Outfit 7.3 All I wear..

By 9:53 , , , , , , , , ,

Možná se divíte, co se děje, že se poslední dobou na blogu neobjevují žádné outfit posty. Hmm..Důvod je jasný. Není čas - sladit dva domovy, jednu mezizastávku, práci, školu, psaní diplomky, kámoše a kámoše v rolích fotografů, není jednoduché. Zvlášť poslední dobou, kdy si začínám až příliš uvědomovat, jak mě tlačí čas a začínám šíleně hysterčit, protože prostě zkoušky, diplomka, státnice...podejte mi kyblíček, potřebuju si blinknout! Jsem stresař, vždycky jsem jim byla, a tak toto období nenazývám obdobím růžových poníků a Barbínek na svatební cestě. Kéž by mě to ale aspoň odnaučilo prokrastinovat!

Proto dnešní post bude úplně jiný. Ukážu vám tu, co jsem poslední dlooouhou dobou nosila, ale nepůjde o dokonalé profi fotky, jak tomu v poslední době bývá, ale půjde o selfíčka cvaknuté před odchodem z domu. No, tak snad mi to odpustíte :)

Na přednášku do školy:)
Výrazné naušnice si žádaly jednoduchý zbytek outfitu. A utěrku v pozadí, které jsem si všimla až při psaní tohoto komentáře:D
Tričko - New Yorker, kabelka + náušnice - H&M, kalhoty - F&F

Na lítačku do města...
Vínová byla moji nejoblíbenější barvou celý podzim i zimu. Teď na jaře mě pro změnu zase víc láká žlutá a černá a zelená a černá!
Tričko + šperk - F&F, sukně + kabelka + kabát - H&M, boty - ???

  
Pro jednou zase do školy...
už v tu chvíli jsem šla pozdě...ale hlavně, že jsem stihla selfíčko!

Tílko + sako + bunda - New Yorker, kabelka - H&M, kalhoty - F&F
Na kafčo...
Oblíbený "županový úlovek" z Lindexu za stovku! No i kdybych v tom měla chodit do postele, tak se to za tu cenu vyplatí :D  Kritika se mu sice nevyhýbá, ale i tak to je moje láska. Ať si každý říká co chce.
Tílko + kalhoty - F&F, kabelka - H&M, kimono - Lindex, boty - ???
Na nákupy do kauflandu (pobouřit důchodce)...
Ty kalhoty pro bezdomovce mi přes zimu hrozně chyběly :( Ještě, že už začalo jaro a můžu je zase nosit do roztrhání..haha...
Šála - caliope, kalhoty - DIY, boty - New Yorker, svetr - Takko, klobouk - C&A
Na rodinný oběd...
Takové to, když se dozvíte, že je venku sníh až z instagramu, protože celé dny sedíte v knihách... :)
Svetr - Camaieu, tílko + šperk - F&F, boty - ???, sukně - H&M
Na rande...
Udělá se hezky, máte radost - můžete jít vyvětrat nový kabát a lodičky...hmm..jenže další den začne zase mrznout :D #Apríl!
kalhoty + kabát - New Yorker, šperk - H&M, boty - Tamaris, šála - ???, kabelka - F&F
Na pochůzky po městě...
Když ne župan, tak aspoň přehoz na postel..:D Nemůžu si pomoct, ale mám hroznou slabost pro všechny ty volné vytahané cardigany, do kterých se jen tak zachumlám a klidně můžu do minuty usnout...
Kalhoty - F&F, cardigan + kabelky - H&M, šperk - I am, tílko - New Yorker
Na nákupy s holkama...
Ano, skutečně mám podobné kalhoty ve 4 barvách :D Vínové, černé, modré a petrolejové. Když já si nemůžu pomoct, jsou tak hrozně pohodlné (ale nejvíc ty černé - ten zbytek se hned vytahá!)
Vestička + kalhoty - F&F, náhrdelník - Takko, kabelka - H&M, tričko - C&A
Na rychlý nákup či do práce...
...s šátkem, na kterém je celý svět ♥ a v botách, které mnozí z vás nesnášejí, ale já se jich vzdát nedokážu - zvlášť když vstáváte ve 4 ráno, všude je nasněženo, odhrabujete auto a jedete do práce, kde budete lítat po venku...
Šátek + kalhoty - F&F, boty - CCC, kabelka - H&M, tričko - New Yorker, svetr - Takko
Jak jsem šla poprvé do knihovny a až v páťáku jsem se dozvěděla, kde ta knihovna vlastně je...
Sice jde o trošku starší fotku, ale tento "školácký" styl jsem si zamilovala a nosím ho často :)
Sukně - New Yorker, tílko + svetr - H&M, náhrdelník - F&F

Po sto letech na zákusek...
dlouhé sukně moc nenosím, vlastně mám jen dvě, které vytáhnu příležitostně, ale když už si nějakou z nich vezmu, tak si to hrozně užívám. Jsou pohodlnější než kalhoty a nemusíte se bát, že vám někde něco vyleze, když se ohnete nebo se zvedne vítr...:)

Když se udělají tropy...
Miluju ty krásné dny, kdy se chodí jenom v tričku nebo v lehkém svetříku. Mám je radši než horké léto!






















You Might Also Like

10 komentářů

  1. no nato všetko sa pekne obliekaš (keď nestíhaš fotiť) a dôležité je, že to berieš s humorom :)) btw možno by som ešte niečo aj s vlasmi vymyslela, ale chápem, že nemáš čas :D inak si fešanda a v každom pekne vyzeráš :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) a co mam udělat s vlasama? ;-) Ted jsem si je nabarvila..jestli myslis odtost :-)

      Vymazat
  2. Líbí se mi tvůj styl! Držím palce se školou! Líbí se mi modrá a vínová sukně a taky outfit s vínovou šálou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takovýhle typ článku se mi líbí mnohem víc než ty typické outfitové! :) Máš skvělý vkus :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ty si neskutočne nádherná! A úžasne sa obliekaš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kači :), Tvůj styl oblíkání se mi líbí moc a uvítám častěji tyhle selfie fotky, protože se mi formát článku moc líbí a vůbec mi nevadí, že nejsou profi, ale cvaklý na rychlovku. A kočka jsi prostě všude :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé....moc vám všem děkuji:) Mám radost, že se článek líbí. Aspoň vím, že až budu mít víc fotek, můžu zase uveřejnovat selfíčkové outfity :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny outfity jsou super! Kdybych měla zvolit jeden, byl by to asi ten třetí s bundičkou!

    OdpovědětVymazat