Pizza z listového těsta

By 16:36

Okay, nejsem kuchařka a nevedu food blog. Sama nechápu recepty typu "nakrájíme granátové jablko a smícháme s jablkem normálním..olala, svačinu máme připravenou"! Ale občas se v mém životě objeví nějaký recept, který je tak hrozně ízy pízy a tak hrozně dobrý, že ho prostě nemůžu nesdílet.

Třeba ten dnešní - nejjednodušší a vlastně i nejlepší pizza na světě. Obsahuje sice milion kalorii a tuků, takže pokud jste na "odtučňovacím táboře", tak to raději nečtěte. Ale vy, kteří stejně jako já letošní léto plánujete strávit v burce, čtěte dál.


Doba přípravy:
  • 12 minut pečení + 3 minuty přípravy

Potřebujeme:
  • Listové těsto (nejlépe už rozválené - prodává se například v Lidlu..a vlastně všude)
  • Jedno balení Schwarzwaldské šunky
  • Cibuli 
  • Sezam na posypání
  • Rajčatové pyré
  • Parmezán/eidam/cokoliv, co je sýr a je to dobré
  • Oregáno
  • Olivový olej
Nakrájenou cibulku osmažíme dozlatova na oleji. Mezitím si rozválíme listové těsto (pokud už máme rozválené, tak ho jenom rozbalíme). Potřeme rajčatovým pyré, posypeme oreganem. Na to dáme plánky schwarzwaldu (se šunkou to není ono), posypeme osmaženou cibulkou, sezamem a nahoru nasypeme sýr.


Nakonec dáme péct cca na 12 minut na program pizza (popř. 180°C - 200°C).
Vidíte? Jednodušší než ráno vstát na zvonění budíku.

Btw: ještě mi dovolte vám dát menší radu - pokud nemáte nervy na krájení upečeného listového těsta (při konzumaci doporučuji mít vždy u sebe vysavač nebo smeták:D ), můžete si ho nakrájet ještě za syrova a udělat si tak mini pizzy. 


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Paráda, už jen ty ingredience jsou lákavé. Schwarzwaldskou šunku miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Když ji nemám v ledničce, jsem smutná :D

      Vymazat
  2. "ten úvod, nakrájíme granátové jablko a smícháme s jablkem" - to mě rozsekalo :D, tuto pizzu jsem už také zkoušela, ale nenapadlo mě tam dát sezam či osmahlou cibulku (neosmahlou nesnáším v pizze :D). A vůbec mně to nevadí, že je to nezdravé v poslední době mám toho tolik ve škole, že stejně všechno co se dá porušuji a jsem ráda, že něco uvařím, nebo vůbec sním :D.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neosmaženou cibulku bych na pizze nesnědla :D Proto si ji smažím, je to fakt mňamózní ♥ však zkus:)

      Vymazat
  3. Týjo, já mám takovou chuť na pizzu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je, tak ta vypada vazne skvele! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dělám podobnou pizzu, jen cibuli neopékám. Podle mě je tento recept o testu. Nejvíc mi chutná těsto na slaný koláč Billa, přítelovi zase lístkové

    OdpovědětVymazat