All about perfume...

By 14:01 , , , , ,

Vůně a parfémy - to je moje. Miluju ovocné a květinové vůně a potrpím si na drahé parfémy. Stejně jako každá žena, i já velice ráda parfémy dostávám (a nerada si je kupuju – nevím proč, ale ztrácí to pro mě to pravé kouzlo, považuji to totiž za druh věci, která by se měla dostávat a darovat). Naštěstí u nás doma vládne takové pravidlo – parfém ke každým narozeninám/vánocům, takže vlastně vůbec „nestrádám“ a občas i něco daruju :)



Mým zimním favoritem je Calvin Klein - Euphoria, který voní tak smyslně, že mi vůni pochválil už nejeden chlap (a taky se mě nejeden zeptal na její název - dárek pro přítelkyni :D ). Ačkoliv je to vůně úžasná, hodí se spíše na zimní dny, elegantní akce, plesy, schůzky... volím ji ve dny, kdy chci udělat dojem, zaujmout. Složená je například z fialky, orchideje a granátového jablka.


Na jaře a v létě upřednostňuju něco lehčího - a mým favoritem je Nina Ricci. Vlastně ani nevím, zda to je jarní vůně - já ji totiž používám celoročně a i když mám několikátou láhvičku, stále se ji nemůžu nabažit. Nejvíce mě na ni fascinuje, že fakt na těle a oblečení vydrží a nebolí z ní hlava. Navíc ji i tak nějak mám spojenou se svým mužem – když jsme spolu začínali, nosila jsem zásadně jenom jeden parfém – aby si mě zapamatoval podle vůně. A vlastně jsem to tak měla vždycky, takže co rozchod, to změna parfému :D Ninu vyměnit nechci, takže.... :D


Dalším jaro/letními favority jsou toaletky Escada - nevím, která z nich mi voní nejvíc, miluju totiž všechny. Cherry in the air, Taj sunset, Rockin Rio i Moonlight sparkle. Až na loňskou vůni Born in paradise a letošní novinku, jsem vystřídala všechny. Několikrát. Na vůních mi vyhovuje, že jsou lehké, jemné, rozverné a veselé. Všechny mají sladký mladistvý nádech, který je pro mě prostě charakteristický. Escada byla můj první opravdový dražší „parfém“ (teda spíše toaletka) a od té doby je to srdcová záležitost.


Pokud bych ale měla jmenovat vůni, která je mým absolutním favoritem a vůni snů, je to Armani - Si Intense. Šílenství kolem klasické Si se mi vyhnulo, ale jakmile jsem poprvé ucítila Intense, věděla jsem, že jsem našla svoji životní lásku (kterou mamka dostala k Vánocům a já tiše slintám dá se vůbec slintat hlasitě?:) Je to vůně, kterou mám na svém wishlistu, a tak nějak doufám, že bych si svůj seznam přání mohla splnit za státnice:)


Mým dalším vysněným favoritem, je i Calvin Klein – Downtown, protože cedr, fialka, hruška a citron mi k sobě neskutečně sedí! Na první „čuch“ mě sice moc nezaujala, ale napodruhé se vryla do paměti. Takže pokud mi někdo bude chtít nabídnout spolupráci s parfémy Calvin Klein, nebudu se zlobit :D Haha..

V moji sbírce parfémů a toaletek, je mimo jiné i Karl Lagerfield či Lanvin Eclat D´Arpege, ale abych byla upřímná, těmto vůním, které jsem dřív tak milovala, teď nemůžu přijít na chuť.

A jak parfémy kupuju? Asi budu znít jako hrozný barbar, ale parfém bych v parfumerii nekoupila. Tam chodím jenom pro kosmetiku a „očuchat“ nové kousky. Parfémy kupuji přes internet – nejčastěji na Parfums, protože výdejnu mám „kousek“ od baráku (v Ostravě :D ), ale nepohrdnu ani elnino.czxparfemy.cz či jiným online obchodem.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. taktiež ulietavam na drahých parfémoch, len zásadne z parfumérky :) kolovala aférka že niektoré na parfums sú fejky a inak voňajú, tak parfums bez slova ich vzalo späť :) neviem či by si parfums dovolilo dať niekedy o 60% lacnejší parfém, to mi príde odveci :) a u mňa vedú všetky Armani Si, najlepšie vône na svete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak o tom nic nevím. Na parfums jsem si navykla, protože tam s mamkou nakupujeme parfémy a já si tam objednávám kosmetiku. O aféře jsem neslyšela a ani se nám nestalo, že bychom koupily fejk :O Spíše máme zážitek, kdy si mamka koupila Chanel v kamenné parfumérce, a pak zjistila, že to po chvilce přestane vonět. Byl to sakra drahý parfém a oni si za tu cenu dovolili toto :/ Podle fotek na netu jsme dokonce zjistily, že je to klasický fejk!

