Wishlist - Hey spring, hug me!

By 16:52

Hurá! Jaro!
Období, kdy máte neustále tendence se usmívat, nad vším se rozplývat a všechny objímat, je tady. A vzhledem k tomu, že na mě tyto sluníčkové dny působí pravdu neskutečným způsobem (netvářím se kysele jak bonbony na váhu z Ikea, nemám tendence sežrat 300g Milku během dne, jen protože jsem otrávená a nudím se a dokonce i odhazuji černé kusy oblečení a občas se navlíknu i do nějaké jiné barvy!). Juch! 

Dokonce se mi i vrátila chuť nakupovat (ta se zrovna vracet nemusela, nikdo se ji o to neprosil :D) a kombinovat oblečení i jinak, než pořád tím stejným způsobem. Po obhlídkách obchodů jsem si tak nějak vytvořila svůj vysněný seznam přání, co bych si na jaře chtěla pořídit. A kromě venkovního jarního větříku bych ocenila i nějaký ten jarní větřík v moji šatní skříni (ale ne v peněžence, joo? Takže bych všechno potřebovala od někoho dostat :D Sponzoři, hlaste se!)

Nějaké starší kousky prodávám i na VINTED a postupem času se tam zase něco nového objeví, tak mě sledujte:)




  • Volná jednobarevná trička - pokud něco v moji skříni chybí, jsou to obyčejná trička, která se dají parádně kombinovat. Z jejich nedostatku se stává dlouhodobý problém, ale když mně je líto za ně utrácet! Když se mám rozhodnout mezi nějakou super věcí, kterou si na sebe sice vezmu jen párkrát, ale za to je super originální a mezi obyč tričkem, které vynosím, vždycky KUPODIVU vyhraje ta podivná originální věc:D
  • Dlouhá vesta - splněno! Brzy se těšte na outfit:)
  • Velká kabelka v tělové barvě - hodila by se k mým novým tělovým balerínám. Jednu jsem si už dokonce i vyhlédla v Mangu, ale pak zvítězil rozum, který mi našeptával "hele, vole, vždyť kabelek máš tak padesát"..teď lituju. Jak taky jinak.
  • Komixová sukně - jedna naprosto boží je v nové kolekci Mohito. Chci ji, ale je tak hrozně moc nařasena, že v ní už hůř vypadat ani nemůžu (boky jako skříň, rozumíme si, jo??)
  • Baleríny se sněřováním - původně jsem zvažovala královsky modrou nebo černou barvu, nakonec jsem si v Praze pořídila jejich tělovou variantu ♥
  • Výrazný šperk v tělové barvě - k balerínám a k té kabelce, kterou jsem si sice nekoupila, ale už nad ni slintám na online shopu.
  • Jednobarevná volná tílka - moje neustálé must-have. Mám jich spoustu, ale pořád je nosím. Teď bych ocenila nějaké pořádné barvy - vínovou, smaragdovou, petrolejovou, žlutou...
  • Roztrhané jeany s vysokým pasem - okay, už začínám chápat tu zálibu ve vyšším pasu, je to nepopsatelný pocit, když vám co minutu neleze pr*el a nemusíte si neustále něco vytahovat nahoru :D 
  • Červené lodičky se šněrováním - nesnáším svůj rozum. V Praze jsem na ně koukala několikrát a pokaždé je odložila. Teď lituju. Sepisuju petici "Chceme Mango v Olomouci a Ostravě"
  • Šortky s krajkou - ale hlavně, aby nekončily pod zadkem. Opět totiž začíná období mini a mého hudrování nad tím, že nemám zrovna výstavní nohy. Kdybych byla bývala začala cvičit a jíst zdravě, nemusela bych to teď řešit...ae to si vyčítám každý rok, že jo!
  • Proužkované šaty - no, klidně i puntíkované, ale měly by být trošku volnější..prostě na lítačku
  • Bílé plátěné tenisky - ano, tenisky! Sama čumím jak ježek na nabídku depilace, že něco takového chci!

A co Vaše jarní přání?:)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Taky bych si ráda pořídila botky se šněrováním :) Máš pěkný wishlist
    A trička potřebuju taky, zjistila jsem, že mám jen samá tílka

    OdpovědětVymazat
  2. Brala bych vsechno. Moc hezky wish list.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý wishlist!! Jednobarevná trička, jiná snad je! Komiksová sukně - skvělá! Já chci zas džíny s vysokým pasem, roztrhané být nemusí!

    OdpovědětVymazat
  4. pěkně sis vybrala :)
    ty šněrovací balerínky jsou super :)
    from the last weekend

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné kousky! Já se těším, až vytáhnu sukni a slip-ony :))
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Nad botami se šnerováním přemýšlím už hrozně dlouho a doufám, že si je co nejdříve pořídím.
    Super wishlist!
    Šárka Lifestyle Diary

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkné věcičky, hned bych chtěla všechny taky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dlouhou vestu jsem měla taky na wishlistu, ale když jsem si nějakou zkusila, přišlo mi, že v ní vypadám jako babička :( a to mě hrozně štve, protože tolika lidem tak sluší !:) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat