Outfit 7.2 That red coat

By 10:12 , , , ,

Taky máte občas pochybnosti, zda danou věc skutečně potřebujete, zda ji vynosíte a nakonec se stane nejoblíbenějším kouskem v šatníku? 

Tak přesně takto to mám se svým novým kabátem - ke koupi jsem se nechala ukecat mamkou  a teď jsem z něho naprosto nadšená. Je z New Yorkeru, stál 299 (výprodejový čas, bejby),- a je skvělý. Přijde mi, že mi perfektně prozářil můj černo-šedo-černo-černý šatník.
Fotky jsou foceny první jarní den a i když jsem od rána poskakovala a pořvávala "jaro je tu, hurááá", po vylezení z baráku jsem rázem zalitovala, že jsem si na sebe raději nevzala kozačky a norkový kožich (ne snad, že bych nějaký měla) :D

Kabát - New Yorker, šála - ???, kabelka - F&F

Co ale musím říct je, že začínám oceňovat kouzlo víkendů. Zatímco týdny trávím neustálým pendlováním škola-práce-knihovna-diplomka-vaření-nákup, víkendy si snažím užívat a všechny své povinnosti zdárně odkládám :) I když na druhou stranu to neznamená, že bych měla víkendy ve stylu "poflakování" - to zas ne. 


Minulý pátek jsem strávila s kámoškou, se kterou jsme se neviděly několik měsíců (tak to teď mám bohužel se všema), zašly jsme na koncert Mandrage (Článek ZDE) a když jsme z něj odcházely, tak nějak nás nenapadlo nic lepšího, než začít řvát, zpívat a tančit uprostřed ulice (prostě takové to, co člověk dělá jenom před svýma kámoškama, protože před kýmkoliv jiným by se cítil extra trapně) - když v tom se naproti objevil můj muž. HAHA.  Aspoň už ví, že falešné kdákání "I will always love you" patří k mým koníčkům a jedno Frisko k opilosti stačí, drahoušku :)


V sobotu jsme s Lukem zamířili "pracovně" na bocciu (sport pro tělesně handicapované), nakoupili nový nábytek a večer si dali náš první společný horor - výběr byl na mně, tak jsem se chtěla vytáhnout (spíš vybrat něco, z čeho si nekáknu, protože to důvěrně znám - a tak volba padla na Sinister). Ehm..okay, s tím, že se několikrát tak leknu, že mu málem rozdrtím ruku, zopakuju si všechna sprosta slova světa (i ta, která neznám) a budu mít strach spát zády k pokoji, jsem nepočítala.
 Stejně jak jsem nemohla tušit, že se budu pravidelně budit s blbým pocitem, že se mi někdo snaží podříznout krk či utopit na lehátku... (už jenom co to píšu, mám strach)... A tak jsem se rozhodla, že jediný horor, který jsem teď schopná snést, je ten ranní, když na sebe kouknu do zrcadla :D

Šperk + cardigan + sukně - H&M, boty -Lasocki, tílko - Esmara





Btw: ale pokud máte nějaký tip na hodně dobrý horor, sem s ním :D

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Kabátek je hezkej a ta cena je parádní :). Navíc ty seš na fotkách fakt krásná

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit, veľmi ti pristane. Máš super kabát a aj sukňa sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabátek je super! Ségra má podobný a když ho má doma stále ji ho beru, ale hlavně NENÁPADNĚ :D. S tou zimou je to fakt a ještě pořád je.Už mě to trápí. Jinak je fajn, že sis o víkendu užila a kdákání moc dobře znám, taky provozuji:D.
    BTW: tvoje články jsou fakt čtivé a vtipné a super! Jen tak dál.

    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, moc děkuji:) Takovým komentářů si hrozně cením ;)

      Vymazat
  4. Kabátek je super, krásně na Tobě svítí :) mně se tohle přesně stalo s džínovou košilí, váhala jsem nad ní a nakonec ji nosím skoro pořád :D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. WOW!! Very nice jacket!! Love the entire styling of this outfit and the skirt is fabulous!!! You look so beautiful love and your legs are amazing!! Great work!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě třeba víc děsil Sinister 2 než jednička, ale možná to je tím, že jsem na něm byla v kině :D Obecně horory miluju a troufám si říct, že mě jen tak něco nevyděsí (když nepočítám Kruh, z toho mám hrůzu od dětství, kdy jsem ho poprvé viděla :D), takže horory sjíždím ráda. Bavil mě například Oculus, Poltergeist, Insidious, Odebrat z přátel nebo Mama (ještě že si ty filmy hodnotím na čsfd, jinak bych si na nic nevzpomněla :D). Jinak kabátek je moc pěkný a za tu cenu super úlovek! :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy:) Některé ze zmiňovaných hororů jsem viděla, jiné ne, ale napíšu si je na seznam:)
      Obecně mám horory ráda, ale fakt na ně musím mít náladu:)

      Vymazat
  7. Jeden červený kabátek umí krásně rozparádit šatník. Já ten svůj ulovila v sékáči na 85 Kč a miluji ho a je dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherny outfit, cervena slusi, je videt, ze mas vkus a styl :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná kabelka, škoda že není moc vidět. A tento styl sukní miluji:)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  10. Odpověď na ano, někdy se mi to stává. Kabát je pěkný!

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se hrozně líbí šálička k tomu kabátu, je to hrozně elegantní, hravá a zajímavá kombinace :) <3

    OdpovědětVymazat
  12. Ten kabát potřebuju k životu na této planetě!!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  13. Všem vám moc děkuji za tak pěkné komentáře:)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny outfit ! Veľmi ti to pristane :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat