Outfit 7.4 Me & my boyfriend

By 17:48 , , , , , ,


Víte, nikdy by mě nenapadlo, že bych si mohla žít jako princezna. Že jednou budu pro někoho skutečně důležitá. Dokonce tak, že bude ochoten mi dělat radost ať už malými gesty (které jsou ve finále ty nejkrásnější), tak i těmi velkými.
Že nastane den, kdy dostanu kytku a nevyslechnu si sáhodlouhý komentář na téma, jak jsou kytky drahé, a jak je to vlastně neekonomické, když musíte utrácet za něco, co ani nevydrží. A jak jsem hrozně otravná, když po nějakém tom gestu (třeba té kytce) toužím. Celý život jsem si žila ve své bublině s názvem „no jo, muži!“..a věděla, že po nich raději nic nemám chtít! Když něco „nejde“, tak to prostě nejde! , a když něco chci, tak si to 20x musím připomenout, protože chlap ti do hlavy nevidí a vlastně ani vidět nechce a vyhýbá se tomu jak narcis špinavému zrcadlu. Nikdy jsem se z toho nehroutila ani nepobrekávala. Brala jsem to tak.

Ale pak se něco změnilo. Nevím, jak se stalo to, co se děje teď, ale najednou nám ve svém životě muže, který mě nezásobuje slovy „to nejde“, „nechce se mi“, „co zas chceš“, „nemůžeme se raději celý víkend válet v posteli?“ „přines mi pivo“. A vlastně ani nestačím zírat, jak jsem se zvládla přeorientovat od svého osvědčeného „typu mužů“ na někoho tak odlišného.

Nejsem materiální člověk. I když oblečení, kosmetiky, bot a všeho mám hromadu, nejsou to věci, které by mě tak úplně dělaly šťastnou. Spíš jsou to takové moje pokusy o jinou formu štěstí. Nefungující. Takže nemůžu říct, že bych snad někdy strádala jenom proto, že bych chtěla kabelku od Michaela Korse a žádný mi ji nechtěl koupit. To ne. Materiální dárky jsem si nevydupávala (ale co si budeme – vždycky potěší a vykouzlí úplně jiný typ úsměvu), stačila mi gesta, slova, činy. A najednou? Najednou mám tak nějak všechno a nestačím se divit…


Kabát + vesta - New Yorker, tílko - F&F, šperk - Takko, kabelka - H&M, kalhoty - DIY, boty - Sinsay



 ...Ono když se kvůli vám někdo naučí vařit vaše oblíbené jídlo...
...Vyzvedne vás totálně opilou na koncertě a počká s večeří, i když sám umírá hlady a vy k tomu hrozně falešně zpíváte...
...když vás vezme na kluziště, protože miluje bruslení, ale vy jste ten nejhorší parťák, páč na tom stojíte skoro poprvé, takže pořád padáte a jste roztomilí asi jako napůl oholený křeček, ale on se za vás nestydí...
...je ochoten s vámi lítat po drogeriích..a nekomentuje, že máte v košíku 5 skoro stejných odstínů laků na nehty...
...chápe vaši neustálou nerozhodnost – a toleruje ji! A i když stojíte u skříně a brečíte, že nevíte, co na sebe, tak vám řekne, že jste krásná. I když ze všech těch modelů nakonec vyhrálo pyžamo s krtečkem a nasraný xicht ala „nikam nejdu, nemám si co oblíct“…
...když je ochoten vás objímat celou noc, protože jinak spát prostě neumíte…a nechtete!
...když ví, jaká je vaše nejoblíbenější příchuť bonbónů a ochotně vám je nechává na dně pytlíku...
...když řekne, že jste skvělá řidička…ne, to chlapi nedělají!
...když přijde s nápady na výlety, které by vás nikdy ani nenapadlo namítat, ale jsou dle vašeho gusta...
...když řekne vtípek, nad kterým by každý nechápavě vrtěl hlavou, ale vy chytnete půlhodinový záchvat smíchu, protože máte úplně stejný (a nikým nepochopený) humor...
...když vám koupí hodinky, abyste za nim nechodila pozdě...a náhrdelník, po kterém slintáte...boty, které milujete..a květiny, kterými se přesně trefí do vkusu...
...když vás pokaždé něčím překvapí...i třeba tím, že vám strčí mobil do nabíječky, zatímco se koupete...a ustele postel, protože ví, že jste posedlá stlaním postelí...
 
.........tak si říkáte, že to nejspíš asi bude láska.........trochu jiná forma lásky, než ve vašem životě byla doposud…

Nevím, jak dlouho spolu budeme. Nevím, kam nás vítr odfoukne...nevím, kde nás naše kariéry nasměrují. Nevím, co bude zítra. Jedno ale vím. Žiju si svůj vysněný život po boku svého štěstí…a i když každé modré nebe má své mraky, vždycky nastane den, kdy zase vysvitne slunce...



A outfit? Rifle důvěrně znáte. Jakmile se teď oteplilo, sundám je zase až v zimě :) Novinkami jsou nová vesta zakoupená v Praze v NY. Slipony ze Sinsay a kabelka, která je tak trochu vlastně mamčina! :)







A abyste věděli, že i můj přítel je stylař a s oblíkáním to umí, přidám tu i dvě fotky jeho oblečku. Zlato? Nečum! Jen doufám, že mi teď od tebe nepříjde žádná naštvaná zpráva o rozchodu a návrh na vypořádání našeho společného jmění ve formě plyšáků, dárečků a tvých triček v mé skříni :D Ťuťuňuňu
Bunda - Zara, boty - CCC, pásek - C&A, kalhoty - H&M, košile ??


You Might Also Like

14 komentářů

  1. To je taková krása! Moc ti to přeju a držím palce, ať vám to vydrží :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Domi :) A na GA určitě kouknu:)

      Vymazat
  2. Jůva, Kači, to vám moc přeju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce s chlapom, ja som mala takého bývalého, ktorý bol pozorný vcelku dosť, ale kvetov som sa akosi nedočkala, bol to boháčik, ale nevydržali sme spolu, naše svety boli dosť rozdielne, takže sme to priateľsky ukončili, ostali sme kamaráti a pohli sme sa ďalej, no tak pozorného chlapa ako opisuješ ty je fakt ťažké nájsť, takže sa ho pevne drž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu si hrát na kliště, neboj :D
      Někdy si prostě uvědomíš,že pro tebe hodně důležitý člověk je lepší kamarád než přítel. Taky jsem to tak měla:) Ale už je to dávno.

      Vymazat
  4. tak to je vážně skvělý článek, málem mi i ukápla slzička, jak je to dojemné, jsi šťastná a tak to má být:) máš skvělého chlapa a myslím, že za ty fotky tě "nezabije" :-D a jste stylaři oba, to jo, oboum to sekne.

    Seomethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ta červená ti hrozně sluší Kačí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za velice pozitivní a povzbuzující komentáře :) Hrozně si toho vážím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jste moc krásný pár Kači! :) Článek jsem úplně zhltala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, mne sa najviac pacilo, ze si si spravanie voci tebe u svojho priatela vsimla, ocenujes ho a neberies to ako samozrejmost. Myslim ze potom aj ty velmi rada robis prenho veci alebo cinnosti, ktore vies, ze zase potesia jeho. A to je super vztah!


    OdpovědětVymazat