      Vymazat
  2. Z tvých parfémů mám nejraději Ninu Rici. Obecně mám ráda všechny sladší květinové vůně, je to moje slabost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jsi si pohrála s fotkami. Moc se mi líbí. Tyto parfémy vyzkoušené nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Velice povedený článek. I já jsem na ty dražší vůně, levné Avony nebo Playboye prostě nesnáším a je pro mě utrpením sedět vedle někoho nastříkaným těmito vůněmi. Escadu miluji a Ninu taky ale spíše její jablkové parfémy. Velice povedené vůně má Paco Robanne, ať jde o 1 milion, Olympeu, pánský Invictus, mají tyto parfémy něco do sebe. Mojí top č. 1 jsou ale Roberto Cavalli, pro mě přímo stvořené. Neznám parfém od něho který by mi nevoněl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Teri. Vůně z drogerek mi vadí a Avon bych už na sebe nedala. Tuto značku jsem zatratila už pěkně dávno - poté, co mi ze rtěnek začaly šupinatět rty, z laku mi zežloutly nehty a "parfémy" dělaly fleky.
      Jablka mám taky ráda a díky za tipy (y) mrknu na to!

      Vymazat
  5. Ufff..jsem rád, že nejsme sami takoví "blázni", co mají doma sbírků parfémů/parfémovaných vod o více než dvou třech kouscích =D
    Jinak my tradičně buď elnino.cz anebo duty free na letištích =D, v klasické parfumerii jsem nic nekoupil už hodně let..ups.

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano :D toto je jenom moje "domovní" sbírka. Na druhém bytě mám další kousky :D každá příležitost si žádá jiný parfém :D
      :D Ano, ano...do parfumérek chodíme jenom čuchat :D (to by neměl číst žádný prodavač z parfumérky) :D A duty free už taky nevěřím. V Turecku jsme se nemile napálili :(

      Vymazat
  6. Já mám taky ráda dražší parfémy, ale mám doma jeden starý od Avonu a taky není špatný. Nejraději mám ale Miss Dior, Marca Jacobse Eau so Fresh nebo Hermes -Jardin BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Parfémy většinou dostávám, ale když na to přijde, kupuji je v drogeriích, přes internet bych si to neriskla a parfumerie u nás nejsou. Nejraději mám vůně od Avril Lavigne, teď od Celine Dion, to nevím jak se jmenuje....
    Z tvých parfémů znám jen ephorii, když jsem měla brigádu v Rossmanovi, téměř každý se na ni ptal, pak obzvlášt, když byla náhodou v akci. My ji tam měli a kolikrát jsem k ni čuchala, ale v té době mi nesedla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná sbírka! :) Já naprosto miluju Sí od Armaniho, moje největší srdcovka ♥


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Klasická Sí mne nějak nechytla, půjdu očichat Intense :) Já jsem chanelová, jakmile mám něco jiného, příteli to smrdí a mně se to furt nechce poslouchat :D
    serenity

    OdpovědětVymazat
  10. Já to mám zase tak, že když jsem bez chlapa, tak vůně střídam.. ale tak jak ty - od té doby, co mám přítele, nosím pořad tu samou, aby mě znal podle vůně.. a už mi jednou řekl,že když jel busem, tak se otáčel, jestli tam někde nejedu já, protože někdo voněl stejně.. takže jediná vůně padá na úrodnou půdu :P
    Každopadně na léto asi změním parfém, mě to totiž za chvilku omrzí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já absolutně miluju Acqua di Gioio <3 obecně taky květinové, ale svéží a jemné vůně, sladké moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat