W7 - The Honey Queen & Multi toned bronzer Africa [Recenze]

By 10:17 , ,

Pokud stále hledáte nějakou tu kvalitní, ale zároveň ne předraženou tvářenku, mám pro vás dva skvělé tipy. Jedná se o tvářenku Honey Queen a o Multi toned bronzer/ tvářenka AFRICA od značky W7.


Před Vánoci jsem si udělala větší objednávku ze stránky www.dekorativka.cz/.
Nejsem zrovna fanouškem nakupování přes internet, ale některé značky kosmetiky v kamenném obchodě neseženete, a tak jsem si nacpala košík kousky od Milani, MUR, Jordana, Sleek..ale o těch zase příště:) 
Jednalo se o moji první objednávku z tého stránky a musím říct, že proběhla bez problému. Zboží přišlo do 2 dnů, zabalené v obrovské krabici plné papírů a bublinkové fólie, aby nedošlo k poničení. Taky chválím, že mi pravidelně chodily zprávy o stavu moji objednávky, protože ne vždycky jste doma, abyste balík převzali, že ano. 
Vzhledem k tomu, že jsem udělala velký nákup, dostala jsem k tomu zdarma "náplň" multi toned tvářenky Africa, ze které jsem měla obrovskou radost.



  • Obal + cena
Obal The Honey Queen je inspirován obalem The Sugarbomb od Benefit. Barevný (pevný) kartonový obal, ve kterém je vložena tvářenka a štěteček. Krabička je malá a připomíná krabičku na šperky. Aplikátor má velice jemné štětinky a je placatý. Cena této tvářenky je 129,- Kč (Afrika stojí 119,-)



  • Co od tvářenky očekávám
* Přirozený odstín - jak The Honey Queen, tak Africa se můžou pochlubit tím, že vypadají na tváři přirozeně. THQ je spíše naoranžovělý, A má nádech do růžova. Oba produkty jsou ale složeny z více barviček, a tak si odstín můžete namixovat.

* Slušná pigmentace - opět splněno. Vadí mi, když je tvářenka pigmentovaná moc, stejně jako nevyhledávám produkty, u kterých půl hodiny nabíráte na štěteček a nic z toho. Pigmentace obou odstínů je velice slušná - ani moc, ani málo. Navíc tvářenky neflekatí a obsahují drobné rozjasňující třpytky (spíše THQ než A)

*Nepráší - ono by to asi nešlo, kdyby tvářenky neprášily, ale co mi vadí je, když práší opravdu hodně a umažou mi pak celý makeup a dělají fleky. To naštěstí jejich případ není.

* Výdrž - jsem hrozná pečlivka, a nemám ráda, když mi líčení moc dlouho nevydrží. Když se ráno nalíčím, očekávám, že pořád budu vypadat dobře i odpoledne, což některé tvářenky a bronzery nezvládají. Opět to není případ W7. Netvrdím, že by na obličeji vydržely ještě 2 dny či by byly neslíbatelné/dotekuodolné, ale pokud si zbytečně netřu obličej, odpoledne jsem stále bezchybně nalíčená.


Shrnuto, podtrženo. Pokud bych měla jmenovat oblíbenou tvářenku z poslední doby, nejspíše zmíním The Honey Queen, protože mi sedí odstínově trošku víc než Africa. Africa je lépe pigmentovaná, zatímco THQ je spíše přirozená a rozjasňující. Někdy ji používám na pouhé rozjasnění - kdy nanesu tvářenku ve stejném odstínu a na to THQ. Co taky musím vyzdvihnout, je cena a celkový vzhled tvářenek:)



You Might Also Like

7 komentářů

  1. Já jsem měla doma Africu od W7, ale na mě byl odstín moc růžový a tmavý.. :( Tak jsem ji poslala dál, ale jinak tvářenka nebyla vůbec špatná... Ale Honey queen mě láká více.

    OdpovědětVymazat
  2. na jejich stránky často koukám, moc se mi líbí kosmetika, ale zatím nebyly penízky na větší nákupy :( Bronzer je skvělý.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Majú skvelú kozmetiku, ale ešte som neskúšala nič :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. moje nejoblíbenější tvářenka poslední doby je jednoznačně Double Act od W7 a jelikož je tak oblíbená, tak už pomaličku dřu dno :-D takže děkuji za tuto recenzi a určitě si objednám Honey Queen!!! Koukala jsem po ní už hodně dlouho, vypadá hezky, za hodně dobré peníze, takže asi není důvod se dál rozhodnovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Se znackou W7 zadne zkusenosti nemam, ale tvarenky vypadaji skvele :)

    OdpovědětVymazat
  6. Se znackou W7 zadne zkusenosti nemam, ale tvarenky vypadaji skvele :)

    OdpovědětVymazat
  7. Podle tvé recenze vypadá hodně dobře :)

    PS: Máš krásný nový vzhled blogu :)

    OdpovědětVymazat