D Ale stojí to za to, naučit se něco nového. Mě to vždy obohacuje :)

    OdpovědětVymazat