Photodiary 1.5 Bye bye, ball season

By 12:37

Když se řekne slovo "ples", automaticky si vybavím tu chvíli, kdy se z žen stanou princezny a z mužů žabáci, kteří se po polibku změní v opravdové prince.


Ples je pro mě obrovská událost a možnost zahodit kozačky/tenisky/balerínky, nazout si jehlové podpatky a necítit se blbě, že celý den pobíhám od zrcadla k zrcadlu s hromadou "šminek", všude po pokoji se povalují laky na nehty, náušnice a psaníčka. Ples, spolu se svatbou, randíčkem a důležitou schůzkou, je jednou z mála události, kdy si slečna může dovolit slepičit ve velkém a nikdo ji to nemůže považovat za prvotřídní slépku, protože prostě PLES!



Letos jsem obešla plesy tři - novinářský, podnikatelský a ples naši právnické fakulty. Každý z nich byl něčím výjimečný a krásný a zároveň všechny spojovala ta nejpodstatnější věc - měla jsem jsem na to všechno parťáka:) 

Ples PF UPOL proběhl minulý týden v pátek a byl typický svou noblesou. Nemůžu si pomoct, ale naše škola plesy prostě umí. Umí si vybrat prostory (loni NH hotel, letos Clarion Congress hotel), zábavu, tombolu i kapely, které skutečně hrajou taneční hudbu (tu polku by si pro příště mohli odpustit :D). Nejlépe to shrnul Luk, když řekl, že se najednou cítil jak nějaká smetánka z Hollywoodu. Měl pravdu. Jako bohémové jsme si připadali všichni:)


Pro tuto příležitost jsem si vzala černé dlouhé šaty s vlečkou, stříbrné náušnice, stříbrné psaníčko a taneční boty (nedokážu si představit, jak bych zvládla trsat na normálních podpatcích, když i z profi tanečních bot jsem myslela, že pojdu :D ). Líčení jsem volila na způsob 60. let - kočičí linky a nude rty.

Zrzky z jednoho bytu :)

Celá akce začínala o půl 8, ale přišly jsme samozřejmě na 9, protože na bytě se nestíhalo (ale budeme tvrdit, že správně se na akce chodí pozdě - aby si každý všiml našeho příchodu :D) a my s Lukem strávili 2,5 hodiny cestováním - pokud jste si někdy mysleli, že Olomouc x Ostrava jde stihnout za necelou hodinu, tak po víkendové zkušenosti zjišťuju, že asi ne! :D nene, pro jednou budu mlčet a nebudu komentovat, že jsme si v noci jeli prohlížet krajinky, místo toho, abychom jeli po dálnici:D
Na plese bylo skutečně přelidněno:) I (skoro) celý náš byt s protějšky, se rozhodl, že se zajde vyvětrat do společnosti, takže když jsme se ráno všichni pustili do vaření pokocovinových vaječin, rázem se náš byt změnil v kurník :)

Zdravím čtenářku Denču ♥
Musím říct, že jedním z největších zážitků bylo, když za námi s Lukem přiběhla jedna slečna - Ahoooj, Deni! s tím, že čte můj blog a zná nás z instagramu:)) Ani nevíte, jak moc mě to potěšilo:)) Nikdy by mě nenapadlo, že se mi něco takového stane:) Samozřejmě jsme si kromě dlouhého hovoru nezapomněli udělat selfíčko, že ano :D A ještě teď jsem z takového zážitku celá rozněžněná :D

Bez trapáckého selfíčka z parketu nemůžeme existovat:)) ♥
Jaký by to byl bohémský ples, kdybychom nepopíjeli celý večer šampáňo, že ano :D O tom, že už po prvním loku nám bylo fajně, asi vykládat nemusím. Člověk pak zapomněl na bolesti nohou :D A Luk aspoň neřešil, že si málem odrovnal záda, když mě při tanci pořád zvedal a házel do vzduchu :D #PytelBramborNaPlese #StardanceHadr #KonečněPořádnéTrsání

Nejkrásnější pár - řekněte ahooj Ufonkovi :)


Musím říct, že celkově se ples opravdu vyvedl. V dobré společnosti je vždycky dobře. Zvlášť když jste obklopeni nejlepšími kámoši z výšky. Jenom mi je teď celkem smutno, že plesová sezóna končí, a na přiští ples si budu muset zase rok počkat :( Trochu mi ta atmosféra a tanec chybí.

Takový ten klasický stav - já si lepím řasu a NĚKTEŘÍ z toho mají druhé Vánoce

Jediné, co mě trošku mrzí je, že jsme opět nic nevyhráli v tombole - a to jsme se tak snažili :D Na výhry "Celé prase", "přezutí kol", "zákon zdarma" či "kostýmek na míru" si prostě budu muset ještě rok počkat! :D


A co Vy a letošní plesová sezóna? Užili jste si ji?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Jéé, ples musel být super :) Fotky se moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu Ti to slušelo. :) Strašně se mi líbí ty šaty, krásně ti sedí. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Koupila jsem si je loni, oběšla v nich dvě plesové sezony a dumám, že je pošlu dál..:)

      Vymazat
  3. Ty šaty jsou úžasný :) Já jsem byla letos na dvou maturácích a taky bych si dala ještě něco :D A závidím ti, že si umíš nalepit řasy :D Já to zkoušela jednou a skončila s něčím, co vypadalo jako solidní porost uprostřed víčka :D :D

    Jinak jsem si nemohla nevšimnout toho profilu pod článkem, "Sora templates, lorem ipsum" :D Dá se to jednoduše změnit, když do HTML kódu stránky zadáš část toho textu "lorem ipsum", pak ti to najde tu část, kde to můžeš přepsat a vložit adresu tvojí vlastní fotky :) Doufám, že jsem ti pomohla, pokud jsi to nevěděla, a pokud jsi to věděla, ale líbí se ti tohle, protože je to (nejspíš) latinsky a zní to učeně, tak proč ne, že jo :D Proti gustu žádnej dišputát :D Každopádně tyhle šablony, to je někdy fakt zlo, znám to na vlastní kůži :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ty řasy jsou vždycky šílené. Lepila jsem si je už tolikrát a vždycky mám z toho stres. Občas si vykypu lepidlo do oka, jindy si omylem nalepím řasu někde, kde vůbec být nemá..:-D

      a děkuji:)) Máš pravdu. Když jsem měnila layout, tak jsem na další úpravy neměla nervy a nějak jsem na toto úplně zapomněla :D od té doby, světe div se, jsem si toho ani nevšimla :-D že to tam pořád mám latinky :D

      Vymazat
  4. Jé, ples musel být opravdu super a moc ti to slušelo! :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné šaty, jsi kočka, moc ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, plesy mi budou chybět a vlastně už chybí :D Sluší ti to, Kači :)

    OdpovědětVymazat